2022-06-28, 22:02
Medlem
Öppna era ögon, se på samhället.
Kurder förstör det här landet så jävla mycket.

De kommer in i politiken sprider sitt kommunism skit.
De som blir kända spottar på Sverige och Svenskar.
Har ni hört om hederskultur? Ja det är kurder som sysslar med.
Sett med egna ögon kurder där jag är uppväxt som begått vidriga brott mot Svenskar.

https://www.snaphanen.dk/2021/06/16/min-vuxna-dotter-overfallsvaaldtagen/
Citera
2022-06-28, 22:02
Medlem
Frickys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skadan
Jag badar i rysstrollens tårar just nu
Verkligen.

Rysstrollen har hyllat Erdogan dom senaste veckorna.
Det ska bli intressant att se hur tonläget ser ut mot Erdogan framöver, från rysstrollen.
Citera
2022-06-28, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av St0ny
NATO håller på att falla samman, precis som hela västvärlden. Grattis Sverige.
Haha tveksamt asså.
Skulle säga att NATO blivit och kommer bli starkare och starkare.

Menar du att Ryssland ska krossa NATO då eller?
En arme som körde fast utanför Kiev och fick vända, haha.
Citera
2022-06-28, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fittslem
Det sägs att Sverige gått med på löften om att lämna ut personer. Enligt msm rör det om ca 20 personer.

Vilka personer är detta?

Det borde vara halva svenska regeringen + ngr VPK / MP
Citera
2022-06-28, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ImTheMan
Gud vad viktigt det var för S att alliera sig med Erdogan. Allra viktigast var förstås att få det här undanstökat innan valet, för att slippa demokratisk förankring om det viktigaste politiska beslutet i svensk politik på en sisådär 75 år. detta trots att utfallet antagligen blivit detsamma, tydligt pricipiellt viktigt att hindra folkligt inflytande.

Ja, exakt. Hela proceuren är en skamlig sell-out och en bypass av demokratins grunder.

Och lika illa är att våra politiker härmed har demonstrerat för hela världen att de är till salu. Den här episoden öppnar dörrarna för både Turkiet, NATO, USA och andra att i fortsättningen lägga sig i Sveriges inre angelägenheter, trycka på för att vi måste ändra den ena eller andra lagen osv.
.
Citera
2022-06-28, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlackRockInc
Det här är problematiskt för att vem i helvete vill bli utlämnad till Turkiet, de är helt efterblivna.
Klart att de är efterblivna de följer Islam, det gör Kurder också.
Varför ska vi bry oss om Kurder eller Turkar? Sverige går före allt, via ut varenda terroristkurd skiter i vilket.

Bara vi får gå med i NATO är jag nöjd!
Jag vill att vi är i samma pakt som Polen, Danmark, Estland, Kroatien, Slovakien, Slovenien m.fl!
Citera
2022-06-28, 22:07
Medlem
Enligt Expressen släpper Turkiet in Sverige i NATO nu, efter att regeringen lovat sluta stödja diverse kurdgrupperingar. Hur rimmar detta med Kakabahve's (eller vad hon nu heter) stöd till regeringen? Ser fram emot hennes kommentar.
Citera
2022-06-28, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leif-o-billy
Bra där, tyder på en hög intelligens att analysera ett avtal utifrån en bild 👏👏👏. Klart som fan att Turkiet har fått genom mycket, men det är så i förhandlingar, det är ett givande och tagande. Klart som tusan att ett land som ska in i gemenskapen har sämre utgångsläge än det land som har avgörande rösten. Men antagligen beror din besvikelse på att din älskling Putin nu har hamnat i en ännu sämre sits, det jublar jag över 🥳🍾
Att du är korkad är mitt minsta bekymmer just nu. I couldn't care less, kid.
Citera
2022-06-28, 22:08
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Ja, exakt. Hela proceuren är en skamlig sell-out och en bypass av demokratins grunder.

Och lika illa är att våra politiker härmed har demonstrerat för hela världen att de är till salu. Den här episoden öppnar dörrarna för både Turkiet, NATO, USA och andra att i fortsättningen lägga sig i Sveriges intre angelägenheter, trycka på för att v i måste ändra den ena eller andra lagen osv.
.

"host-host"

Bäste Hepcat-X..., detta kommer nog som en mindre chock för mig..att ni vurmar om vänsterfolk och terrorister.. (Afa typer ? )

Mvh // Snapcount
Citera
2022-06-28, 22:09
Medlem
TheFlyingFarangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skadan
Jag badar i rysstrollens tårar just nu

Härligt att se dem böla!

Men undra vad manuskriptet säger imorgon?

Lägga krutet på en folkomröstning som ryzzland kan manipulera?

Eller att våra barn tvingas iväg för att slaktas i Erdogans krig mot kurder?

Vi vägras köpa rysk high-tech?

Buhu, vi överger 200 år av neutralitet?

Vi måste bygga kärnvapensilos åt USA på Österlen?

Eller drar de upp något nytt ur trollerihatten?

Ska bli spännande att följa...
Citera
2022-06-28, 22:10
Medlem
Två vågskålar för att vara lite drastisk, i den ena ett antal personer kanske 20-30 stycken, i den andra Gotland! Tycker Gotland och några tusen svenska liv väger betydligt tyngre!
Citera
2022-06-28, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AjdeAna
Enligt Expressen släpper Turkiet in Sverige i NATO nu, efter att regeringen lovat sluta stödja diverse kurdgrupperingar. Hur rimmar detta med Kakabahve's (eller vad hon nu heter) stöd till regeringen? Ser fram emot hennes kommentar.
Mmm. Dessutom undrar man vad Turkiet kommer att kräva i fortsättningen - jag tror nämligen inte alls att det tar slut här.

Ser också fram mot kommentarer från t ex Sakine Madon och Kurdo Baksi.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in