2022-06-19, 12:51
Avslutad
Förekommer organiserad Gang-stalking?(!)

Jag betraktar det som en retorisk fråga;

Förekommer mobbning i skolan?
Förekommer mobbning på nätet?
Förekommer mobbning på arbetsplatser?
Förekommer penningtvätt?
Förekommer korruption?
Finns det kriminella gäng? O s v

Det diskuteras mig veterligen inte om hur ovan givna exempel är fakta eller inte.

Ej heller brukar de som hotas/utpressas av kriminella bli hänvisade till psykiatrin
och kallade "Foliehatt" och "Konspirationsteoretiker". (Tack o lov!)

Alltså är det något väldigt känsligt och skevt med just detta att det är Tabu
att prata om Grupp-stalkning när det jämförelsevis är ett erkänt begrepp med
enskilda stalkers och deras offer.
För den normalbegåvade är det en ganska enkel matematik att precis som en psykiskt sjuk
person med förföljelsesyndrom kan terrorisera någon så kan en sinnessjuk idiot med många
vänner och kontakter som även de är sinnessjuka idioter göra tillvaron till ett helvete för någon.
(De behöver ju givetvis inte heller vara mentalt störda utan kan vara helt friska oxå)

I enskilda fall där gärningspersonen är En är brottsrubriceringen 'Olaga förföljelse'.
I konsekvensens namn bör i s f brottsrubriceringen vara 'Olaga förföljelse i grupp',
när en större grupp av gärningspersoner deltar mot ett ensamt brottsoffer.

Det är just det att frågan (; förekommer organiserad gäng-förföljelse) är fel ställd
som skapar ett psykologiskt moment 22 både för drabbade och hela samhället.

Jag är helt säker på att om just denna förföljelsemetod(Gang-stalking)
blir placerad i sina rätta sammanhang* så är det inte längre möjligt
för förövarna att hålla de utsatta i ett mentalt/socialt fängelse.

(* som är allt mellan avancerad fortsatt gemenskap för nostalgiska gamla skolmobbare
till grov korruption riktad mot t ex visselblåsare och i vissa fall del av politisk terror)

Den permanenta vanmakt de drabbade försatts i kommer då att brytas!
Citera
2022-06-20, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ess87
Jag förstår varför många utsatta blir hemlösa.

De största skadorna är nog social isolering, barnlöshet, sabbade framtidsutsikter och att de stjäl folks bästa år.

Utöver fullständig övervakning så pågår ju även stämpling. Då menar kag inte skådespeleriet de drar varje dag utan att det de inte säger men alla hos dem ser är dit ärende hos dem. Stämplingar som tjuv, bedragare, terrorist, svensk Breivik, rasistisk värdsåskådning, pedofil, mordiskt lagd, brotssförebyggande övervakning, psykofall, nationalfiende osv. Stämplingar som över åren byts tiils du haft samtliga.

Skådespeleriet är en annan femma, de lovar flickvänner, mordhotar och mobbar, säger de sla rekrytera dig, lovar eller kräver pengar från dig eller så gör de narr av dig. Bara manipulationer och påverlan men i det stora bara ett offerlam eller slagpåse för att upprätthålla deras strukturer som säkrar chefernas löner och mellan valen då makten säkras.
Senast redigerad av Signalspaning 2022-06-20 kl. 12:08.
Citera
2022-06-20, 12:57
Medlem
Sen har vi löjliga korruptionsföretelseer inom nätverken.

Från mitt hemland t.ex kan jag bekräfta att typ hälften av alla annonserande horor och shemales rekryterats. Anledningen: innehavande officerare, underhållshandkäggarna, nätverkspersonerna och halva departementet skall obekymrat kunna handla sex. Annars hade hororna kanske varit målpersoner och då råder det ju både kontaktförbud som begränsat kontaktnätverk och övervakning så att alla ser vem som besöker dem. Som bonus plockar kriminella inom nätverken beskyddarpengar genom att placera ut en säkerhetsvakt i angränsning till horornas bostäder som plockar en fast avgift per kund.
Citera
2022-06-21, 16:02
Medlem
Det enda viktiga just nu är om ni kan få fram deras chefers och tidigare chefers namn och bostadsadresser.
Citera
2022-06-21, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Signalspaning
Det enda viktiga just nu är om ni kan få fram deras chefers och tidigare chefers namn och bostadsadresser.

Tråden är sju år gammal. Du bör nog inte hoppas för mycket.

