2022-06-19, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zilvereko
Inte bara det . Om han hade babblat om mordet på kåken, det
hade varit högst troligt - då hade säkert en eller ett par till av familjen hamnat i otrevliga förhör - vilket skulle leda till ännu värre otrevligheter för dem som var/är kvar av familjen. SD var bättre död än levade.
Haha nej. Ingen hade hamnat i något förhör pga att en fånge babblar saker inne på kåken. Det sker hela tiden att de gör det. Utredningen är stängd. Nya förhör skulle endast ske om den öppnades igen och det sker inte för att den dömde säger saker inne på anstalten
Citera
2022-06-21, 07:47
Medlem
massuppfittarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Toccooa80
Haha nej. Ingen hade hamnat i något förhör pga att en fånge babblar saker inne på kåken. Det sker hela tiden att de gör det. Utredningen är stängd. Nya förhör skulle endast ske om den öppnades igen och det sker inte för att den dömde säger saker inne på anstalten
Rättsexperten har uttalat sig igen allihopa, spetsa öronen

Nej fan, tillbaka till skamvrån med dig din stockdumma idiot!
(FB) Lena Wesström anmäld försvunnen (2018-05-15) hittad död (2018-05-19)
Citera
2022-06-24, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av massuppfittaren
Rättsexperten har uttalat sig igen allihopa, spetsa öronen

Nej fan, tillbaka till skamvrån med dig din stockdumma idiot!
(FB) Lena Wesström anmäld försvunnen (2018-05-15) hittad död (2018-05-19)
Ge ett exempel där en dömd fånge sagt nånting om sin egen dom inne på kåken, som resulterat i att en utredning upptagits.
Nu vet jag iofs att du är för efterbliven för att kunna göra den typen av research, så jag ska bespara dig tiden. Det finns inte.
Citera
2022-06-26, 09:21
Medlem
Fröken_Sveriges avatar
Hej alla i tråden!

Hoppas allt är bra med er!

Har inte kunnat vara inne här på evigheter, men ska göra ett nytt försök. Har noll koll vad som skett, eller inte skett på mer än ett halvår, så vill någon berätta något, så är jag tacksam! Oavsett, så ska jag försöka läsa tillbaka i tråden och se.

Mumsbulle, du har full inbox, så det går inte att skicka PM till dig.

Mvh
/FS
Citera
2022-06-26, 13:31
Medlem
SloppySecondss avatar
Evidensbaserat: Family truly matters för en person som Stefan Davidsson.. han var bara svartsjuk ?
Finns journaler, skolfoton på honom ?
Citera
2022-06-26, 13:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SloppySeconds
Evidensbaserat: Family truly matters för en person som Stefan Davidsson.. han var bara svartsjuk ?
Finns journaler, skolfoton på honom ?
Jag har inte kunnat hitta någonting.
Skribenten som delade med sig av familjefilmer är det närmsta jag kommit.
Jag antar att det inte är jättemånga som saknar honom, hans sätt uppskattades inte riktigt.
Någon djupdykning från hans uppväxt finns inte riktigt, han kanske var en sån som kluddades över i skolkatalogen, alternativt fick ögonen rispade i katalogen..
Har inte hittat någonting från simningen heller, både han och Hanna har varit aktiva, men bildbevis? Nej, sök gärna.
Jag antar att han hade glasögon redan i skolan, pilotbrillor antar jag, det var inne då..
Citera
2022-06-26, 13:53
Medlem
SloppySecondss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Jag antar att det inte är jättemånga som saknar honom, hans sätt uppskattades inte riktigt.
Någon djupdykning från hans uppväxt finns inte riktigt, han kanske var en sån som kluddades över i skolkatalogen, alternativt fick ögonen rispade i katalogen..
Har inte hittat någonting från simningen heller, både han och Hanna har varit aktiva, men bildbevis? Nej, sök gärna.
Jag antar att han hade glasögon redan i skolan, pilotbrillor antar jag, det var inne då..
Gissningsvis är det många som "städar" och vill dölja..
Tror det finns fler personer som råkat ut för Stefan Davidsson.. den bitterhet går inte att bota antar jag.
Samhället får vara glada att han hittade den slutliga lösningen på sig själv.
Citera
2022-07-01, 13:31
Medlem
Bakarettans avatar
Jag har återigen börjat lyssna på rättegången i tingsrätten där SD blev friad.
Fascinerande. Här ligger det en jävligt stor hund begraven, kanske hos förundersökningsledaren/polismyndigheten?
Att SD blåljög vet vi.
Att också HD & SOA blåljög det vet vi också.
Eller? Gerald (som helst vill bli kallad Jerry) Gray/Grey..herregud vilken klåpare! Skickar foton till SD när han sitter & skiter. Vilken slags människa gör det...
Dessutom ömmar han för HD.
Jodå, de ljuger iskallt. Allihop.
HD påstår att LW har berättat för henne om alla dessa sexuella utsvävningar som utspelat sej emellan SD och LW. LW har t om berättat för HD att hon blöder vid samlag.
Herreguuud!!
Inte faen berättar man för sin älskares hustru allt detta!?
Dessutom minns inte HD någonting alls då hon får viktiga och relevanta frågor från åklagaren.
HD är också otroligt nonchalant vid förhöret i rättegången. Inövade svar ifrån henne om du frågar mej.
Farsan SOA råkade väl "hitta" SD då han "tagit livet" av sej? Hade inte han (SOA) nån koppling till polismyndigheten som ansågs jävig? Eller har jag drömt det...?
Att SD inte blev hämtad innan domen i hovrätten förkunnades är ju ett rättshaveri bara det.
Mycket av det som jag har skrivits här har säkert tuggats om & om igen här i tråden men jag var tvungen att "skriva av" mej lite.
Hursomhelst är jag helt 100 på att det ligger en JÄVLIGT STOR HUND begraven här.
Jag hoppas verkligen att fallet öppnas upp igen av någon som vet vad som gick snett. Eller som är modig nog att avslöja det som mörkades. Så att Lenas familj får lugn och ro och ett ärligt avslut.
Citera
2022-07-02, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Fascinerande. Här ligger det en jävligt stor hund begraven, kanske hos förundersökningsledaren/polismyndigheten?
Att SD blåljög vet vi.
Eller? Gerald (som helst vill bli kallad Jerry) Gray/Grey..herregud vilken klåpare! Skickar foton till SD när han sitter & skiter. Vilken slags människa gör det...
HD påstår att LW har berättat för henne om alla dessa sexuella utsvävningar som utspelat sej emellan SD och LW. LW har t om berättat för HD att hon blöder vid samlag.
Herreguuud!!
Dessutom minns inte HD någonting alls då hon får viktiga och relevanta frågor från åklagaren.
HD är också otroligt nonchalant vid förhöret i rättegången. Inövade svar ifrån henne om du frågar mej.
Farsan SOA råkade väl "hitta" SD då han "tagit livet" av sej? Hade inte han (SOA) nån koppling till polismyndigheten som ansågs jävig? Eller har jag drömt det...?
Att SD inte blev hämtad innan domen i hovrätten förkunnades är ju ett rättshaveri bara det.
Mycket av det som jag har skrivits här har säkert tuggats om & om igen här i tråden men jag var tvungen att "skrivach av" mej lite.
Hursomhelst är jag helt 100 på att det ligger en JÄVLIGT STOR HUND begraven här.
Jag hoppas verkligen att fallet öppnas upp igen av någon som vet vad som gick snett. Eller som är modig nog att avslöja det som mörkades. Så att Lenas familj får lugn och ro och ett ärligt avslut.

