2022-06-28, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Signalspaning
Det funkar såhär att din granne i så fall bundit upp dig med en anklagelse. Steg två är att nätverket knäckar din mobil eller dator och detta kopplas till din profil där även din anklagelse finns. Sådant som till exrmpel Signalsystem nummer 7 kan användas.

Efter att de har ditt mobilnummer och dina enheters chipsnummer så är du i stort sett som ett vandramde GPS. Din antagonist kan hålla på och hälsa meddelanden via personer runt omkring dig. Ett slags högtalespost. Eftersom det så knyter de dig sedan hela tiden till nya ärenden och anklagelser efter behov som påverkanskampanjer.

Som målperson kan du ytterligare bli måltavla för ekonomiska intressen eller kriminella inom nätverken eller de kan göra exempel av dig vid myndighetskpanjer som mot kritiker av coronaåtgärder, smutskastning av LVU föräldrar som angripit socialtjänsten, politiska kampanjer osv

Det är ingen teknik som du har runtomkring dig som gör att de kan se dig. De tittar på hela ditt nervsystem och dina nervimpulser. Detta är möjligt inom partikelfysik. Läs på om schrödingers ekvation.
Citera
2022-06-28, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Det låter som att de då ingår i ett avtal genom att ta emot olika betalningar för sitt deltagande - därmed blir de delaktiga i både känsla & faktiskt. Det är väl såhär de får folk med sig långsiktigt eftersom folk blir för generade att erkänna att de tagit emot betalning för att delta i de facto kriminella aktiviteter eller stödja dessa. Så fort pengar blandas in blir det formellt även om inget kontrakt finns. Det låter mer som att de betalar folk för att hålla tyst men underligt att de går med på det utan att veta avsikten med övervakningen? Om det är polisen eller underrättelse måste de ha rätt att använda civila & deras resurser, därmed finns formell begäran. Om operationen är med hemligt & formellt "inte existerar" kan grupper betala kontanter eller erbjuda olika fördelar från att hjälpa gruppen utföra sina handlingar.

Det finns olika teorier. Zersetzung i Östtyskland är det mest tydligaste exempel hur det här fungerar. Däremot är tekniken idag osynlig & mobilen används som centrum i både övervakning & koordination. För unga personer som mig kommer de åt 90% av mitt liv genom att avlyssna, spåra & läsa av min mobil/dator vilket de kan göra (utan problem tror jag).

Jag kan bara konstatera att det här har med "Mind Control" att göra baserat på metodiken att jag ska själv tolka & uppfatta det min sociala krets gör vilken är uppenbarligen infiltrerad & korrumperad av de ansvariga. Även om de vet att jag vet det så fortsätter de i samma visa - nästan varje dag. De rekryterar alla jag någonsin har kontakt med & 99% av dessa håller denna operation hemlig; spelar med.

Som sagt är deras mål att få mig tro, agera & tänka som de vill därav pågår det här i 10-15 år - de tror fortfarande att jag kommer bli som de vill/tror. Helt irrationellt. Det finns ingen annan förklaring än att de försöker påverka mig genom sociala & psykologiska operationer där de rekryterar folk baserat på hur villiga dessa är att tro på deras motiv bakom att förfölja mig även om de betalas.

Som sagt verkar de flesta som deltar irrationella av sig - ingen logisk eller seriös person deltar i sådan idioti. De som är smarta nog med vett inser snabbt att det som påstås om mig är religiös fantasi eller liknande även om de vill "samla data" om mig & undersöka "vem han är" - det är olaga förföljelse, spioneri, sabotage etc. men folk inser inte alls hur seriösa dessa är & hur mycket resurser de tillämpar för att utföra påverkan via media.