Det är nog även viktigt att få fram finansiering och motiv. Varför liksom? De flesta anser att det är en helt meningslös sysselsättning att lägga ner tiotals miljoner på att "gang stalka" en marginaliserad individ som har noll påverkan på samhället. Det ligger liksom inget på pluskontot, det är bara en lång rad av arbete utan någon som helst vinst.

De som tror att de är utsatta för GS är narcissister. Man har en väldigt skev uppfattning om sin egen betydelse om man tror sig vara värd miljontals timmar av uppvaktning.
Citera
2022-06-22, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin

Det är nog även viktigt att få fram finansiering och motiv. Varför liksom? De flesta anser att det är en helt meningslös sysselsättning att lägga ner tiotals miljoner på att "gang stalka" en marginaliserad individ som har noll påverkan på samhället. Det ligger liksom inget på pluskontot, det är bara en lång rad av arbete utan någon som helst vinst.

De som tror att de är utsatta för GS är narcissister. Man har en väldigt skev uppfattning om sin egen betydelse om man tror sig vara värd miljontals timmar av uppvaktning.

Men jag har bara varit par månader i Sverige efter tio år utomlands.

Cheferna över gang Stalking nätverken där jag var
Mártony János 2010 - 2012
Lázár János 2012 - 2018
Szijjártó Péter 2018 - 2022
Rogán Antal 2022 -

De inom gang stalking nätverken är faktiskt vanliga civila som har rekryteringsavtal inom den personbaserade underrättelseinhämtningen. Ibland används kompromiterande, belastande uppgifter eller hot om fängelse för att få dem skriva under. Därefter tilldelas en innehavande officersre eller undeehållshandläggare som kontakt.

Dessa nätverken har spårats till ungerska Informations Byrån (Információs Hivatal) och de har internationella sammarbeten därifrån med liknande nätverk i andra länders.

Hela strukturen där är jävligt likt IB skandalen i Sverige på 70-talet faktiskt.
Citera
2022-06-27, 20:25
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin

"uppvaktning"

Du har svårt att inse att finansiella medel är det inte en fråga om. Vi vet inte hur mycket det faktiskt kostar. Om det verkligen sker som jag påstår så finns det inte mycket som går åt finansiellt. De flesta gör det på frivillig basis. Att övervaka någon digitalt kostar inget heller. Sedan antar du att operationen/systemet existerar bara för att ge sig på den utsatte. Faktum är att systemet finns för flera anledningar & skäl som används i olika syften.

Digitalt sett finns det ingen kostnad att samla data via digital avlyssning. Sedan att det troligen finns minst en heltidsanställd som fokuserar & analyserar data är inga pengar specifikt för en men kommer från en budget som troligen måste användas.

Om du inser att de flesta som utför "Gang Stalking" gör det utan finansiell kompensation. De flesta rekryteras på andra basis. Om en auktoritet kräver ens samarbete så går de flesta med. Människor är lättmanipulerade av professionella manipulatörer.

Sedan är deras syfte "Perception Management" vilket betyder att de vill forma vår perspektiv & uppfattning - därav frågar jag mig: VAD VILL DE ATT VI SKA TRO?

Att forma uppfattningar är vad samhället & media grundar sig i - det är dess heltidsarbete. Vad som FAKTISKT sker är vad vi utsatta försöker komma fram till. Det farligaste vi kan göra är att tro på den propaganda som används mot oss vilket är för att utföra en typ av psykologisk operation genom att:
  • skapa konstiga association (synkronicitet)
  • få oss tro på övernaturliga förklaringar
  • få oss tro på fantastiska förklaringar
  • få oss ifrågasätta vår verklighet
  • få oss tro att något är fel på oss (främst mentalt a.k.a. 'gaslightning')

Min familj är med på det här - de tror på vad denna kult/sekt/sällskap försöker göra mot mig. De agerar precis som familjer gör som rekryterats i en kult som Scientologi där de gör vad än kulten säger vilket främst är en form beteende- & trossystemförändring där jag ska bli/tro som de vill även om det tar 5-10 år av konstant artificiell stimuli.

