Citat:
Ursprungligen postat av
TupolevTu-144
Vad är grejen med Raducanu, vilka är bevekelsegrunderna för att hata henne? Kanske dum fråga, men jag följer inte damtennis(sedan Mary Pierce la av - kvinnan med power och grace i samma paket). Från mitt oinsatta perspektiv framstår hon(Emma) som charmig/cool, som gjorde en häftig run från ingenstans i USO utan att tappa set. What's not to like?
Ditt hat mot henne är säkert giltigt, men vad består det i?
Snygg, down-to-earth, charmig, inte en massa divalater, alltid leende, skön spelstil - bra Tupo, du får joina mig i fancluben.

Fattar heller inte vad alla stör sig på. Inga crazy stön heller. Sen att hon än så länge inte kunnat backa upp USO-segern med lite andra resultat är en annan femma. Tror ändå det kan lossna för henne så småningom.
Jag kanske hånade henne lite själv en gång då hon gav upp i Wimbledon pga en ångestattack eller vad fan det var, vilket var typiskt WTA, men det är spilld mjölk under bron nu.
Citat:
Ursprungligen postat av
Vobbler
Hon hade lite otur, om man nu kan säga så, att vinna US Open som kvalspelare och alla trodde att hon var damtennisens nya superstjärna. Hon har knappt vunnit en match sen dess och skyller på ditten och datten. Har väl bytt ut fem tränare, bara det säger en del att jäntan har mentala problem.
Gillar inte hennes attityd på banan heller, att håna sina motståndare är riktigt jävla sunkigt. Men det är vanligt på WTA-touren, så det kan man väl ge henne.
När har hon gjort det?