Det har ingenting med din mobil eller dator att göra. De ser ditt nervsystem. Det finns egentligen inte så mycket annan att göra än att leva ett bra liv. Om du vill lägga ditt liv på att hitta de som gör det här så är det mer intressant att fundera över vem som möjligtvis är expert inom partikelfysik. Tänker mig CERN kanske.
Citera
2022-06-28, 15:11
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Recursion2.0
Det har ingenting med din mobil eller dator att göra. De ser ditt nervsystem. Det finns egentligen inte så mycket annan att göra än att leva ett bra liv. Om du vill lägga ditt liv på att hitta de som gör det här så är det mer intressant att fundera över vem som möjligtvis är expert inom partikelfysik. Tänker mig CERN kanske.

Det är en fantastisk förklaring som jag inte tror på.

Det är mycket mer troligt att de spionerar via mobil & dator. Att påstå att de har science fiction-teknologi låter som desinformation för att komma undan med traditionell spioneri via mobil/dator.

Inget jag upplevt får mig tro på science fiction eller övernaturliga förklaringar. Det här kan göras med avancerad kommunikation genom mobilen.

Det du misstar är hur avancerade spionapparater de använder samt att de har experter i psykologi & kommunikation som analyserar data & skapar dessa psykologiska/sociala operationer.

Jag vill påstå att de flesta faller för deras desinformation & propaganda - även de som utför Gang Stalking. De vet begränsat om vad det handlar om men får information av den ansvariga gruppen främst via mobiltelefonen.

Med mina 15+ år i att bli förföljd vet jag med säkerhet vad de gör mot mig - de sprider främst osanningar om mig som att jag är eller tror att jag är en religiös figur så att de måste samla data om mig & undersöka olika saker. Det är så det verkar. Med andra ord är det sponsrat av religiösa extremister troligen i en stor kyrka eller organisation som har stort inflytande - som högern i USA som har kristna fundamentalister i sin militär & underrättelseorgan.

I Sverige är de flesta ateister & förstår inte hur kristna fundamentalister kan missbruka statliga resurser för religiös förföljelse. De vill att vi ska tro att de har domedagsstrålvapen som kan döda oss närsomhelst & att vi lever i ett helvete som styrs av satanister. Vår enda utväg är alltså att vända oss till Gud eller begå självmord eller dö på olika vis. Det är sjuka människor som säker betalat professionella psykologiska & sociala operatörer att utföra denna religiösa förföljelse mot dem de tror är religiöst signifikanta.
Citera
2022-06-28, 16:32
Medlem
Citat:
Det är en fantastisk förklaring som jag inte tror på.

Det är mycket mer troligt att de spionerar via mobil & dator. Att påstå att de har science fiction-teknologi låter som desinformation för att komma undan med traditionell spioneri via mobil/dator.

Inget jag upplevt får mig tro på science fiction eller övernaturliga förklaringar. Det här kan göras med avancerad kommunikation genom mobilen.

Det du misstar är hur avancerade spionapparater de använder samt att de har experter i psykologi & kommunikation som analyserar data & skapar dessa psykologiska/sociala operationer.

Jag vill påstå att de flesta faller för deras desinformation & propaganda - även de som utför Gang Stalking. De vet begränsat om vad det handlar om men får information av den ansvariga gruppen främst via mobiltelefonen.

Med mina 15+ år i att bli förföljd vet jag med säkerhet vad de gör mot mig - de sprider främst osanningar om mig som att jag är eller tror att jag är en religiös figur så att de måste samla data om mig & undersöka olika saker. Det är så det verkar. Med andra ord är det sponsrat av religiösa extremister troligen i en stor kyrka eller organisation som har stort inflytande - som högern i USA som har kristna fundamentalister i sin militär & underrättelseorgan.

I Sverige är de flesta ateister & förstår inte hur kristna fundamentalister kan missbruka statliga resurser för religiös förföljelse. De vill att vi ska tro att de har domedagsstrålvapen som kan döda oss närsomhelst & att vi lever i ett helvete som styrs av satanister. Vår enda utväg är alltså att vända oss till Gud eller begå självmord eller dö på olika vis. Det är sjuka människor som säker betalat professionella psykologiska & sociala operatörer att utföra denna religiösa förföljelse mot dem de tror är religiöst signifikanta.

Sen när är kvantmekanik science fiction eller övernaturligt? Det är svårt att förstå men bara för att det är svårt så betyder det inte att det inte finns.