Det finns ingen tvekan i mitt fall att en legitim auktoritet som samhället tror på står bakom min förföljelse. Deras avsikt är att påverka mig (påverkansoperation). Att förstå vad deras egentliga syfte är blir svårt däremot verkar det handla om att de tror att jag är en typ av religiös figur eller liknande (irrationella skäl). Vissa påstår att det här handlar till stor del om religion där den extrema religiösa sällskapet förföljer personer de anser är viktiga för deras tro. Det här är alltså gjort av religiösa extremister/grupper/sällskap i staten & inom underrättelseindustrin - det är min förklaring. Samtidigt är det skrämmande att ens familj är delaktig sedan min tidiga tonår tyvärr på den basis att de själva är religiösa - väldigt enkelt att manipulera alltså om en högt uppsatt auktoritet från någon kyrka/sällskap påstår att det här handlar om religion. Dessutom kan de vara krypo-satanister utan min vetskap eftersom jag skulle avslöja dem & denna olagliga operation.

Det de hoppas på genom att övervaka mig & forma min uppfattning är att jag ska bli/tro som DE vill vilket passar in i deras agenda. Det de inser är att jag ser kommer först se till att alla ansvariga hamnar i fängelse & får sina liv uthängda online - även chefer i operationen. I dagens samhälle kan jag hitta dessa chefers barn & familj online så då kan jag berätta vad deras mamma/pappa, barn, syskon etc. sysslar på vilket är att delta i olaga förföljelser som får folk att begå självmord & förlora sina liv på olika vis.

Ledningen fruktar mig eftersom de vet att jag är kapabel till att föra en bred informationskampanj mot de ansvariga när jag får reda på vilka de är.
Citera
2022-06-28, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
"uppvaktning"

Du har svårt att inse att finansiella medel är det inte en fråga om. Vi vet inte hur mycket det faktiskt kostar. Om det verkligen sker som jag påstår så finns det inte mycket som går åt finansiellt. De flesta gör det på frivillig basis. Att övervaka någon digitalt kostar inget heller. Sedan antar du att operationen/systemet existerar bara för att ge sig på den utsatte. Faktum är att systemet finns för flera anledningar & skäl som används i olika syften.

Digitalt sett finns det ingen kostnad att samla data via digital avlyssning. Sedan att det troligen finns minst en heltidsanställd som fokuserar & analyserar data är inga pengar specifikt för en men kommer från en budget som troligen måste användas.

Om du inser att de flesta som utför "Gang Stalking" gör det utan finansiell kompensation. De flesta rekryteras på andra basis. Om en auktoritet kräver ens samarbete så går de flesta med. Människor är lättmanipulerade av professionella manipulatörer.

Sedan är deras syfte "Perception Management" vilket betyder att de vill forma vår perspektiv & uppfattning - därav frågar jag mig: VAD VILL DE ATT VI SKA TRO?

Att forma uppfattningar är vad samhället & media grundar sig i - det är dess heltidsarbete. Vad som FAKTISKT sker är vad vi utsatta försöker komma fram till. Det farligaste vi kan göra är att tro på den propaganda som används mot oss vilket är för att utföra en typ av psykologisk operation genom att:
  • skapa konstiga association (synkronicitet)
  • få oss tro på övernaturliga förklaringar
  • få oss tro på fantastiska förklaringar
  • få oss ifrågasätta vår verklighet
  • få oss tro att något är fel på oss (främst mentalt a.k.a. 'gaslightning')

Min familj är med på det här - de tror på vad denna kult/sekt/sällskap försöker göra mot mig. De agerar precis som familjer gör som rekryterats i en kult som Scientologi där de gör vad än kulten säger vilket främst är en form beteende- & trossystemförändring där jag ska bli/tro som de vill även om det tar 5-10 år av konstant artificiell stimuli.

Det finns ingen tvekan i mitt fall att en legitim auktoritet som samhället tror på står bakom min förföljelse. Deras avsikt är att påverka mig (påverkansoperation). Att förstå vad deras egentliga syfte är blir svårt däremot verkar det handla om att de tror att jag är en typ av religiös figur eller liknande (irrationella skäl). Vissa påstår att det här handlar till stor del om religion där den extrema religiösa sällskapet förföljer personer de anser är viktiga för deras tro. Det här är alltså gjort av religiösa extremister/grupper/sällskap i staten & inom underrättelseindustrin - det är min förklaring. Samtidigt är det skrämmande att ens familj är delaktig sedan min tidiga tonår tyvärr på den basis att de själva är religiösa - väldigt enkelt att manipulera alltså om en högt uppsatt auktoritet från någon kyrka/sällskap påstår att det här handlar om religion. Dessutom kan de vara krypo-satanister utan min vetskap eftersom jag skulle avslöja dem & denna olagliga operation.

