Citat:
Ursprungligen postat av
-Info-
Man kan inte avsluta en cancerbehandling mitt i. Man måste fullfölja den. Eller gå under. Finns inget som heter "Nu har vi kommit halvvägs med din cancerbehandling. Jag tror vi pausar nu."
Ryssland är en cancertumör på den europeiska kontinenten - en aggressiv elakartad cancer - och måste behandlas. Även om det är dyrt. Men att göra inget alls ger ännu värre konsekvenser.
Nej att avsluta en cancerbehandling ska man inte göra

det här är ingen cancerbehandling utan ett krig.
Just nu är det ZZelenskys ansvar hur många ukrainare som dödas medan han sitter och äter sig tjock i sin bunker.