2021-06-29, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
Har man läst tråden vet man att hennes äldsta är född -05, och alltså inte har åldern inne för att hänga här.

Låter bra, tack! Har läst men missat/glömt.
2021-06-30, 00:00
Medlem
Cedderiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lasseliten2
Bilden på det döda rådjuret finns ju på E sida.
Bilden på bilköpet finns på bilfirmans sida.
Och bilfirman är?
2021-06-30, 01:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av EmmeLee
Som jag redan skrivit - det låg massor med inlägg och bilder på dem 2 ihop - tills för ca 2v sen innan detta.
Då tog E bort allt samt att han var i en relation.

Vem flyttat ens in till nån man inte känner? Vem tar ens emot förmånen att få en mc och en bil som sin egen , gratis? Ingen normalt funtad människa utnyttjar en annan person så.

Och framför allt - vem fan skjuter en små barns far?
Vilken normal människa ?

Du verkar ju helt tappad som sitter och försvarar L. Hon är ett psykfall och skulle inte fått gå lös.

Håller med dig. Hur fan kan man sitta och försvara L:s handling?!!
2021-06-30, 10:56
Medlem
Känns som vi tappar fokus.....är det personliga påhopp som skall vara här? Hade vart trevligt med lite fakta istället
2021-06-30, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
Har man läst tråden vet man att hennes äldsta är född -05, och alltså inte har åldern inne för att hänga här.

Vet inte vad du själv gjorde i den åldern, men inget ovanligt att man surfar på sidor som denna! och definitivt inte om ens mamma är involverad. Det begriper du väl själv?!
2021-06-30, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cedderik
Och bilfirman är?

https://www.facebook.com/Royalcarssweden/
2021-06-30, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peter73
Känns som vi tappar fokus.....är det personliga påhopp som skall vara här? Hade vart trevligt med lite fakta istället

Kan inget annat än hålla med dig. Förståeligt att mer eller mindre närstående agerar och orerar i affekt, men det kan stundom för utomstående framstå som aningen absurt vilka detaljer vissa hakar upp sig på samt vilka rykten andra väljer vara sanning.

Talande i fallet är att L "medger åklagarens häktningsyrkande", vilket var mord. Om det hade funnits förmildrande omständigheter hade L i samråd med sin advokat bestridit åklagarens yrkande och åberopat att rekvisiten enbart uppfyller dråp vid ett erkännande, om det är vad L sagt i förhör.

Varifrån vapnet kommer, hennes eller hans leverne, må vara av reellt intresse för ett fåtal, samt av flyktigt intresse för alla nyfikna. Av vad som hittills framkommit tyder hennes erkännande och avkall på att hävda förmildrande omständigheter på att det faktiskt inte finns några sådana, oavsett profilbilder på Facebook eller overifierade rykten om att hon ska ha sålt ut sin kropp.
Senast redigerad av Stefan S 2021-06-30 kl. 14:02.
2021-06-30, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av listigtjej
Håller med dig. Hur fan kan man sitta och försvara L:s handling?!!

Vad är ditt problem, ditt och en del andra härinne?

Ni skriker att man är knarkare, köpt sex m.m utav henne, är ni inte kloka?? Bara för att jag känner henne, så betyder det inte per automatik att jag är knarkare eller köper sex.

När jag skriver att de såg söta ut tillsammans, så är jag ju inte ensam om att tycka att så tydligen då massor gillat bilden. Varken jag eller andra kunde ju förutse vad som skulle ske.

Men om ni nu kunde det, varför i helvete satte ni då inte stop för allting istället för att sitta här och skrika ut en massa skit om mig.

Jag förstår om folk är arga och ledsna, det är jag med. Det begriper ni väl att hennes familj, vänner och släkt också är, eller har ni inte förstånd att fatta det???

Jag försöker förstå vad som skett, men det är inte lätt när man får inlägg med svar från folk som är fullständigt omogna och fulla av avsky? Avund? Vad är det för fel på er? Hur fan kan ni säga att jag försvarar henne? Ni läser ju detta forum som fan själv läser bibeln.

Jag vet inte om ni är väldigt omogna? Eller om det är avund?

Men skärp er för fasiken annars kan ni sitta här och ösa galla över varann istället som tycker precis som ni gör. Jä-la ankdamm!

EmmeLee skriver bla hur fan kunde hon ta emot bilar m.m från honom? Vilken normal människa gör så skriver du. Men hur vet du att han GETT henne det? Var är dina bevis eller fungerar det så i din värld att du bara kastar ur dig saker? Att han står som ägare på bilar, motorcyklar m.m är en sak, men vi vet inte ett enda skit om vad de två planerat. Du påminner om en som är avundsjuk, ville du också ha bil o MC eller vad är ditt problem då du öser galla ur dig hela tiden?

Ni anser heller inte det är viktigt eller relevant att han har skjutit ett djur, dvs ägt/äger ett vapen? Eller var kommer annars vapnet ifrån? Är det inte viktigt i ett mordfall? Vad lever ni då i för en värld??

Ni tycker att det är trams att diskutera att han behöll bilden på dom två, absolut inget trams, det säger mycket. Eller har ni bilder på er och era ex som profil? Nej, just det, så förringa ej en fråga.

Vad gjorde E och L den 21 maj t.o.m den 24 maj, alltså den helgen ? Någon som vet? Kanske bröt L med honom den helgen, finns den tanken hos någon?

