2022-06-29, 22:58
Medlem
Kakksakkers avatar
Malones senaste, data finns nu verkar som "foliehattarna" haft rätt precis hela tiden!

https://www.bitchute.com/video/CyfHyr91RfAo/

GL out there!
2022-06-29, 23:03
Medlem
-GGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kakksakker
Malones senaste, data finns nu verkar som "foliehattarna" haft rätt precis hela tiden!

https://www.bitchute.com/video/CyfHyr91RfAo/

GL out there!

Kan du ge en liten sammanfattning?
2022-06-29, 23:19
Medlem
Kakksakkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -GG
Kan du ge en liten sammanfattning?

"DR. MALONE with a Sobering Video Update: "Injections cause far more harm than good and zero benefits relative to risk to the young and healthy. They do not reduce C19 infection, which is treatable and not terminal... You're more likely to die if you've been vaccinated compared to the unv'd"

"far more harm than good and zero benefits" låter fantastiskt!

Fatta soppan som kommer.....
2022-06-29, 23:27
Medlem
-GGs avatar
Citat:
"DR. MALONE with a Sobering Video Update: "Injections cause far more harm than good and zero benefits relative to risk to the young and healthy. They do not reduce C19 infection, which is treatable and not terminal... You're more likely to die if you've been vaccinated compared to the unv'd"

"far more harm than good and zero benefits" låter fantastiskt!

Fatta soppan som kommer.....

Skönt att man som ovaccinerad kan ta in allt som uppdagas.

För det låter helt jävla hemskt allt som kommer fram.
2022-06-29, 23:33
Medlem
Kakksakkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -GG
Skönt att man som ovaccinerad kan ta in allt som uppdagas.

För det låter helt jävla hemskt allt som kommer fram.

"Vi" har sagt länge att det kommer gå åt helvete!

Alla i min familj är ovaccade och fattar precis vad som pågår, så jävla skönt!

Good Luck!

BTW GG- den unga personen i tråden vi båda skrev i ang hjärtkänning har inte skrivit nåt mer, känns oroande och det var inget nytt konto (troll) han/hon hade heller!

(FB) Smärta i bröstet. Förvärras när jag tar djupa andetag och när jag ligger ner.
Senast redigerad av Kakksakker 2022-06-29 kl. 23:36.
2022-06-29, 23:38
Medlem
-GGs avatar
Citat:
"Vi" har sagt länge att det kommer gå åt helvete!

Alla i min familj är ovaccade och fattar precis vad som pågår, så jävla skönt!

Good Luck!

Majoriteten i min familj är ovaccinerade. Några har trillat dit.

Jag är så innerligt glad att skiten aldrig har varit nära min kropp. Känslan är obeskrivlig.

Den ångesten man måste som vaccinerad hålla tillbaka ju mer som uppdagas. Den upplösningen önskar jag egentligen ingen. Släpper man lös det riskerar man fan att försvinna som person. Jag vet hur det känns och aldrig att jag utsätter mig för det.

Jag mår fantastiskt bra och hälsan är på topp, även om det är lite av en färskvara. Men addera vaccin är en liten död i sig.
2022-06-29, 23:48
Medlem
RustyShacklefords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hjalpertill
Om du har rätt i punkt 1 så är det en tragedi i sig att folk blev osugna på att skaffa barn som ska växa upp i en förmodat dystopisk auktoritär värld där rädslan dominerar och där kroppslig integritet inte står särskilt högt i kurs. Men det beror kanske på vem man frågar.

Hoppar in i diskussionen igen.

Om man kollar i diagrammet för Schweiz så framgår det tydligt att 2021 hade ovanligt höga födelsetal jämfört med fem föregående år:
https://swprs.org/covid-vaccines-and-fertility/#foobox-1/0/switzerland-vaccination-births-2016-2022-realdatahero.jpg?ssl=1

Nu vet jag inte hur extrema lockdowns Schweiz hade, men jag gissar att lockdowns och jobb över Zoom var en starkt bidragande orsak. Folk sitter instängda hemma och då gökar dom mer helt enkelt. Om det fanns någon som helst negativ effekt pga av covid-viruset (eller allmän oro över framtiden) så framgår detta inte av statistiken i alla fall.

Kanske kan man argumentera för att folk hade hunnit skaffa så mycket barn under 2021 så att det bidrog till till den stora dip vi sett hittills under 2022. Skulle vara intressant om någon kunde göra en större studie med flera länder så man får en mer samlad bild.
Senast redigerad av RustyShackleford 2022-06-29 kl. 23:50.
2022-06-30, 00:00
Medlem
Kakksakkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RustyShackleford

Om man kollar i diagrammet för Schweiz så framgår det tydligt att 2021 hade ovanligt höga födelsetal jämfört med fem föregående år:
https://swprs.org/covid-vaccines-and-fertility/#foobox-1/0/switzerland-vaccination-births-2016-2022-realdatahero.jpg?ssl=1

Nu vet jag inte hur extrema lockdowns Schweiz hade, men jag gissar att lockdowns och jobb över Zoom var en starkt bidragande orsak. Folk sitter instängda hemma och då gökar dom mer helt enkelt. Om det fanns någon som helst negativ effekt pga av covid-viruset (eller allmän oro över framtiden) så framgår detta inte av statistiken i alla fall.

