2022-03-25, 15:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Captainspiced
Är dom då Sugardaddys menar du?

Jag vet inte riktigt var det kommer ifrån att hon endast haft en jobbtitel men aldrig jobbat?

Hon har ju även haft jobb på nattklubbar har jag hört. Stämmer inte det heller?
Äldre män som betalar "allt" för yngre kvinna, är en sugardaddy, enligt mig.

Vad har hon arbetat med då, på riktigt? Inte via någon snubbe hon har ihop det med? Om du kallar porrklubbsvärdinna för riktigt arbete, får det stå för dig. Svarta pengar, inte riktigt alls.
Äldre män, absolut. Det där rånet, som hon inte lagförts för, utan hon bara hängde med sin pojkvän i den stulna bilen, han var över 18, hon ca 13 år...
2022-03-25, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Jag la fram flera benämningar, trodde du skulle förstå helheten.
Rätta mig gärna om jag har fel, men stämmer inte det att alla Lydias fd makar varit mycket äldre?
Stämmer inte det att Lydia aldrig i egentlig mening haft ett riktigt jobb? Utan hon har på pappret haft en jobbtitel för att få en ok årsinkomst för att kunna kvittera ut en bra sjukpenning?

Edit, jag fetade mina svar

Jag vet inte, det kanske stämmer att merparten av GK:s killar var äldre, men vad är relevansen?
Jag ser faktiskt inte relevansen i mycket av det du skriver, det känns som ett ganska maniskt korståg egentligen.
Senast redigerad av Nackrosen 2022-03-25 kl. 15:55.
2022-03-25, 15:54
Medlem
Captainspiceds avatar
Citat:
Jag la fram flera benämningar, trodde du skulle förstå helheten.
Rätta mig gärna om jag har fel, men stämmer inte det att alla Lydias fd makar varit mycket äldre?
Stämmer inte det att Lydia aldrig i egentlig mening haft ett riktigt jobb? Utan hon har på pappret haft en jobbtitel för att få en ok årsinkomst för att kunna kvittera ut en bra sjukpenning?

Edit, jag fetade mina svar

Såg att du skrivit mer.

Det var DU som bad om material som kunde styrkas. Har du tappat minnet så gå tillbaks till ditt eget inlägg!!

Får vem som helst ut handlingar från socialtjänsten? Jag trodde det var sekretess på det?

Du skriver att dom föräldrarna skriver om blåbär m.m - det kanske beror på att du inte är vän med dom?

Om jag hotar dig? Är du helt väck i huvudet? Var ser du det hotet? Helt paranoid.

Enligt regler så får man inte förtära ngt i salen. Om man gör så blir man tillsagd av ordningsvakt. Om så skett varför sa ni då inte till ordningsvakten om detta var störande?!
2022-03-25, 16:05
Avslutad
Citat:
Såg att du skrivit mer.

Det var DU som bad om material som kunde styrkas. Har du tappat minnet så gå tillbaks till ditt eget inlägg!!
Jag vet vad jag skrev, det är annars endast trådsanningar, och ryggdunkningar som kommer fram, till mestadels.
Får vem som helst ut handlingar från socialtjänsten? Jag trodde det var sekretess på det?
Det beror på vart man söker. Alla människor lämnar spår. Det gäller att söka på rätt ställe.

Du skriver att dom föräldrarna skriver om blåbär m.m - det kanske beror på att du inte är vän med dom?
Det är ju människor som valt att dela med sig i bild och text över nätet.
Absolut inte vän eller bekant med någon av flummarna överhuvudtaget. De lever inte efter sunda värderingar, enligt mig

Om jag hotar dig? Är du helt väck i huvudet? Var ser du det hotet? Helt paranoid.
Du skrev att jag skulle se mig om över axeln, det känns lite hotfullt
Enligt regler så får man inte förtära ngt i salen. Om man gör så blir man tillsagd av ordningsvakt. Om så skett varför sa ni då inte till ordningsvakten om detta var störande?!
Tycker du att jag skulle ställt mig upp i rättssalen och avbrutit åklagaren? Det var fullsatt, men det bekom dem inte att slurpa i sig
2022-03-25, 16:05
Medlem
Captainspiceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chrillebananas
du, lillen va fan ingen suggerdaddy. han hade hur många brudar som helst å behövde fan vila från alla brudar.
så kom inte me sånt tugg.
lillen träffa för helvete denna brud på jobb, hon praktiserrade där. hon hängde med hans boss då, men lillen brädade bossen. samma boss som lillens ex knullade, så lillen blev lack och stötte på denna brud va. e du me va?

Tack för infon! Uppskattas 👍
Jag har hört att hon hade praktik där på samma ställe.
2022-03-25, 16:07
Medlem
Captainspiceds avatar
Citat:
Tycker du att jag skulle ställt mig upp i rättssalen och avbrutit åklagaren? Det var fullsatt, men det bekom dem inte att slurpa i sig

Nej, du kunde suttit tyst och snällt kvar på din stol och påkallat ordningsvaktens uppmärksamhet!
2022-03-25, 16:12
Medlem
Captainspiceds avatar
Citat:
Äldre män som betalar "allt" för yngre kvinna, är en sugardaddy, enligt mig.

