Citat:
Ursprungligen postat av
LaVerdadTodo
Obekräftade uppgifter anger Artem Plant som mål i Kiev för nattens kalibrering:
One of the targets in Kiev was the defense plant "Artyom", a manufacturer of air-to-air guided missiles
Ukrainian propaganda is trying to pass off residential buildings as targets of missile strikes, however, in clips of a video showing a hit in a residential building, the destroyed workshops of a defense plant also accidentally fall into the frame.
https://t.me/intelslava/31964
I så fall inte första gången.
Man kan ju läsa att ryssarnas träffsäkerhet ökar, det vill säga nålsticksoperationer utförs allt oftare och med allt bättre precision. Sett till hur det har fungerat hittills så träffar man i bästa fall ett jätte-industrikomplex. Man har under många år sett hur USA slår ut rörliga mål i mellanöstern, från hemmaplan, från en ledningscentral i USA. Ryssarna lyckas inte få in en klockren träff från 5 mils avstånd. Så ryssarnas enorma kapacitet känns väldigt ihålig, kvalitet verkar saknas totalt så dom skall nog tona ner dom där dårarna på rysk TV som berättar om deras enorma kapacitet