2022-06-04, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
I artikeln säger OC att han har flera tv-projekt på gång. Ullared lär vara ett men man undrar vad det andra kan vara. Vågar man hoppas på reboot av En stark resa med Morgan?

Skulle gärna se dem ge sig ut på en ny resa.
Citera
2022-06-28, 01:04
Här berättar Ola-Conny om deras relation.

https://www.msn.com/sv-se/nyheter/ot...omMaestro=true
Citera
2022-06-28, 09:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagandeBjornen

Vem tror Ola-Conny att han är? För fin för att umgås med Morgan? OC framstår som en riktig gris när han i alla intervjuer skall ta avstånd ifrån och påpeka att han minsann inte umgås med Morgan privat. Det förefaller heller inte direkt som att Morgan uppskattar OC som sällskap när man ser deras reseprogram men Morgan håller åtminstone tyst om det i intervjuer och visar därmed att han är mer professionell och smartare än Ola-Conny.
Citera
2022-06-28, 09:09
Bannlyst
Var kan man se deras reseprogram? Det basta som sants pa svensk tv!
Citera
2022-06-28, 09:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JagandeBjornen

Jag undrar varför de inte umgås? De måste ju ha bondat rejält under sina resor m.m.
Citera
2022-06-29, 11:13
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pungfittan
Var kan man se deras reseprogram? Det basta som sants pa svensk tv!

Finns en kanal på IP-TV som sänder programmen dygnet runt. Annars Discovery+
Citera
2022-06-29, 11:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vicious-Macki
Finns en kanal på IP-TV som sänder programmen dygnet runt. Annars Discovery+

Svårt för mig, finns det någon torrent eller streamsite där alla avsnitt är samlade?
Citera
2022-06-29, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ManJuice
http://pics.nattstad.se/3/800000/770...69860_sbig.jpg

Ola-Conny är den långe va?

Det är väl Morgan (kortisen?) som inte vet hur man stoppar in den?

Jag menar han är helt creepy. Pratar knappt, och verkar allmänt konstig och osocial.

Morgan är inte kort. Han är ganska lång. Det är Ola-Conny som är jävligt lång.

Jag har sett dem båda i varuhuset. Bor inte så långt därifrån. Ca 45 min med bil.

Vet inte hur många gånger jag varit där. Men många är det.
Citera
2022-07-09, 19:15
Medlem
Citat:
Vem tror Ola-Conny att han är? För fin för att umgås med Morgan? OC framstår som en riktig gris när han i alla intervjuer skall ta avstånd ifrån och påpeka att han minsann inte umgås med Morgan privat. Det förefaller heller inte direkt som att Morgan uppskattar OC som sällskap när man ser deras reseprogram men Morgan håller åtminstone tyst om det i intervjuer och visar därmed att han är mer professionell och smartare än Ola-Conny.
Ola Conny ville bli känd och bad säkert produktionen att få deltaga. Är ju knappast någon som tvingat honom till detta. Om jag minns rätt så var Morgan själv den första säsongen och sedan kom Ola Conny in den andra. Jag har personligen alltid tyckt att de har varit väldigt omaka vilket syns tydligt i tv men de har fått resor runt hela världen betalda så självklart fick de spela de roller de fick. Tv ville ha två roliga karaktärer och de blev kända genom detta.
Citera
2022-07-09, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pungfittan
Jag undrar varför de inte umgås? De måste ju ha bondat rejält under sina resor m.m.

Inte så sannolikt då OC är extrovert och Morgan introvert. Morgan är ju en mänsklig sengångare.....
Citera
2022-07-09, 20:28
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Har du lyssnat på intervjun? Allt Ola-Conny säger är att de inte umgicks privat och båda har väl all rätt att avgöra vilka de vill umgås med privat.
Citera
2022-07-09, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Har du lyssnat på intervjun? Allt Ola-Conny säger är att de inte umgicks privat och båda har väl all rätt att avgöra vilka de vill umgås med privat.

Jag har lyssnat på och läst typ 50 intervjuer med OC och i princip varenda gång tar han avstånd från Morgan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in