Om Schrödingers ekvation:

https://plus.maths.org/content/schrodingers-equation-what-does-it-mean

https://en.wikipedia.org/wiki/Schr%C3%B6dinger_equation

En elektron som är en partikel kan exempelvis prediceras med Schrödinger. Det är elektroner som är involverade när det skickas nervsignaler i nervsystemet. Vår perception av tex smärta och ljud genereras av nervsignaler. Våra tankar och emotioner är ett resultat av nervsignaler. När vi blir upprörda så blir nervsystemet överaktivt=fler nervsignaler= fler elektroner.
Citera
2022-06-28, 18:13
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Sen när är kvantmekanik science fiction eller övernaturligt? Det är svårt att förstå men bara för att det är svårt så betyder det inte att det inte finns.

En elektron som är en partikel kan exempelvis prediceras med Schrödinger. Det är elektroner som är involverade när det skickas nervsignaler i nervsystemet. Vår perception av tex smärta och ljud genereras av nervsignaler. Våra tankar och emotioner är ett resultat av nervsignaler. När vi blir upprörda så blir nervsystemet överaktivt=fler nervsignaler= fler elektroner.

Om högenergifysikern & f.d. CERN-anställd Dr Katherince Horton --som påstås sig vara en Targeted individual-- inte kan förklara eller övertyga mig eller oss så kommer inte två Wikipediaartiklar att göra det.

Hon flyttade till USA & gifte sig med f.d. NSA-tekniska direktör Bill Binney förra året. Bill Binney tror alltså på henne (kolla in hennes Youtubekanal). Binney är typ snart 80 år medan hon är 40 år så de gifte sig säkert av politiska skäl som att hon ska få en Green Car & bli mer legitim.

Jag har alltid trott att Dr Horton är en desinformatör men nu är det inte självklart om vi väljer att tro på strålvapenaspekten. I min mening är det som sker mot oss en typ av Mind Control-operation som går ut på att ha full informationsdominans av ens liv. De vill uppenbarligen styra & ställa; eller rättare sagt: påverka & forma ens liv bakom scen vilket ens familj har gått med på.

Sedan behöver inte Dr Horton vara utsatt för samma förföljelse som jag. Targeted Individuals är mer om olika vapen medan Gang Stalking handlar om förföljelse i olika slag.

Jag är inte utsatt för det du påstår men det är tänkbart att de är intresserade av min neuropsykologi dock kan de spåra mina reaktioner eller beteende via spioneri & feedback för deras de facto "spioner" som rapporterar tillbaka till den koordinerande gruppen.

Det är en dålig idé att försöka samla in all information om ämnet & skapa en teori eftersom det mesta är fel information, desinformation & folk som är konspiratörer på heltid, samt lögnare & mentalt sjuka; samt de religiösa som försöker få in Bibeln & Gud i det hela. Det vi kan med säkerhet säga att det här är medvetet hemligt & alla skyddar operationen med dess identitet oavsett hur mycket vi utsatte VILL VETA vilka de ansvariga är & hur vi kan få rättvisa samt bevisa för alla att vi är utsatta för omfattande förföljelse som liknar Zersetzung (som ändå anspelar på folks tro på att vi är förföljda av demoner/Satan/Gud etc.).

Därav är det viktigt om vad vi tror på om vad som faktiskt sker. Är det demoner? Är det CIA? Är det en kult/sekt? Är det staten som experimenterar? Är det en Mind Control-operation?

Jag har för längesedan konstaterat att jag är frisk även om jag mått dåligt till följd av det här - främst att bli sviken av sin familj & sina vänner som erkänner att det pågår samtidigt som de deltar i det som att någon ska hända.

De som utför det här förväntar sig att vi ska bli medvetna om det & ifrågasätta - de fortsätter ändå. Det här handlar inte om hemlig påverkan mot mig men en öppen sådan där jag vet exakt vad de gör eftersom jag kopplar (associerar) olika saker vilket de väl vet om att jag kommer göra efter de har en djup psykologisk profil & vet hur att manipulera min uppfattning - i vissa tider i extrem detalj.

