2022-06-03, 07:46
  #1141
Medlem
Branogbitters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ladydumber
Ut med språket! Vad vet du? Varför ska de separera?
Haha jag vet inte varför de ska separera. Kanske ngn annan har koll?
Citera
2022-06-03, 07:47
  #1142
Medlem
Cykelbarnens avatar
Lady Dahmer är bra!
Citera
2022-06-10, 13:23
  #1143
Medlem
LD bekräftade idag på patreon att dom ska skiljas
Citera
2022-06-11, 12:10
  #1144
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smorr
LD bekräftade idag på patreon att dom ska skiljas
Gjorde hon? Sa hon nåt mer om saken? Alltid tråkigt med skiljsmässor när barn finns med i bilden.
Citera
2022-06-11, 12:41
  #1145
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smorr
LD bekräftade idag på patreon att dom ska skiljas

Berätta mer!!
Citera
2022-06-11, 16:39
  #1146
Medlem
Allt hon skrev va typ att hon ligger i skilsmässan så hon har inte haft samma tid för podden typ! Inget mer än det tyvärr.
Citera
2022-06-21, 21:45
  #1147
Medlem
FJLGs avatar
LD verkar bry sig mer om sitt utseende nu än tidigare. Har väl med viktnedgången att göra. Undrar om skilsmässan har något att göra med att hon ville ha ett fjärde barn för några år sen.
Citera
2022-06-21, 23:43
  #1148
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FJLG
LD verkar bry sig mer om sitt utseende nu än tidigare. Har väl med viktnedgången att göra. Undrar om skilsmässan har något att göra med att hon ville ha ett fjärde barn för några år sen.

Hävdade idag att hon klippt av en halvmeter hår. Möjligen om man räknar de slitna testar som var längst ner. Nu ser håret iaf anständigt ut efter åratal som trollpacka. Transformation. Gick t o m att gå ner i vikt trots många års rantande om att det är omöjligt.
Citera
2022-06-29, 21:30
  #1149
Medlem
FJLGs avatar
På hennes senaste bild på instagram skriver hon till Fayme eftersom hon fyller år idag:

Idag fyller den här jävla clownen år. Jag har väntat ett helt år på att få posta dessa bilder så håll till godo.
Och Fayme?
Jag är skitdålig på två saker:
skriva tal och visa känslor
så….
jag tänker bara skriva detta och så undviker vi ögonkontakt när vi ses.
När vi träffades så var jag en helt annan människa. Jag var deprimerad, trött och feg.
Jag hade fan inte skrattat ordentligt på nästan tjugo år.
Jag har aldrig träffat en jobbigare människa än dig.
Du tvingar mig konstant att utmana mig själv oavsett om det gäller känslomässigt eller fysiskt.
Jag har haft så många första gången tillsammans med dig
(Vårbad, nakenbad, ullared, studsmatta) och du är också den första och enda som hört mig prutta.
Det sämsta med dig är att du är jag och du vet exakt vad jag tänker och känner ofta innan jag ens vet det själv.
Och det gör det jävligt svårt att dels ljuga för dig men också för mig själv, och du låter mig aldrig komma undan när jag försöker heller.
Du rotar vidare tills locket kommer av, fast du gör det bättre än nån annan jag nånsin träffat.
Du ställer rätt frågor.
Du ger rätt svar.
Du är inkännande, ödmjuk och fördomsfri.
Du har hjälpt mig sätta ord på så mycket som varit fel och du har hjälpt mig förstå varför jag mått dåligt.
Du har hjälpt mig ta svåra beslut.
Du har kastat omkull allt i min vardag.
Du har förändrat min person
Du har frigjort mig från mig själv,
Och du har varit katalysatorn i allt viktigt som hänt senaste två åren.
Du får mig att våga mer.
Du får mig att vilja mer av livet.
Du får mig att vilja bli en bättre mamma för du är den bästa mamman jag vet.
Du får mig att skratta exakt hela tiden för du är verkligen en jävla clown. Även när jag vill dö så får du mig på bra humör.
Du är det bästa som hänt mig.

Tänker på stycket där hon skriver: Du har hjälpt mig sätta ord på så mycket som varit fel och du har hjälpt mig förstå varför jag mått dåligt.
Du har hjälpt mig ta svåra beslut.

Känns som det handlar om Oskar och skilsmässan.
Citera
2022-07-07, 17:47
  #1150
Medlem
De är ju separerade sedan länge. Nu officiell skilsmässa på väg. Oskar har ju en ny sedan länge.
Typiskt Natasha att gå ut med skilsmässa som ursäkt till att de som betalar för podden inte får det de betalar för. Rätt ofta som hon inte levererar det som hon lovar.
Träffar henne då och då i vissa sammanhang, även om jag inte känner henne direkt. Hon är i grunden intelligent, men det som är trist med henne är att hon är väldigt opålitlig och sällan får nåt gjort. Hon lovar saker men sen skiter hon i det. Hon har talets förmåga, men hon är också lätt att genomskåda för alla som inte är korkade eller likadana… mycket snack, lite verkstad.
Citera
2022-07-07, 17:51
  #1151
Medlem
Branogbitters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klockaren99
De är ju separerade sedan länge. Nu officiell skilsmässa på väg. Oskar har ju en ny sedan länge.
Typiskt Natasha att gå ut med skilsmässa som ursäkt till att de som betalar för podden inte får det de betalar för. Rätt ofta som hon inte levererar det som hon lovar.
Träffar henne då och då i vissa sammanhang, även om jag inte känner henne direkt. Hon är i grunden intelligent, men det som är trist med henne är att hon är väldigt opålitlig och sällan får nåt gjort. Hon lovar saker men sen skiter hon i det. Hon har talets förmåga, men hon är också lätt att genomskåda för alla som inte är korkade eller likadana… mycket snack, lite verkstad.

Jag håller med här. Jag har svårt att förstå hur så många kan se upp till henne så mycket. Hon är varken särskilt smart eller särskilt trevlig, och hennes osäkerhet i kombination med ego blir en hyfsat osmickrande kombo.
Citera
2022-07-08, 13:12
  #1152
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klockaren99
De är ju separerade sedan länge. Nu officiell skilsmässa på väg. Oskar har ju en ny sedan länge.
Typiskt Natasha att gå ut med skilsmässa som ursäkt till att de som betalar för podden inte får det de betalar för. Rätt ofta som hon inte levererar det som hon lovar.
Träffar henne då och då i vissa sammanhang, även om jag inte känner henne direkt. Hon är i grunden intelligent, men det som är trist med henne är att hon är väldigt opålitlig och sällan får nåt gjort. Hon lovar saker men sen skiter hon i det. Hon har talets förmåga, men hon är också lätt att genomskåda för alla som inte är korkade eller likadana… mycket snack, lite verkstad.

Håller med, var patreon när de precis hade börjat med den och tycker att det började slarvas rätt snabbt med avsnitten. Tycker det är jävligt fult av henne att ta betalt per månad, hade blivit svinstressad av att veta att folk betalar för något som jag inte kan prestera för tillfället. Lär väl bli ännu längre i mellan avsnitten nu när Fayme inte är delaktig i podden längre.
Är absurt egentligen att folk fortfarande betalar för podden imo.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in