Citat:
Ursprungligen postat av
farling
Självfallet menar jag inte att exakt alla som har detta (vansinniga!) beteende är ätstörda, men i Sandras fall är jag 100% säker på att det är ett beteende som grundar sig i hennes ätstörningsproblematik som hon lidit (och antagligen fortfarande lider?) av. Hon har med största sannolikhet total kontroll på vad hon äter och vet exakt hur många kcal hon kan äta varje dag för att behålla/gå ner i vikt.
Om jag hade varit du hade jag köpt en egen Marabou och moffat i mig framför honomn tills dess att han fattar att man inte sitter och delar ut chokladbitar på det sättet till andra vuxna individer.
Japp, jag tror också hon har riktigt bra koll på kalorier, eller i alla fall portionsstorlek. Har alltid misstänkt att hon äter väldigt små portioner (förr visade hon upp det men numera tror jag ofta hon fotar Björns tallrik). Det har alltid kommenterats att hon äter godis dagligen, men grejen är ju att hon inte proppar i sig ett kg utan det är snarare 4 bitar per dag och det gör ju inte mycket med ens vikt.
Haha jag vet, det är så jäkla konstigt! Jag passar på att käka snask FRITT när han är iväg på jobb eller med polare.