Därmed är det i första hand en Mind Control-operation genom indirekta medel - inget science fiction om hur folk styrs mot sina viljor. Det de gör då är att betala folk så de går emot sina viljor - det är mer säkert än någon osynlig makt eller vapen som styr folk vilket propagandan vill få vissa att tro.

Jag är en Mind Control-överlevare. De skulle inte slutat även om jag hotade med självmord eller självskada - de vill huvudsakligen se vad jag gör genom att utsättas. Det är väldigt viktigt för dem att inte tala om för mig att det här faktiskt sker samt att jag ska vara medveten om det - då blir deras Mind Control än mer effektiv eftersom jag letar efter deras påverkan med ett upplevt hotbild mot mitt liv eftersom jag vet efter egen research att folk har på olika vis förlorat sina liv genom att utsättas för det. Vissa efter endast några månader; vissa tar det år innan livet förstörs. Få blir så informerade & kapabla till att slå tillbaka mot dem genom informationskampanjer.

Deras värsta mardröm är om sådana som jag får kännedom om vilka de är. Även om vi inte har bevis kan vi med information exponera deras identitet så andra kan undersöka frågan. Jag kan argumentera för att bedriva en informationskampanj; jag kan bilda mig en grupp; jag kan leda denna grupp mot dem med framgång.

Du vet inget om vilka jag blandat in i det här. Även om de är rekryterade har de flesta insett hur olagligt, omoraliskt & oetiskt det här är samt hur seriöst det är, vilket har dödat utsatta.

Om någon här ger mig deras exakta identitet är jag säker på att deras liv är över.
Citera
2022-06-28, 18:55
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:

"jag tänker alltså finns jag"

I mitt egna fall vore jag inte överraskad ifall de ger sig på oss på neuropsykologisk nivå. Då tänker jag på neuroforskaren Dr James Giordiano som har direkt pratat om Targeted Individuals. Han forskar om bl.a. hur att förändra hjärnan på neuronivå genom att förändra information som tas in samt hur att skada någon genom att ge felaktiga diagnoser (han har föreläsningar om det - Youtube). Frågan är nu om de vill ge oss felaktiga diagnoser om schizofreni så vi själva tror det (gaslightande) & själva söker vård även om det är felaktigt. Hans exempel om hur att förstöra ens fiende är att ändra i medicinsk journal så fienden får felaktig vård.

Dr Giordiano forskar just nu på Navy War College men hans hemuniversitet är Georgetown. Han härkomst är Italien; Georgetown är ökänt ett Jesuit-institut. Jag ska inte bli konspiratorisk men vi kan inte lita på forskare i "neuroetik" som drar exempel på hur att utföra neurokrigföring genom att ge felaktig vård för sjukdom som inte faktiskt existerar - det som existerar är manipulation av medicinsk information & manipulation av en sociala krets; hur denna ser en & därmed agerar mot en. Manipulation av information som ska skapa viss (felaktiga) slutsatser om det hela.

Om något är jag stensäker på att de vill få oss själva ta beslut & dra felaktiga slutsatser om vad som egentligen pågår genom denna operation - eller så är det ett oönskat utfall ifall jag söker vård eller dör för då kan de inte utföra deras operation på mig.
Citera
2022-06-28, 19:06
Medlem

Alltså, det ÄR intressant.
Men det är inte SÅ intressant..
Som jag försökte förklara lite tidigare i tråden... eh, man kan ju inte läsa tankar liksom.
Och jag menar alla måste ju ändå bara köra på sin egen grej liksom.
Sen vad någon potentiell stolle kanske har för sig, det är kanske inte superrelevant?

Det finns underrättelseverksamhet med en massa konstiga förgreningar.
Alltså det jag stött på har man fått lite intrycket av att de gärna vill ha koll på typ ALLT.
Ok... fair enough. Det är inget sunt synsätt kan man väl konstatera... Ingen normalt funtad person styr åt det hållet. Att sitta och spekulera leder definitivt ingenstans heller.

