2022-06-26, 23:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lasseliten2
Nå, var har jag skrivit att hon INTE ska ta sitt straff, var? Svar: Inte någonstans!
Man kan få ut väldigt mycket, tillräckligt mycket för att se att jag talar sanning. Förlitar sig på Lexbase. Ja, dom har de olika domarna som personer är fällda för. Och det är det som gäller. Eller räcker det för din del att någon är misstänkt för något, då är personen skyldig? Inget rättssamhälle med andra ord.
Alla arbeten har en titel, vare sig du vill det eller ej. Och dina ord bekräftar bara det jag sagt innan, det spelar ingen roll vad jag säger. Det är just därför som jag hänvisat till exempelvis Skattemyndigheten.
Så återigen kommer du med falska anklagelser som du ej kan backa upp. Patetsikt.
Jag hänvisar ju dig till rätt myndighet, sen ska du ha i åtanke att alla myndigheter, till och med lexbase, arkiverar, de gallrar domar, om du vet vad det betyder..
Senast redigerad av Mumsbulle 2022-06-26 kl. 23:18.
2022-06-26, 23:15
Avslutad
Citat:
Vad dillar du nu om. Jag har endast påpekat och visat upp dina lögner. Resten talar för sig själv, så det är lugnt.
Ja varför är det inte smart att ta med eget fika om man skall vara borta hela dagen? Nu klagar du alltså på alla arbetare som tar med en matlåda. Ja,ja...
Du är patetisk Mumsbulle, det ser alla, inte bara jag numera.
Vad är lögn?

Sluta lägg ord i min mun.

Lägg ner dina patetiska härskartekniker, lilla du...
2022-06-26, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Jag hänvisar ju dig till rätt myndighet, sen ska du ha i åtanke att alla myndigheter, till och med lexbase, arkiverar, de gallrar domar, pm du vet vad det betyder..

Har du hänvisat mig till lexbase eller vad vill du nu tro?
Du kan få fram de domar de blivit dömda för, där kan du läsa allt. Att någon arkiverar, innebär inte att du inte kan få ut det du söker längre. Det kan du alltid få ut.
2022-06-26, 23:22
Medlem
Citat:
Ja och man kanske dricket te på olämpliga platser.

Ja det där med te drickandet har jag undrat lite över, Om nu mumsbulle och Emils anhöriga förfasades över att Lydias föräldrar drack te på rättegången så kanske dom skulle ha rättat blicken framåt dit själva rättegången utspelade sej istället för att titta bakåt på åhörarna och observera vad dom sysslar med??.

Men det är kanske för mycket begärt med tanke på att vi pratar om människor som har kardborreband på skona.

Jag menar brottsplatsfotografierna och filmen som Emil spelade in måste väl ha varit snäppet värre att se än ett par som drack te.
2022-06-26, 23:23
Medlem
Citat:
Du kan få fram de domar de blivit dömda för, där kan du läsa allt. Att någon arkiverar, innebär inte att du inte kan få ut det du söker längre. Det kan du alltid få ut.
Det stämmer inte att du kan få ut allt.
2022-06-26, 23:26
Avslutad
Citat:
Det är ju märkligt att mina påståenden gällande människorna runt Lydia som dömts för massor av olika brott, inte verkar finnas med, det skrev du, att jag ljög. Men det gör jag inte. Jag har domarna. Samtliga. Kanske passar bättre i en annan tråd, som rör allt om Lydias bravader från vaggan till finkan? Det passar inte här.
2022-06-26, 23:26
Medlem
Citat:
Vad är lögn?

Sluta lägg ord i min mun.

Lägg ner dina patetiska härskartekniker, lilla du...

Att du skulle känna Lydia eller Emil!
Att Lydia var trotsig i rätten!
Att Lydias föräldrar och anhöriga dukade upp värsta te partyt i rätten!
Ja jag kan hålla på länge.

Inga härskartekniker här inte, jag är inte du liksom.
2022-06-26, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hans66
Ja det där med te drickandet har jag undrat lite över, Om nu mumsbulle och Emils anhöriga förfasades över att Lydias föräldrar drack te på rättegången så kanske dom skulle ha rättat blicken framåt dit själva rättegången utspelade sej istället för att titta bakåt på åhörarna och observera vad dom sysslar med??.

Men det är kanske för mycket begärt med tanke på att vi pratar om människor som har kardborreband på skona.

Jag menar brottsplatsfotografierna och filmen som Emil spelade in måste väl ha varit snäppet värre att se än ett par som drack te.

Precis, det får en ju att undra om man säger så.
2022-06-26, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemdalen62
Det stämmer inte att du kan få ut allt.

Inte allt, det har jag inte sagt. Jag har sagt att man kan få ut det som visar på att jag talar sanning. Men som sagt, ni kanske tror att Skattemynighet, Socialen, domstolsbeslut är lögner.
2022-06-26, 23:31
Medlem
Citat:
Det är ju märkligt att mina påståenden gällande människorna runt Lydia som dömts för massor av olika brott, inte verkar finnas med, det skrev du, att jag ljög. Men det gör jag inte. Jag har domarna. Samtliga. Kanske passar bättre i en annan tråd, som rör allt om Lydias bravader från vaggan till finkan? Det passar inte här.

Precis, det visar ju på att du inte håller dig till sanningen bara.
2022-06-26, 23:34
Medlem
Citat:
Inte allt, det har jag inte sagt. Jag har sagt att man kan få ut det som visar på att jag talar sanning. Men som sagt, ni kanske tror att Skattemynighet, Socialen, domstolsbeslut är lögner.
Nej absolut inte
Vi litar på att dom gör sitt jobb
Domstolen i detta fall gjorde ju nästan ett perfekt jobb. Livstid för Lydia mörderskan hade varit peefekt.
Däremot litar jag inte på troll😀
2022-06-26, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemdalen62
Nej absolut inte
Vi litar på att dom gör sitt jobb
Domstolen i detta fall gjorde ju nästan ett perfekt jobb. Livstid för Lydia mörderskan hade varit peefekt.
Däremot litar jag inte på troll😀

Då så, då kan du om du vill och vågar, begära ut dokumenten som krävs, och se att jag talar sanning.
Men jag antar att du inte kommer att göra det, för återigen, det kommer visa på att jag haft rätt och ni fel.
Men det är lugnt, jag tror de flesta i tråden förstår ändå.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in