Det de hoppas på genom att övervaka mig & forma min uppfattning är att jag ska bli/tro som DE vill vilket passar in i deras agenda. Det de inser är att jag ser kommer först se till att alla ansvariga hamnar i fängelse & får sina liv uthängda online - även chefer i operationen. I dagens samhälle kan jag hitta dessa chefers barn & familj online så då kan jag berätta vad deras mamma/pappa, barn, syskon etc. sysslar på vilket är att delta i olaga förföljelser som får folk att begå självmord & förlora sina liv på olika vis.

Ledningen fruktar mig eftersom de vet att jag är kapabel till att föra en bred informationskampanj mot de ansvariga när jag får reda på vilka de är.

Har sett tecken på att de som är med faktiskt betalar något slags månadsavgift. Typ 500 - 1000 kr. Detta är spårbart på kontoutdragen i så fall.

Sedan finns det ju några få som verkar få bra dagsarvoden men det bör i så fall operativt utöver operatörerna och kanske underhållshandläggarna vara fotpateullerna och där ingår både provokatörer och operatörstyrda påverkare lokalt. Mindre engångssummor kan utdelas till de inom nätverken som får en övervakningsenhet installerad från sin lägenhet som kameraövervakning borrad genom väggen, rumsavlyssning, dosa som avger operatörernas röster och liknande. Engångsbeloppen kan även vara gåvor som badrumsrenovering ellee något av de otaliga hororna inom nätverket.

Nu är ju mycket av detta hypoteser men jag har hört belopp för månadsinbetalningen i både ungern och Sverige. dagsarvodet för påverarpatrullerna i ungern motsvarande 1500 kr och engångsbelopp för installerad kamera på grannens tak mot målpersonens hus och ingångar 6000 kr.
Senast redigerad av Signalspaning 2022-06-28 kl. 00:19.
Citera
2022-06-28, 02:35
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Signalspaning
Har sett tecken på att de som är med faktiskt betalar något slags månadsavgift. Typ 500 - 1000 kr. Detta är spårbart på kontoutdragen i så fall.

Sedan finns det ju några få som verkar få bra dagsarvoden men det bör i så fall operativt utöver operatörerna och kanske underhållshandläggarna vara fotpateullerna och där ingår både provokatörer och operatörstyrda påverkare lokalt. Mindre engångssummor kan utdelas till de inom nätverken som får en övervakningsenhet installerad från sin lägenhet som kameraövervakning borrad genom väggen, rumsavlyssning, dosa som avger operatörernas röster och liknande. Engångsbeloppen kan även vara gåvor som badrumsrenovering ellee något av de otaliga hororna inom nätverket.

Nu är ju mycket av detta hypoteser men jag har hört belopp för månadsinbetalningen i både ungern och Sverige. dagsarvodet för påverarpatrullerna i ungern motsvarande 1500 kr och engångsbelopp för installerad kamera på grannens tak mot målpersonens hus och ingångar 6000 kr.

Det låter som att de då ingår i ett avtal genom att ta emot olika betalningar för sitt deltagande - därmed blir de delaktiga i både känsla & faktiskt. Det är väl såhär de får folk med sig långsiktigt eftersom folk blir för generade att erkänna att de tagit emot betalning för att delta i de facto kriminella aktiviteter eller stödja dessa. Så fort pengar blandas in blir det formellt även om inget kontrakt finns. Det låter mer som att de betalar folk för att hålla tyst men underligt att de går med på det utan att veta avsikten med övervakningen? Om det är polisen eller underrättelse måste de ha rätt att använda civila & deras resurser, därmed finns formell begäran. Om operationen är med hemligt & formellt "inte existerar" kan grupper betala kontanter eller erbjuda olika fördelar från att hjälpa gruppen utföra sina handlingar.

Det finns olika teorier. Zersetzung i Östtyskland är det mest tydligaste exempel hur det här fungerar. Däremot är tekniken idag osynlig & mobilen används som centrum i både övervakning & koordination. För unga personer som mig kommer de åt 90% av mitt liv genom att avlyssna, spåra & läsa av min mobil/dator vilket de kan göra (utan problem tror jag).

Jag kan bara konstatera att det här har med "Mind Control" att göra baserat på metodiken att jag ska själv tolka & uppfatta det min sociala krets gör vilken är uppenbarligen infiltrerad & korrumperad av de ansvariga. Även om de vet att jag vet det så fortsätter de i samma visa - nästan varje dag. De rekryterar alla jag någonsin har kontakt med & 99% av dessa håller denna operation hemlig; spelar med.