Vad har hon arbetat med då, på riktigt? Inte via någon snubbe hon har ihop det med? Om du kallar porrklubbsvärdinna för riktigt arbete, får det stå för dig. Svarta pengar, inte riktigt alls.
Äldre män, absolut. Det där rånet, som hon inte lagförts för, utan hon bara hängde med sin pojkvän i den stulna bilen, han var över 18, hon ca 13 år...

Jag frågade inte vad en Sugardaddy är. Jag vet. Jag frågade: Är då hennes f.d makar sugardaddys då du insinuerar det för fullt?!

Porrklubbsvärdinna? Ge oss fakta på din lögn nu. Svarta pengar? Lägg nu fram fakta så vi får se. Nej just det, det kan du inte du sprider bara lögner. Andra ska lägga fram fakta som kan styrkas enligt dig medan du själv vind för våg bara vräker ur dig lögner
2022-03-25, 16:19
Avslutad
Citat:
Jag frågade inte vad en Sugardaddy är. Jag vet. Jag frågade: Är då hennes f.d makar sugardaddys då du insinuerar det för fullt?!

Porrklubbsvärdinna? Ge oss fakta på din lögn nu. Svarta pengar? Lägg nu fram fakta så vi får se. Nej just det, det kan du inte du sprider bara lögner. Andra ska lägga fram fakta som kan styrkas enligt dig medan du själv vind för våg bara vräker ur dig lögner
Hur ska du ha det?
Har du belägg för att det är lögner? "Nattklubbsarbetet"?

Vad har Lydia Barth arbetat med, som inte involverat någon "pojkvän"?

Är det felaktigt att Lydia Barth sökt sig till äldre män?

Är det felaktigt att Lydia Barth låtit män betala för hennes uppehälle?
2022-03-25, 16:26
Medlem
Captainspiceds avatar
Citat:
Hur ska du ha det?
Har du belägg för att det är lögner? "Nattklubbsarbetet"?

Vad har Lydia Barth arbetat med, som inte involverat någon "pojkvän"?

Är det felaktigt att Lydia Barth sökt sig till äldre män?

Är det felaktigt att Lydia Barth låtit män betala för hennes uppehälle?

Men vad fattas dig? Du beter dig ju helt skruvat 😱

Du har ju vräkt ur dig en massa skit, då får du ju lägga fram fakta.

Så, var är dina fakta på att hon aldrig jobbat utan bara haft en titel för att få ut lön/sjuklön. Var är fakta på att hon jobbat som porrklubbsvärdinna?
2022-03-25, 16:42
Avslutad
Citat:
Men vad fattas dig? Du beter dig ju helt skruvat 😱

Du har ju vräkt ur dig en massa skit, då får du ju lägga fram fakta.

Så, var är dina fakta på att hon aldrig jobbat utan bara haft en titel för att få ut lön/sjuklön. Var är fakta på att hon jobbat som porrklubbsvärdinna?
Det är samma visa varje gång. Jag blir anklagad för att ljuga, trolla mm
Vill du att jag outar sanningar?
Har jag helt fel i mina påståenden?
2022-03-25, 16:57
Medlem
Captainspiceds avatar
Citat:
Det är samma visa varje gång. Jag blir anklagad för att ljuga, trolla mm
Vill du att jag outar sanningar?
Har jag helt fel i mina påståenden?

Har du helt tappat allt omdöme?
Du vräker ju ur dig saker utan att behöva presentera minsta lilla fakta och det vill du att alla ska svälja? Vadå naivt?!
Du får väl lägga fram fakta utan att outa ngn. Precis som alla andra i tråden som du kallar troll.

Eller är det ok att andra slänger ur sig saker om Emil som det inte finns minsta lilla bevis om? Om man väljer att göra det så är det väl helt ok om andra inte tror en.

Du vräker ur dig påstående om sugardaddys, porrvärdinna och att hon aldrig jobbat.
2022-03-25, 17:04
Avslutad
Citat:
Har du helt tappat allt omdöme?
Du vräker ju ur dig saker utan att behöva presentera minsta lilla fakta och det vill du att alla ska svälja? Vadå naivt?!
Du får väl lägga fram fakta utan att outa ngn. Precis som alla andra i tråden som du kallar troll.

Eller är det ok att andra slänger ur sig saker om Emil som det inte finns minsta lilla bevis om? Om man väljer att göra det så är det väl helt ok om andra inte tror en.

Du vräker ur dig påstående om sugardaddys, porrvärdinna och att hon aldrig jobbat.
Nu är det så att Lydia Barth mördade en annan människa.
Varför ska den mördade granskas, när det är ställt utom rimligt tvivel att han blev mördad i sitt egna hem, obeväpnad, lugn och saklig?
Brukar oskyldiga brottsoffer hängas ut, likt somliga försökt in absurdum i denna tråd, där någon sjuk glorifiering pågår av en flerfaldigt dömd mördare?!

Du spottar och fräser men kan inte bemöta mina frågor/påståenden eller lögner med annat än personangrepp.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in