Citat:
Ursprungligen postat av
slemhog
+över dussinet andra skribenter som klär av dig, liksom-fb och Flanders och visar, ni har inte så mycket att komma med.
Hm, du tänker på dom som ägnar sig åt ad hominem och fantasibaserade påståenden.
Jag brukar uppmana till att visa faktafel och logiska fel. Men det sker ju inte.
Citat:
Ursprungligen postat av
Pwny
Behöver inte klä av idioter. Dom står det med arslet bart och mössan i handen senare av sig själva.
Det är ju i sig sant. Men idioterna förstår ju inte det. Dom tror ju att det dom känner är sant. Och att alla som relaterar fakta har fel.
Citat:
Ursprungligen postat av
Pwny
Men det lär troligtvis leda till total tragedi när vanligt folk köpt bostäder med enorma lån. Priserna kanske kommer ner 50% för att inte nå över nuvarande toppar igen på 15-20 år. Typ som Nasdaq efter 1999.
Mja än är det +2.9% för 12 månader på hos index.
Hur många sigma menar du att det skall falla?
Citat:
Ursprungligen postat av
Pwny
Jag glädjs inte över utvecklingen. Kan garva gott åt liksom-fb, SocialKontrakt och flanders för deras totala oförmåga att lägga ihop 1+1.
Problemet är att så många i tråden inte accepterar svaret 2. Ni menar att svaret är något helt annat.
Citat:
Ursprungligen postat av
Pwny
Folk får i stort skylla sig själva
Tja, alla ni som har mentala issues med lån och att bostadspriserna går upp när ni hyr, kan väl försöka släppa det bara. Jag tycker inte om formuleringen att ni få skylla er själva. Även om det rent formellt är korrekt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Pwny
Vi som såg denna krasch komma garvade hela vägen upp åt hur idiotiskt folk betedde sig.
Vet inte riktigt om jag har märkt att ni garvat i 12 år direkt. Ni har mest varit frustrerade och anklagat alla oskyldiga.
Ni verkar direkt ovilliga att lära er något.