Som sagt är deras mål att få mig tro, agera & tänka som de vill därav pågår det här i 10-15 år - de tror fortfarande att jag kommer bli som de vill/tror. Helt irrationellt. Det finns ingen annan förklaring än att de försöker påverka mig genom sociala & psykologiska operationer där de rekryterar folk baserat på hur villiga dessa är att tro på deras motiv bakom att förfölja mig även om de betalas.

Som sagt verkar de flesta som deltar irrationella av sig - ingen logisk eller seriös person deltar i sådan idioti. De som är smarta nog med vett inser snabbt att det som påstås om mig är religiös fantasi eller liknande även om de vill "samla data" om mig & undersöka "vem han är" - det är olaga förföljelse, spioneri, sabotage etc. men folk inser inte alls hur seriösa dessa är & hur mycket resurser de tillämpar för att utföra påverkan via media.
Citera
2022-06-28, 02:42
Avslutad
Hade alltid trott att ni alla var galna tills det hände mig själv. Från början trodde jag att det var bara min fd granne som jag var i en fejd med men det fortsätter även efter jag flyttade för något år sen. Det var då jag började undra om det snarare rör sig om gangstalking. Det jag utsätts för är helt otroligt och sker bokstavligt talat 24/7. Det känns nästan orimligt att en människa kan ligga bakom det men det är inte omöjligt om h*n har medhjälpare.

Men jag frågar ändå, har ni bevittnat ett UFO på nära håll eller haft intresse för ämnet någon gång innan GS började för er?
Citera
2022-06-28, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inst3506
Hade alltid trott att ni alla var galna tills det hände mig själv. Från början trodde jag att det var bara min fd granne som jag var i en fejd med men det fortsätter även efter jag flyttade för något år sen. Det var då jag började undra om det snarare rör sig om gangstalking. Det jag utsätts för är helt otroligt och sker bokstavligt talat 24/7. Det känns nästan orimligt att en människa kan ligga bakom det men det är inte omöjligt om h*n har medhjälpare.

Det funkar såhär att din granne i så fall bundit upp dig med en anklagelse. Steg två är att nätverket knäckar din mobil eller dator och detta kopplas till din profil där även din anklagelse finns. Sådant som till exrmpel Signalsystem nummer 7 kan användas.

Efter att de har ditt mobilnummer och dina enheters chipsnummer så är du i stort sett som ett vandramde GPS. Din antagonist kan hålla på och hälsa meddelanden via personer runt omkring dig. Ett slags högtalespost. Eftersom det så knyter de dig sedan hela tiden till nya ärenden och anklagelser efter behov som påverkanskampanjer.

Som målperson kan du ytterligare bli måltavla för ekonomiska intressen eller kriminella inom nätverken eller de kan göra exempel av dig vid myndighetskpanjer som mot kritiker av coronaåtgärder, smutskastning av LVU föräldrar som angripit socialtjänsten, politiska kampanjer osv
Citera
2022-06-28, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inst3506

Men jag frågar ändå, har ni bevittnat ett UFO på nära håll eller haft intresse för ämnet någon gång innan GS började för er?

Det är oftast någon anställd inom regeringen som väljer ut dig och det är oftast personligt. Tex att din granne gillade inte dig och ville därför se hur du lever eller så kan det vara ett barn till någon som arbetar inom regeringen som inte gillade dig i skolan och låter därför sitt barn titta på hur du lever. De tror främst att det här är någon teknik som ska användas för nöjes skull som de på något sätt skulle vara privilegrade till. De som förföljer dig har alltså ingen aning om vad det egentligen handlar om och hur man gör det, de vet bara att det funkar och att de får va med. De tittar på ditt nervsystem på distans genom att använda sig av partikelfysik. Du kan hobby läsa om Schröderingers ekvation och vad den gör. De som förföljer dig kommer aldrig ge dig några svar då de vet inte varför samt att om de talade med dig så är domen för dem förmodligen landsförräderi och inte bara i Sverige utan i länder såsom i USA som har dödsstraff för "treason".

Nej aldrig trott på UFO. Hände mig när livet gick lite sämre under en period. De hade förmodligen följt mig under en lång period innan det. De väntar och förgriper sig på dig när du känner dig svag.

Bäst är att inte lägga energi på det, vilket är svårt. Känner du dig väldigt upprörd så kan du fördjupa dig mer i Schrödinger så blir de obekväma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in