Citat:
Ursprungligen postat av
heggenes
Två döda, fruktansvärt! 40 sådana här dåd till så närmar vi oss högerextremisten Breivik.
Dumma fanskap, 40? Terrordåden i England: London 2005 - 52 döda, 2012 - 1 död, 2017 - 5 döda, Manchester samma år - 22 döda, London Bridge en vecka senare 5 döda, 2019 - 2 döda, 2020 - 3 döda.
Tyskland, 2011 - Mains flygplats, 2 döda, 2016 - Berlin, 12 döda.
Frankrike 2012 - 7 döda, 2015 - 130 döda, Charlie Hebdo - 12 döda, 2016- 2 döda, Niece - 84 döda, 2017 - 2 döda, 2018 - 4 döda, två månader senare 1 död, Strasbourg - 5 döda, 2019 - 1 död, Paris - 4 döda. Under 2020 - 7 döda totalt, 2021 - 1 död.
Belgien 2012 - 1 död, 2014 - 4 döda, 2016 - 32 döda, samma år - 3 döda, 2018 - 4 döda.
Över 408 dödsfall och då inkluderade / skrev jag inte ned allt. Sedan misstänker jag att de vänsterblivna aktivister som styr Wikipedia inte nämner alla terrordåd, känns som det saknas en del. Sedan har våra kära politiker och andra folkförrädare i flera fall påstått att det har berott på psykisk sjukdom för att förvrida den verklighet som vi lever i, så det passar globalisternas narrativ. Vidrigt hur du förminskar folks lidande f.ö. Ja två dog av denna neger, då skulle det inte göra dig något om du själv eller någon som du känner / älskar råkar bli ett offer för denna religion? För det är ju ändå ingenting jämfört med vad den antivita Breivik gjorde. Hade du tänkt likadant då?
En sak som jag upptäckte däremot, visserligen vet man redan att muslimer är värdelösa på nästan allt. Det slog mig nu att de är även helt jävla värdelösa på att döda folk / begå terrorism också. Majoriteten lyckas bara ta med sig några enstaka, eller så blir det enbart skadade.
Precis som detta terrordåd, 2 döda. Visserligen är det två offer för många, och 408 för många offer inom Europa.
Sedan är det lustigt hur alla dessa vänsterblivna idioter i denna tråd alltid gapar: "HÖGEREXTREMISTER!" "VIT!" "NATIONALIST!" "INCEL!" - För att bara en kort stund senare visa majoriteten här på flashback vilka idioter dessa är, då det är istället deras älsklingsreligion som åter slår till än en gång. Det sker fasiken i varenda jäkla tråd som handlar om ett eventuellt terrordåd. Antagligen PK-religonen där man alltid hoppas på att det är en vit, nationalistisk högerextrem som även är incel.
Hoppas siffran stannar på 2 och att inga fler avlider efter denna vidrige, värdelösa parasit som inte hade här att göra.