• 3
  • 4
2022-06-30, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvalitetssnus
SKÅDA!

Mannen, myten, legenden, Fabio!

https://www.theguardian.com/fashion/...ale-supermodel

Har aldrig förstått vad som skulle vara fint på den snubben?

---------------------------------------------------------------------------------------------------- -----

Men har inte TS fråga mycket med färg att göra då?

Blonda kvinnor sminkar sig i regel för att inte se ut som döda bläckfiskar. Blonda snubbar sminkar sig förhoppningsvis inte och därför kan de också bli lite akterseglade av någon brunhårig snubbe som har mörka bryn och fransar naturligt.
Citera
2022-06-30, 20:20
Medlem
Kvalitetssnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Har aldrig förstått vad som skulle vara fint på den snubben?

---------------------------------------------------------------------------------------------------- -----

Men har inte TS fråga mycket med färg att göra då?

Blonda kvinnor sminkar sig i regel för att inte se ut som döda bläckfiskar. Blonda snubbar sminkar sig förhoppningsvis inte och därför kan de också bli lite akterseglade av någon brunhårig snubbe som har mörka bryn och fransar naturligt.

Nu var det ju en viss portion humor i min post men jag ville ändå slå ett slag för oss blonda män, vi finns där ute!
Citera
2022-07-01, 19:50
Medlem
Incendios avatar
Nej! Brunt eller svart hår kan förta ett helt utseende. Blont(ju ljusare desto bättre) eller rödhåriga män ska det vara.
Citera
2022-07-01, 19:58
Medlem
ragingcows avatar
Kan ligga nåt i det som ts säger. När kvinnor färgar sitt hår verkar blond vara den vanligaste färgen. Det verkar vara ovanligt att naturliga blondiner färgar sitt hår till nån mörkare färg. HAr sett att väldigt många tjejer som är från mellanöstern och sydamerika eller andra länder där det är de flesta har svart hår färgar sitt hår till mellanbrunt eller ljusbrunt (det verkar vara svårt för de att få till det bra med blondering av sitt svarta hår)
Citera
2022-07-01, 21:36
Medlem
Trams. Jag är svarthårig och har alltid varit intresserad av svarthåriga tjejer. Men det är inte bara hårfärgen utan rasen på kvinnan som är avgörande. Jag gillar alltså svarthåriga latinas, sydeuropéer och från mellanöstern, den sk "medelhavsrasen". En negress eller asiat med svart hår gör ingenting för mig. En blond kvinna är ENBART attraktiv för mig när hon har smink, det är alltså hennes MÖRKA mascara och MÖRKA målade ögonbryn som attraherar mig, inte hennes blonda hår på skallen eller hennes tråkiga ljusa ögonfransar/ögonbryn när hon är osminkad.
Senast redigerad av JeffDahmer 2022-07-01 kl. 21:40.
Citera
2022-07-01, 21:46
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDahmer
Trams. Jag är svarthårig och har alltid varit intresserad av svarthåriga tjejer. Men det är inte bara hårfärgen utan rasen på kvinnan som är avgörande. Jag gillar alltså svarthåriga latinas, sydeuropéer och från mellanöstern, den sk "medelhavsrasen". En negress eller asiat med svart hår gör ingenting för mig. En blond kvinna är ENBART attraktiv för mig när hon har smink, det är alltså hennes MÖRKA mascara och MÖRKA målade ögonbryn som attraherar mig, inte hennes blonda hår på skallen eller hennes tråkiga ljusa ögonfransar/ögonbryn när hon är osminkad.

😘😘
Jag är allätare men svarthåriga män ser riktigt bra ut speciellt med gröna ögon.. Mums
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in