Det mesta av det du skriver här är sånt som jag själv funderar på. Finns för många obesvarade frågor runt fallet och dödsfallet. Både Stefans och Lenas.

Det känns oavslutat - att en eller ett par individer kom mycket lindrigt undan. SD var nog bättre död än levande för SOA/HD och kanske ett par till. Dessutom känner familjerna D och A folk i de flesta av delarna i utredningen, privat. Poliser, fd domare, folk från NFC och kriminaltekniker och vanliga krimare. Jäv är bara förnamnet.

...och näe, inte fan sittar man i timmar och bjuder på te när älskarinnan berättar ingående detaljer om sitt och den svikande mannens sexliv! Det där är öht inte sant. Snarare kastar man ut älskarinnan med huvudet före.
Senast redigerad av zilvereko 2022-07-02 kl. 16:13.
Citera
2022-07-02, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fröken_Sverige
Hej alla i tråden!

Hoppas allt är bra med er!

Har inte kunnat vara inne här på evigheter, men ska göra ett nytt försök. Har noll koll vad som skett, eller inte skett på mer än ett halvår, så vill någon berätta något, så är jag tacksam! Oavsett, så ska jag försöka läsa tillbaka i tråden och se.

Mumsbulle, du har full inbox, så det går inte att skicka PM till dig.

Mvh
/FS

Hej frk Sverige. Ja, det finns många obesvarade frågor häri efterdyningarna av både Stefans och Lenas död. Så många lögner och falskspel. Läs vad Bakarettan skrev om detta, i ett inlägg alldeles innan mitt förra.
Senast redigerad av zilvereko 2022-07-02 kl. 16:14.
Citera
2022-07-02, 17:43
Medlem
Fröken_Sveriges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle

Jag hittade något från något slags internt simmarblad. Vill minnas att det var bild med. Vet inte om jag har det sparat. Ska kolla under helgen.

Men annars är det tomt. Det finns nog inget annat man googlat mer på i livet än just SD...

/FS
Citera
2022-07-02, 17:57
Medlem
Fröken_Sveriges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Att SD blåljög vet vi.
Herreguuud!!
Mycket av det som jag har skrivits här har säkert tuggats om & om igen här i tråden men jag var tvungen att "skriva av" mej lite.

Jag håller med dig om allt du skriver! Att HD är inblandad och att det är även är något lurt gällande både Jerry och SOA är jag övertygad om.

Det kunde också gott sättas igång en slags Haverikommission gällande allt som gjordes fel i början av fallet.

Man ska bara komma ihåg att rättshaveriet i samband med hans dom inte beror på Polisen. De har ingen rätt att hämta någon. Däremot kunde Hovrätten begärt detta.

/FS
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in