Ni snackar hela tiden om vilket troll jag är, vilket avskum L är, men aldrig ett enda ord om vem var E? Den bild ni målat upp om honom, som världens snällaste kille, är inte den bild jag kanske hört. Dock försvarar jag aldrig ett mord, aldrig i livet, det är fasansfullt, men jag har hört annat.
2021-06-30, 13:57
Medlem
Alltså att du orkar.

3 personer har gillat bilden på dem ihop där du hävdar att dem är så söta. Varav en är avskummet själv.
Och nu äger ju E bilen , som hon körde runt i som att den var hennes egen.
Varför står inte hon som ägare då ? Förklara gärna det. Du som vet så mycket om henne.
Jo , för hon kan inte äga nånting för hon har inga pengar att köpa nåt för. Dessutom skulder hos krononfogden på närmare 300 tusen.

Och vadå visa hänsyn till hennes barn.
Det är väl E barn i första hand du borde tänka på. Deras far har iskallt blivit ihjälskjuten av ett psykfall. Han finns inte längre.
2021-06-30, 14:02
Medlem
Citat:
Att ens skriva som du gör - att dem var gulliga ihop.
Vad fan är det för fel på dig LasseLiten?

Hon är en kallblodig mördare. En vidrig människa. Med fillers som skulle räcka till ett helt handbollslag. Är väl det hon behövde cash till. Och knark. Ingen rök utan eld liksom.

Hon var och härjade på lokala puben i Bålsta och skämde ut sig oxå.

Och varför är du så intresserad av varför han hade profil bilden kvar?
Kanske hoppades han att hon skulle skärpa till sig
Eller var bara inte redo att berätta för alla att det var slut.

Du ser hoppas jag hur illa det låter det du själv gång på gång skriver. Du mår ju mkt dåligt, helt uppenbart och kan inte sortera ut info i din hjärna för tillfället. Helt ok att du mår dåligt.

Men, man försvarar inte för att man tyckte de såg gulliga ut, det tyckte uppenbarligen alla andra som gilla de den då. Ingen visste då att hon en dag skulle skjuta honom, förstår du det?? Eller du förstår inte detta?? Ingen hade då gillat bilden, ok?

Varför jag är intresserad av profilbilden har jag gång på skrivit. Jag förstår att just DU mår dåligt av att den bilden är kvar och att man undrar, men det är viktigt i sammanhanget, för om E avskytt henne så som du vill ge sken av, så hade den bilden också plockats bort. Ja, dom var säker osams om ngt om han plockade all andra bilder? Är ej vän med honom så jag kan ej se sånt. Men han behöll den, av ngn anledning...ingen jag känner har bild på sig och sina ex, du har kanske?

Att hon hade fillers, vad har det med saken att göra? Han gillade ju henne!! Avskyr du alla med fillers? Är det ngt personligt?? ))

Har du sett henne ta knark? Handla knark? Sälja knark eller är det återigen din hjärna som spökar?

På vilket sätt skämde hon ut sig på puben i Bålsta? Är det en jättepub eller är det en pub där alla känner alla och kommer en ny dit så vet hela byn det?? På vilket sätt? Hade hon kul? Sjöng hon? Dansa hon? Vad gjorde hon som var så hemskt, ut med språket nu för tusan, annars lägg ner ditt skitsnack!

Var han inte redo skriver du?? är L den första kvinna han är ihop med menar du? Just det ja, nån skrev ju här att alla han varit ihop med hade misshandlat honom psykiskt, oj oj oj, det var inte snällt sagt mot alla ex, det var alltså fel på alla ex, kom ihåg detta nu!!

Suck!
2021-06-30, 14:14
Medlem
Citat:
Alltså att du orkar.

3 personer har gillat bilden på dem ihop där du hävdar att dem är så söta. Varav en är avskummet själv.
Varför står inte hon som ägare då ? Förklara gärna det. Du som vet så mycket om henne.
Jo , för hon kan inte äga nånting för hon har inga pengar att köpa nåt för. Dessutom skulder hos krononfogden på närmare 300 tusen.

Det är väl E barn i första hand du borde tänka på. Deras far har iskallt blivit ihjälskjuten av ett psykfall. Han finns inte längre.

3 personer? Hur räknar du? Du kollar på fel bild nu! Du får titta igen och räkna om, till slut får du nog också ihop matematiken

Resten av frågorna har du själv så fint svarat på! Förutom de med hennes barn, dom ska ingen hänsyn visas till enligt dig, vilken hemsk människosyn du har. Vad har hennes familj, barn, vänner gjort? Tänk om du hamnat i samma sits.
2021-06-30, 15:24
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:
Alltså att du orkar.

Men vad ni tjafsar!! Och ni som verkligen öser skit över MGK förlorar faktiskt i förtroende, ju mer ni öser på!

Och det är faktiskt minst lika synd om hennes barn (om inte värre) för för dem finns ingen jättestor offerkofta att ta på!! Bara en mycket långvarig skam att bära på!

Jag känner ingen av parterna här, och jag tar ingen i försvar. Men det är jobbigt att ni är så otroligt ensidiga, och hoppar direkt på de som kan/vill berätta något litet om MGK. Ni skrämmer ju iväg dem, och då hjälper ni ju indirekt MGK!

Men ni är väl så korkade att ni inte fattar det!!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in