2022-06-27, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlinge
Vad fan har jag "detektivat" ditt jävla orpon?
Tror hen är ute efter att försöka få användare att skämmas och sluta posta. Lägg märke till hur CasualViewer i sitt långa utlägg undlåter att nämna cp-troll-rasisterna som härjar, och härjat även i denna tråd. När de inte får vatten på sin föråldrade rasbiologiska kvarn så tar de till andra medel.
Citera
2022-06-27, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ariou
Hyres. Och ett x antal måste vara bidragstagare för någon korkad anledning

Mamman jobbar heltid, lägenheten är väldigt fin, hel och ren. Dom är inte bidragstagare. Kyl, frys och skafferiet är fullt och lagad mat från grunden varje dag.
Dom har inga ekonomiska problem och mamman är tro det eller ej varken obrydd om grabben eller hunden. Dom har sina problem men rutin och struktur är inte ett av dom.
Citera
2022-06-27, 18:19
Medlem
WT pundare skrev ngn i tråden tidigare, var det alltså inte så, vanligt Svensson liv med andra ord.
Citera
2022-06-27, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silverkloss
Mamman jobbar heltid, lägenheten är väldigt fin, hel och ren. Dom är inte bidragstagare. Kyl, frys och skafferiet är fullt och lagad mat från grunden varje dag.
Dom har inga ekonomiska problem och mamman är tro det eller ej varken obrydd om grabben eller hunden. Dom har sina problem men rutin och struktur är inte ett av dom.

Tack! Då är du en Av dom få som känner dessa individer personligen. Och där håller jag fullständigt med dig i ditt påstående.
Jag är nära släkt och det är helt sjukt när jag ser min släkt hängas ut här på detta vis. Särskilt när det är även folk som inte har något med detta att göra.
Vi har en enormt stor släkt här i västerås.
Vad folk än säger så ville A ha hjälp, och är i normalfallet världens snällaste kille. Han har haft ett superstöd i sin äldsta underbara syster, och hela släkten är inte WT som ni verkar beskriva oss.

Nej inga bidragstagare dom hyr en lägenhet som hon själv betalar.
Mamman jobbar och pundar inte

Snälla låt detta vara tills mer fakta kommer ut.
Citera
2022-06-27, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B2ertil
Tack! Då är du en Av dom få som känner dessa individer personligen. Och där håller jag fullständigt med dig i ditt påstående.
Jag är nära släkt och det är helt sjukt när jag ser min släkt hängas ut här på detta vis. Särskilt när det är även folk som inte har något med detta att göra.
Vi har en enormt stor släkt här i västerås.
Vad folk än säger så ville A ha hjälp, och är i normalfallet världens snällaste kille. Han har haft ett superstöd i sin äldsta underbara syster, och hela släkten är inte WT som ni verkar beskriva oss.

Nej inga bidragstagare dom hyr en lägenhet som hon själv betalar.
Mamman jobbar och pundar inte

Snälla låt detta vara tills mer fakta kommer ut.

Dom hängde ut morbron som en pundare pga hans tatueringar.han dricker knappt.
Alex har vart världens finaste kille, han är social, skötsam och ansvarsfull och dom har svartmålat alla. Den här tråden har gett mig en stor sorg. Dom vet ingenting men har velat haft en kula i hans huvud istället för hjälp. Han har uppenbarligen en psykos. Det här är inte A.
Citera
2022-06-27, 20:51
Medlem
Citat:
Alex har vart världens finaste kille, han är social, skötsam och ansvarsfull och dom har svartmålat alla. Den här tråden har gett mig en stor sorg. Dom vet ingenting men har velat haft en kula i hans huvud istället för hjälp. Han har uppenbarligen en psykos. Det här är inte A.
En stor sorg har även offren, vänner o släkt.
Kommer vara ett trauma för alla lång tid framöver.

Osmakligt att blanda in familjemedlemmar förutom föräldrarna kan jag hålla med om. (Föräldrarna utmärker sig pga alkohol o droger)
Lika osmakligt som att diskutera hemlagad mat i försvar ist för att beklaga att eran släkting höll på att ta livet av två människor.

Spekulationerna har inte varit hetsjakt på pojken tycker jag, mer att han också är ett offer pga föräldrarna.
Citera
2022-06-27, 21:49
Medlem
Citat:

Jo jag håller med dig. Känner också morbrorn V.
Det är sorgligt för alla inblandade. Även offrets såklart. Jag förminskar inte deras, men att skriva som vissa här i tråden är skamligt.
Citera
2022-06-28, 06:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B2ertil
Jo jag håller med dig. Känner också morbrorn V.
Det är sorgligt för alla inblandade. Även offrets såklart. Jag förminskar inte deras, men att skriva som vissa här i tråden är skamligt.

Det här är ett öppet forum där man spekulerar och skriver vad som helst, kan ni inte acceptera det så gå inte in och läs.
Citera
2022-06-28, 08:34
Medlem
SecretQs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nitromethane
Det här är ett öppet forum där man spekulerar och skriver vad som helst, kan ni inte acceptera det så gå inte in och läs.
Nåja, det gäller tydligen bara i vissa inlägg. Här tycker du inte om spekulerande. (FB) Stor polisinsats i Bjärred utanför Lund - 2018-01-09 (fyra döda)
Citera
2022-06-28, 12:47
Citat:
Ursprungligen postat av karlinge
Vad fan har jag "detektivat" ditt jävla orpon?

Det blev lite fel då jag missade en grej, sorry.
Jag trodde du lusläst alla inlägg och förstod att mitt svar var till CasualViewer med sitt inlägg #430
Läs det så förstår du hur missriktat det blev.
Inte min text alltså.
Återigen sorry 😌
Citera
2022-06-28, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grep-n
Lika trött tråd som vanligt när det kommer till Västerås. ”Bråket” startade mellan MGM och det ”okända” offret, antagligen av en anledning som bara de vet själva, rektorn kom in i bilden först som vittne/larmare, varpå han blev attackerad.

Varför man lagt upp det som en ”besinningslös vansinnesattack mot rektor just för att han va rektor” vet bara VLT. Antagligen pga säljande rubrik.

Nej det stämmer inte, det är tvärtom dvs rektorn var det första offret
Citera
2022-06-28, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av harpalt53
Nej det stämmer inte, det är tvärtom dvs rektorn var det första offret

Att rektorn va första offret vet du inte med säkerhet, va du med eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in