Förekommer organiserad Gang-stalking?(!)
Jag betraktar det som en retorisk fråga;
Förekommer mobbning i skolan?
Förekommer mobbning på nätet?
Förekommer mobbning på arbetsplatser?
Förekommer penningtvätt?
Förekommer korruption?
Finns det kriminella gäng? O s v
Det diskuteras mig veterligen inte om hur ovan givna exempel är fakta eller inte.
Ej heller brukar de som hotas/utpressas av kriminella bli hänvisade till psykiatrin
och kallade "Foliehatt" och "Konspirationsteoretiker". (Tack o lov!)
Alltså är det något väldigt känsligt och skevt med just detta att det är Tabu
att prata om Grupp-stalkning när det jämförelsevis är ett erkänt begrepp med
enskilda stalkers och deras offer.
För den normalbegåvade är det en ganska enkel matematik att precis som en psykiskt sjuk
person med förföljelsesyndrom kan terrorisera någon så kan en sinnessjuk idiot med många
vänner och kontakter som även de är sinnessjuka idioter göra tillvaron till ett helvete för någon.
(De behöver ju givetvis inte heller vara mentalt störda utan kan vara helt friska oxå)
I enskilda fall där gärningspersonen är En är brottsrubriceringen 'Olaga förföljelse'.
I konsekvensens namn bör i s f brottsrubriceringen vara 'Olaga förföljelse i grupp',
när en större grupp av gärningspersoner deltar mot ett ensamt brottsoffer.
Det är just det att frågan (; förekommer organiserad gäng-förföljelse) är fel ställd
som skapar ett psykologiskt moment 22 både för drabbade och hela samhället.
Jag är helt säker på att om just denna förföljelsemetod(Gang-stalking)
blir placerad i sina rätta sammanhang* så är det inte längre möjligt
för förövarna att hålla de utsatta i ett mentalt/socialt fängelse.
(* som är allt mellan avancerad fortsatt gemenskap för nostalgiska gamla skolmobbare
till grov korruption riktad mot t ex visselblåsare och i vissa fall del av politisk terror)
Den permanenta vanmakt de drabbade försatts i kommer då att brytas!
Jag betraktar det som en retorisk fråga;
Förekommer mobbning i skolan?
Förekommer mobbning på nätet?
Förekommer mobbning på arbetsplatser?
Förekommer penningtvätt?
Förekommer korruption?
Finns det kriminella gäng? O s v
Det diskuteras mig veterligen inte om hur ovan givna exempel är fakta eller inte.
Ej heller brukar de som hotas/utpressas av kriminella bli hänvisade till psykiatrin
och kallade "Foliehatt" och "Konspirationsteoretiker". (Tack o lov!)
Alltså är det något väldigt känsligt och skevt med just detta att det är Tabu
att prata om Grupp-stalkning när det jämförelsevis är ett erkänt begrepp med
enskilda stalkers och deras offer.
För den normalbegåvade är det en ganska enkel matematik att precis som en psykiskt sjuk
person med förföljelsesyndrom kan terrorisera någon så kan en sinnessjuk idiot med många
vänner och kontakter som även de är sinnessjuka idioter göra tillvaron till ett helvete för någon.
(De behöver ju givetvis inte heller vara mentalt störda utan kan vara helt friska oxå)
I enskilda fall där gärningspersonen är En är brottsrubriceringen 'Olaga förföljelse'.
I konsekvensens namn bör i s f brottsrubriceringen vara 'Olaga förföljelse i grupp',
när en större grupp av gärningspersoner deltar mot ett ensamt brottsoffer.
Det är just det att frågan (; förekommer organiserad gäng-förföljelse) är fel ställd
som skapar ett psykologiskt moment 22 både för drabbade och hela samhället.
Jag är helt säker på att om just denna förföljelsemetod(Gang-stalking)
blir placerad i sina rätta sammanhang* så är det inte längre möjligt
för förövarna att hålla de utsatta i ett mentalt/socialt fängelse.
(* som är allt mellan avancerad fortsatt gemenskap för nostalgiska gamla skolmobbare
till grov korruption riktad mot t ex visselblåsare och i vissa fall del av politisk terror)
Den permanenta vanmakt de drabbade försatts i kommer då att brytas!