Kanske kan man argumentera för att folk hade hunnit skaffa så mycket barn under 2021 så att det bidrog till till den stora dip vi sett hittills under 2022. Skulle vara intressant om någon kunde göra en större studie med flera länder så man får en mer samlad bild.

Födelsetalen ser ju sådär halvkul ut nu -22, får se vart det tar vägen!

https://t.me/ZradaXXII/6431

GL
2022-06-30, 08:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RustyShackleford

Ja ett ökat barnalstrande under 2021 kan man tänka sig leder till en naturlig dipp året därpå. På samma sätt som att underdödligheten i Sverige 2019 bidrog till ökad överdödlighet 2020 (på grund av fler i riskgrupp/lägre grad av korsimmunitet). (Räknar man ihop 2019 och 2020 och sätter det i relation till snittet per capita/år den närmast föregående femårsperioden så hade Sverige ingen överdödlighet.)

För att leta efter samband behöver respektive lands specifika förutsättningar utredas noggrant. Kan man tidsmässigt koppla en mycket hög och mer eller mindre samtidig vaccination av personer i fertil ålder i landet med färre födslar än genomsnittet 9-15 månader (cirka) därefter? I många länder drog vaccineringen av yngre igång sent, andra länder (som Italien om jag inte missminner mig) började vaccinerade även unga vuxna i ett ganska tidigt skede.

Man kan också titta på olika länder och jämföra. Hade det funnits bra data för centralasiatiska eller afrikanska länder där vaccinationsgraden ligger på under 10 procent så vore det mycket intressant att se den statistiken.
2022-06-30, 09:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korrektamund0
Ja, så är det. Varje gång kroppen genererar immunsvar får det konsekvenser för de reproduktiva organen. Det är en passiv konsekvens av kroppens immunsvar. Det gäller oavsett om det är en immunisering mot Hepatit, COVID-19 eller en infektion. Däremot vet man genom forskning att en infektion av SARS-CoV-2 har en negativ effekt på manliga reproduktiva organ (testiklarna) genom att viruset i princip tränger in i testiklarna och orsakar orchitis (inflammation av testiklarna).

MEN, då vaccinet bevisligen har en viss effekt på infektionen kan man redan här säga att man åtminstone inte förlorar på gungorna, men att man inte vinner något på karusellen, d.v.s. du kan aldrig komma ifrån att du får en viss påverkan på fertiliteten vid vaccinering, men att du ALDRIG kan komma ifrån en betydligt värre påverkan på fertiliteten om du blir infekterad utan att vara vaccinerad - och den påverkan är dessutom vetenskapligt bevisat värre.

Men ja, du har helt rätt eftersom en person som vaccinerats fyra gånger kan ha en sämre fertilitet under en ganska lång period på grund av immunsvaret efter vaccination, så är det, men det är ingenting som är specifikt för COVID-vaccin utan på grund av kroppens immunsvar.

Vad säger du kungen inför hösten, hur är din coronaprognos? Blir det grönt, gult eller rött läge här i Sverige?
2022-06-30, 10:24
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Link04
Vad säger du kungen inför hösten, hur är din coronaprognos? Blir det grönt, gult eller rött läge här i Sverige?
Det blir ett ökat antal smittade (nya varianter), men den grundläggande immuniteten som de flesta skaffat sig genom infektion klarar att hålla infektionen vid en förkylning eller som värst en mild influensa. Som förväntat avlider ett antal äldre och multisjuka i sviterna av COVID-19, men antalet kommer inte vara så högt att det föranleder någon som helst åtgärd. Det blir inga restriktioner. Allt kommer flyta på som vanligt.

De godkänner och lanserar ett Omicron-vaccin till hösten och att vi får ett upptag som är i paritet med upptaget för ett årligt influensavaccin.

Tror jag.

Mvh
korrektad4mus
2022-06-30, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korrektamund0
De godkänner och lanserar ett Omicron-vaccin till hösten och att vi får ett upptag som är i paritet med upptaget för ett årligt influensavaccin.

Tror jag.

Mvh
korrektad4mus

Frivilligt gratis årligt covidvaccin eller frivilligt gratis årligt covidvaccin med restriktioner och mandat? Hur blir det 2023 när covidpassen går ut? Kommer vi alla dö om vi inte förlänger covidpassen?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in