Citat:
Ursprungligen postat av
OleStoltenberg
Han har nok beordret henne til å ta av seg alt, uten å si hvorfor. Jeg tror han ville ha alt av metall fra henne, at det var derfor hun måtte ta av seg alt inkl. ringer og klokke. Enten fordi hun under transport skulle gjennom en metalldetektor eller fordi at en metalldetektor ikke skal kunne oppdage henne, dersom han som han skriver, blir nødt til å drepe henne og kvitte seg med kroppen.
Beordret ble hun nok. Ydmyket. Fortalt hvorfor.
Hun adlød trolig ikke med tanke på at toalettrommet vitner om utøvd vold mot henne. Tøft av en 68-åring som eventuelt stod ovenfor en helt fremmed/fremmede å sette seg til motverge når de krever klær og smykker av henne som en starter. Man kan fort komme til å tenke hvilken vei dette bærer.
Hvilken vei det bar var hun nok klar over og det var derfor hun bød opp til «kamp».
Hun stod neppe ovenfor fremmede og tenkte at nå blir jeg kidnappet i mitt eget hjem. Tror hun tenkte mer i retning av at nå er min siste time/halvannen kommet. Og noe senere, mine siste minutter. Da ga hun kanskje det hun hadde i møte med sin overmann.