Citat:
Ursprungligen postat av
Stopp.Belagg
Då har den gått mer än 85 procent från toppen, vilket innebär att priset är extremt lågt och det troligen är en god idé att samla på sig mer bitcoin.
Men jag förväntar mig egentligen inte att den kommer att nå så lågt. Och jag har redan bitcoin så att jag klarar mig.
Kallas för att fånga en fallande kniv. Bottenfiske fungerar ibland på aktier, jag använder det själv, de har ett underliggande värde t.ex maskiner, pengar på kontot, varumärke. Krypto har underliggande värdet noll så risken är mycket större.