Sen iof, att granska information och vad för sanningshalt den har och liksom narrativ och hela den biten, det är ju definitivt både bra och liksom upplysande och kul. Men då håller man sig till konkreta saker man kan prata om liksom och ifrågasätta, det är nog bäst. Så lite spekulation som möjligt alltså.
Jag menar underrättelsesfären ÄR en cesspool uppenbarligen, det är väl därför så många fucked up "folk" existerar inom just den.
Senast redigerad av Beach2021-TOPPform 2022-06-28 kl. 19:20.
Citera
2022-06-28, 19:37
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beach2021-TOPPform

Som jag försökte förklara lite tidigare i tråden... eh, man kan ju inte läsa tankar liksom.
Sen vad någon potentiell stolle kanske har för sig, det är kanske inte superrelevant?

Alltså det jag stött på har man fått lite intrycket av att de gärna vill ha koll på typ ALLT.
Ok... fair enough. Det är inget sunt synsätt kan man väl konstatera... Ingen normalt funtad person styr åt det hållet. Att sitta och spekulera leder definitivt ingenstans heller.

Sen iof, att granska information och vad för sanningshalt den har och liksom narrativ och hela den biten, det är ju definitivt både bra och liksom upplysande och kul. Men då håller man sig till konkreta saker man kan prata om liksom och ifrågasätta, det är nog bäst. Så lite spekulation som möjligt alltså.
Jag menar underrättelsesfären ÄR en cesspool uppenbarligen, det är väl därför så många fucked up "folk" existerar inom just den.

Det är min uppfattning också samt samhällets generella uppfattning: att atypiska människor finns det gott om i underrättelseverksamheter. De arbetar med allt & alla. Psykopater & sociopater är väl underrättelsetjänsters våta dröm att rekrytera & även ha i sin verksamhet - de saknar samvete; ingen skulle visselblåsa direkt på grund av samvete - speciellt i omoraliska & oetiska operationer/verksamheter.

Att rekrytera normalbegåvade psykopater & sociopater är inga problem - de håll koll på personlighetstyper & vilka kan arbeta för dem i utbyte mot pengar eller makt.

För vanliga Gang Stalkers kanske det inte verkar intressant eller seriöst i början. Få inser hur dödligt seriös den ansvariga grupp är - de flesta vet inte att vi är utsatta sedan tonåren. De fattar ingenting om hur omoraliskt & oetiskt det är.

Om jag inte bryr mig om mänskliga rättigheter & sådant hade jag slutat skrivit här för längesedan. Jag är arg som fan så länge det här pågår - de är mördare oavsett VAD NI REKRYTERADE tror på. Ni vågar inte ens avslöja deras identitet. Ni är lurade på så många sätt vilket är kalkylerat - det är alltid bättre att hålla käften än att skapa problem eller bry sig.

Det här ÄR intressant - mer än vad ni inser. Så pass allvarligt att de försöker förgöra oss de ger sig på vilket kan vara deras mål, men jag tror mer på att deras mål är påverkansoperationer för deras agenda.
Citera
2022-06-28, 19:41
Medlem
Citat:
Om högenergifysikern & f.d. CERN-anställd Dr Katherince Horton --som påstås sig vara en Targeted individual-- inte kan förklara eller övertyga mig eller oss så kommer inte två Wikipediaartiklar att göra det.

Hon flyttade till USA & gifte sig med f.d. NSA-tekniska direktör Bill Binney förra året. Bill Binney tror alltså på henne (kolla in hennes Youtubekanal). Binney är typ snart 80 år medan hon är 40 år så de gifte sig säkert av politiska skäl som att hon ska få en Green Car & bli mer legitim.

Jag har alltid trott att Dr Horton är en desinformatör men nu är det inte självklart om vi väljer att tro på strålvapenaspekten. I min mening är det som sker mot oss en typ av Mind Control-operation som går ut på att ha full informationsdominans av ens liv. De vill uppenbarligen styra & ställa; eller rättare sagt: påverka & forma ens liv bakom scen vilket ens familj har gått med på.

