Citat:
Ursprungligen postat av
hazenectar
Är det någon som sitter på lite högkvalitativt hopium
Vi har gått igenom exakt detta 2 gånger tidigare.
På pricken. Det var "annorlunda nu" de gångerna också.
Sedan ett antal gånger till ännu tidigare, men då
var det lite annorlunda för att marknaden var så liten.
Mer hopium än så kommer du inte få vad gäller price action. Resten handlar om huruvida du fattar vad du köper eller inte. Om det var enkelt att bli rik skulle alla vara det (och relativt sett ingen).