Citat:
Ursprungligen postat av
Lasseliten2
Att du skulle känna Lydia eller Emil!
Att Lydia var trotsig i rätten!
Att Lydias föräldrar och anhöriga dukade upp värsta te partyt i rätten!
Ja jag kan hålla på länge.
Inga härskartekniker här inte, jag är inte du
liksom.

Jag bemöter detta kort,
Vem jag känner eller inte känner är irrelevant, då detta inte är någon "Mina Vänner" bok som ska fyllas i.
Lydia VAR trotsig och uppkäftig i rätten.
Hon blev tillrättavisad och käftade emot åklagare, målsägandebiträde och domare.
Lydias föräldrar satt under tingsrättsförhandlingen och avnjöt varsin kopp the, ur medhavd termos.
Att det ens är uppe i tråden, är pga det var så absurt att bevittna, i en fullsatt rättssal.
Med härskartekniker menar jag ditt nedlåtande sätt, "lilla gumman" "då tar vi det igen så att du kanske förstår", du hånar och förminskar, skickar pm och försöker värva nya Lydiakramare, förtalar mig, trots att du inte vet vem jag är, men du inser att jag vet saker som inte får komma fram. Du bevisar din okunnighet i skrift, om och om igen.
Liksom
Är det kanske i själva verket så att du tänder på alla cylindrar när jag berättar sanningen, att jag vet vad jag pratar om och att jag känner till mer än du tror, trots att Du inte vet vem jag är.
Är det därför du och din svans anmäler och försöker stoppa mina inlägg, för att tysta mig?
Anonymitet och yttrandefrihet, är varför jag skriver här.