Sedan behöver inte Dr Horton vara utsatt för samma förföljelse som jag. Targeted Individuals är mer om olika vapen medan Gang Stalking handlar om förföljelse i olika slag.

Jag är inte utsatt för det du påstår men det är tänkbart att de är intresserade av min neuropsykologi dock kan de spåra mina reaktioner eller beteende via spioneri & feedback för deras de facto "spioner" som rapporterar tillbaka till den koordinerande gruppen.

Det är en dålig idé att försöka samla in all information om ämnet & skapa en teori eftersom det mesta är fel information, desinformation & folk som är konspiratörer på heltid, samt lögnare & mentalt sjuka; samt de religiösa som försöker få in Bibeln & Gud i det hela. Det vi kan med säkerhet säga att det här är medvetet hemligt & alla skyddar operationen med dess identitet oavsett hur mycket vi utsatte VILL VETA vilka de ansvariga är & hur vi kan få rättvisa samt bevisa för alla att vi är utsatta för omfattande förföljelse som liknar Zersetzung (som ändå anspelar på folks tro på att vi är förföljda av demoner/Satan/Gud etc.).

Därav är det viktigt om vad vi tror på om vad som faktiskt sker. Är det demoner? Är det CIA? Är det en kult/sekt? Är det staten som experimenterar? Är det en Mind Control-operation?

Jag har för längesedan konstaterat att jag är frisk även om jag mått dåligt till följd av det här - främst att bli sviken av sin familj & sina vänner som erkänner att det pågår samtidigt som de deltar i det som att någon ska hända.

De som utför det här förväntar sig att vi ska bli medvetna om det & ifrågasätta - de fortsätter ändå. Det här handlar inte om hemlig påverkan mot mig men en öppen sådan där jag vet exakt vad de gör eftersom jag kopplar (associerar) olika saker vilket de väl vet om att jag kommer göra efter de har en djup psykologisk profil & vet hur att manipulera min uppfattning - i vissa tider i extrem detalj.

Därmed är det i första hand en Mind Control-operation genom indirekta medel - inget science fiction om hur folk styrs mot sina viljor. Det de gör då är att betala folk så de går emot sina viljor - det är mer säkert än någon osynlig makt eller vapen som styr folk vilket propagandan vill få vissa att tro.

Jag är en Mind Control-överlevare. De skulle inte slutat även om jag hotade med självmord eller självskada - de vill huvudsakligen se vad jag gör genom att utsättas. Det är väldigt viktigt för dem att inte tala om för mig att det här faktiskt sker samt att jag ska vara medveten om det - då blir deras Mind Control än mer effektiv eftersom jag letar efter deras påverkan med ett upplevt hotbild mot mitt liv eftersom jag vet efter egen research att folk har på olika vis förlorat sina liv genom att utsättas för det. Vissa efter endast några månader; vissa tar det år innan livet förstörs. Få blir så informerade & kapabla till att slå tillbaka mot dem genom informationskampanjer.

Deras värsta mardröm är om sådana som jag får kännedom om vilka de är. Även om vi inte har bevis kan vi med information exponera deras identitet så andra kan undersöka frågan. Jag kan argumentera för att bedriva en informationskampanj; jag kan bilda mig en grupp; jag kan leda denna grupp mot dem med framgång.

Du vet inget om vilka jag blandat in i det här. Även om de är rekryterade har de flesta insett hur olagligt, omoraliskt & oetiskt det här är samt hur seriöst det är, vilket har dödat utsatta.

Om någon här ger mig deras exakta identitet är jag säker på att deras liv är över.

Jag vet inte varför hon inte har tänkt på det. Jag tittade snabbt på ett av hennes klipp och det ser inte ut som att hon hanterar allt det här särskilt bra (tänker på all folie i bakgrunden). Trots att man är utbildad inom fysik så är kanske inte tanken om att våra nervsystem och nervsignaler består av partiklar helt självklar om man inte har en utbildning inom neurovetenskap.

