Citat:
Ursprungligen postat av
MrsLibra
Absolut. Hon har ju själv erkänt att hon dras till "gangsters", och om jag inte minns fel nu så började det med att hon skrev brev till honom ja
Vad brukar man säga? I rest my case?
Citat:
Han utnyttjade henne som den groupie hon var, hon fick ju langa åt honom osv. Och
han var ju ihop med nån annan. Det var tydligen kombinationen av hennes lojalitet och jag tror hur
han impades av hur många tabletter hon langade åt honom som gjorde att han föll för henne

De berättar om det i en video.
Förvånas inte. Den här sortens kvinnor inser sällan varken medberoendet eller att de finner sig i en utdragen känslomässig förnedringscirkus där de har en biroll i skuggan av den man de har ett beroende till.
Citat:
Sånt här slutar sällan bra. Jag tror inte Alex är i närheten av redo att förändras. Och som sagt, Alva gillar ju också livsstilen. En normal hade inte suttit i videos och flabbat åt återfallen och misären. Så det ser mörkt ut. Och nu kanske de redan sitter i skiten rejält i turkiskt häkte? Eller värre..
Om AC hade tagit in på förändringens bana hade han klippt bandet till kriminella och missbrukande "vänner", och han hade sökt professionell hjälp för både sitt eget missbruk och de personliga problem han hanterar med missbruk. En vända i turkiskt fängelse låter inte alls dumt för de där två, tvärtom.
Citat:
Håller även med dig kring de runt om. Åtminstone utåt så ser det ut som Alvas mamma och mormor hejar på skiten. Men det är nog svårt att säga hur de egentligen tänker, då stöter de bara bort Alva. Vem vet, de kanske har försökt men att det inte mottogs så bra. Så de har hellre kvar kontakten än inte alls. Inte för att det är sunt heller, eller hjälper deras dotter ur det. De kanske inte heller fattar hur illa det är. Han har inte vänt livet. Han är fortfarande i missbruk. Men de kanske köpt allt som så många andra. Usch alltså.. Jag hade åkt ner om det varit min dotter.
Du har helt rätt. Många anhöriga har svårt att agera rätt i sådana här situationer, rädslor och känslor slår ut förnuftet. Om du tänker att du hade åkt ned till Turkiet om det hade varit din dotter så är det nog så att du inte hade behövt, för din dotter hade inte åkt dit med en kriminell psykotisk knarkare.