Jag misstänker att allt är ganska hårt kontrollerat med tanke på hur allvarligt allt är. Då det är den egna regeringen som utför det här så är nog allt som skulle kunna påverka det här projektet negativt lika med landsförräderi och inte då bara mot Sverige utan mot tex USA som använder sig av dödsstraff för den typen av brott (oavsett medborgarskap).
Citera
2022-06-28, 19:44
Medlem
Wigilantes avatar
Klart det sker
Citera
2022-06-28, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beach2021-TOPPform

Man behöver fråga sig vad är en tanke? Vad är en emotion? Allt består bara av nervsignaler i våra nervsystem.

Hur uppstår nervsignaler? Genom elektriska urladdningar.

Och vad består det av? Det består av partiklar som tex elektroner.

Tänk om man kunde predicera dessa partiklar och sen veta hur man påverkar dessa, då kan man ju se och påverka en oskyldig persons hela nervsystem såsom tankar, emotioner och sinnesintryck som tex ljud och smärta.

Men det kan man inte?
Med Schrödingers ekvation kan man det.

Tror ni inte att någon försvarsmakt i världen har tänkt på det? Och om de har listat ut hur man kan implementera det på vanliga personer finns det egentligen någonting i den här världen som skulle kunna förhindra att det sker?
Citera
2022-06-28, 19:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Signalspaning
Det funkar såhär att din granne i så fall bundit upp dig med en anklagelse. Steg två är att nätverket knäckar din mobil eller dator och detta kopplas till din profil där även din anklagelse finns. Sådant som till exrmpel Signalsystem nummer 7 kan användas.

Efter att de har ditt mobilnummer och dina enheters chipsnummer så är du i stort sett som ett vandramde GPS. Din antagonist kan hålla på och hälsa meddelanden via personer runt omkring dig. Ett slags högtalespost. Eftersom det så knyter de dig sedan hela tiden till nya ärenden och anklagelser efter behov som påverkanskampanjer.

Som målperson kan du ytterligare bli måltavla för ekonomiska intressen eller kriminella inom nätverken eller de kan göra exempel av dig vid myndighetskpanjer som mot kritiker av coronaåtgärder, smutskastning av LVU föräldrar som angripit socialtjänsten, politiska kampanjer osv

Intressant att du nämnde mobil. Jag brukar ha problem med överhetta wifi-komponent och batterier i båda mina mobiltelefoner även när jag inte har rört dem. Det hjälper inte att köpa en ny mobiltelefon. Samma med mina datorer.

Jag tvivlar på att det är statliga anställda som sysslar med sånt här på arbetstid. Det skulle vara svårt i ett land som Sverige. Jag lutar åt att det är arbetslösa och uttråkade privatpersoner med psykisk problem som ägnar sig åt GS. I mitt fall verkar det vara min fd granne. Han kommer från Iran och är över 50, arbetslös, överdrivet nyfiken, intelligent, manipulativ samt udda (psykisk problem). Han kan möjligen ha "rekryterat" sina vänner för att hjälpa honom terrorisera mig. Han känner många andra arbetslösa invandrare i området där jag bodde förut.

Hursomhelst, det hela började efter att jag klagade på honom hos hyresvärden och han varnades, då började han/de utsätta mig för saker som schizofrena brukar ha vanföreställningar om för att jag skulle framstå som galen nästa gång jag klagade till hyresvärden vilket jag självklart inte gjorde. Om jag visste från början att han var en psykopat och vad han var kapabel till, så hade jag aldrig anmält honom.

Trodde att det skulle gå över om jag flyttade men icke. Det fortsätter. Har flyttat 3 ggr nu. Jag förstår inte hur de lyckas. Kanske berättar de lögner om mig för mina nya grannar typ att jag är vidrig som granne och kommer med falska anklagelser så de blir vräkta från sina bostäder? Ja jag vet inte. Man kan bara spekulera.

Vad de utsätter mig för dagligen kommer jag kanske berätta en annan dag.
Senast redigerad av Inst3506 2022-06-28 kl. 20:02.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in