2022-06-25, 10:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvem2
Ingen som begärt ut FUP?

Fråga Stefan S, ifall han kan ladda upp den! Det är han som oftast har FUP.
Citera
2022-06-25, 22:11
Moderator
Mappings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Satukhara-malmo
Fråga Stefan S, ifall han kan ladda upp den! Det är han som oftast har FUP.
Stefan S?! Det är väl för fan JAG som är FUP-kingen i Malmö eller? Skämt åsido, här är FUP:
https://anonfiles.com/N1xdx7s8y8/Mal...Aktbil_397_pdf
Citera
2022-06-26, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mapping
Stefan S?! Det är väl för fan JAG som är FUP-kingen i Malmö eller? Skämt åsido, här är FUP:
https://anonfiles.com/N1xdx7s8y8/Mal...Aktbil_397_pdf

tack! Grym är du!!!
Citera
2022-06-26, 20:18
Moderator
Mappings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Satukhara-malmo
tack! Grym är du!!!

Citera
2022-06-27, 11:19
Medlem
Blir inte riktigt klok på tingsrättens DOM, är det inte bevisat att måltavlan var im@d?

Vilka fiender är det y@ser @bdul@zziz syftar på?

”De som mördade min kussin” är det bröderna moghr@bi? Är inte alla dessa fängslade?

Hur kan om@r el ens vara allierad med en person som talar fritt till polisen? Kriminella kallar det ju för ”golning”.

Kan m@ysem mek@wi ha något finger här spelet? Hans syskon har varit aktiva i Malmö på senare tid där även hans lillebror blev skjuten av polisen enligt andra trådar (i Malmö).

Rörigt alltihop, vad är statusen mellan om@r el & nikol@? I FUP ser man de bägge posera på en bild utanför Gottsundas köpcenter? Är det dubbelspel på gång igen i Malmö?
Citera
2022-07-12, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Refraktor
Någon som kan lägga upp domen?

Jag tror aldrig domen lades upp i tråden av någon anledning. Den återfinns nedan tillsammans med lite bonusmaterial, så som utskrifter från avlyssnade samtal med Imad och lite telefonlistor.

George Hanoun Saado, Yaser Abdelaziz och Jonathan Vincent Håkansson dömdes samtliga till fängelse i fem år fyra månader vardera för förberedelse till mord och grovt vapenbrott.

Marko Osman dömdes till fängelse i tre år och tio månader för stämpling till mord.

Omar Diab El-Ali frikändes helt i tingsrätten.

Malmö tingsrätt:
Citera
2022-07-12, 19:29
Moderator
Mappings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stefan S
Jag tror aldrig domen lades upp i tråden av någon anledning. Den återfinns nedan tillsammans med lite bonusmaterial, så som utskrifter från avlyssnade samtal med Imad och lite telefonlistor.

George Hanoun Saado, Yaser Abdelaziz och Jonathan Vincent Håkansson dömdes samtliga till fängelse i fem år fyra månader vardera för förberedelse till mord och grovt vapenbrott.

Marko Osman dömdes till fängelse i tre år och tio månader för stämpling till mord.

Omar Diab El-Ali frikändes helt i tingsrätten.

Malmö tingsrätt:

Tack för det!

Ur samtalsutskrifterna mellan Imad och Omar:

"OE: Vill du inte knulla han lilla horan som, som gjorde det mot din bror?
IA: Hundra procent.
OE: Ja, jag vill också knulla han för han gjorde det på min kusin. Vad är det vi, vad
fan håller vi på med mannen?"

Det är alltså mordet på Imads brorsa Sammi som nämns. Vem skulle Omars kusin vara som också varit utsatt av samma person som mördade Sammi? Häktade i det målet var Nabil G*ssad och Wahib Ali J*ma men har inte koll på om det ledde till åtal.
Citera
2022-07-12, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mapping
Tack för det!

Ur samtalsutskrifterna mellan Imad och Omar:

"OE: Vill du inte knulla han lilla horan som, som gjorde det mot din bror?
IA: Hundra procent.
OE: Ja, jag vill också knulla han för han gjorde det på min kusin. Vad är det vi, vad
fan håller vi på med mannen?"

Det är alltså mordet på Imads brorsa Sammi som nämns. Vem skulle Omars kusin vara som också varit utsatt av samma person som mördade Sammi? Häktade i det målet var Nabil G*ssad och Wahib Ali J*ma men har inte koll på om det ledde till åtal.

Mohammad El-Ali, han som blev skjuten på Hyacintgatan:
(FB) 2020-11-26 Skottlossning på Hyacintgatan, Malmö
Citera
2022-07-12, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stefan S
Mohammad El-Ali, han som blev skjuten på Hyacintgatan:
(FB) 2020-11-26 Skottlossning på Hyacintgatan, Malmö

Intressant konversation mellan OA/IA, trots hans så kallade ”sympati” för mordet på IAs lillebror försökte han nyligen mörda Im@d tillsammans med m@rko osm@n och några till.

Om@r el är allierad med om@r yom*k som i sin tur är allierad med m*kky (vars vän n@bil mördade s@mmi - IAs lillebror.

Väldigt rörigt!

Byter sida konstant.
Citera
2022-07-12, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pellegrini45
Intressant konversation mellan OA/IA, trots hans så kallade ”sympati” för mordet på IAs lillebror försökte han nyligen mörda Im@d tillsammans med m@rko osm@n och några till.

Om@r el är allierad med om@r yom*k som i sin tur är allierad med m*kky (vars vän n@bil mördade s@mmi - IAs lillebror.

Väldigt rörigt!

Byter sida konstant.

Det låter nästan på dig som om du anser att kriminella i Malmö inte är pålitliga.
Citera
2022-07-22, 18:56
Medlem
darkSkyes avatar
Verkar som att det är väldigt liten FUP?

Någon som kan ladda upp rätt eller är det de som finns i tråden?
Citera
2022-07-22, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av darkSkye
Verkar som att det är väldigt liten FUP?

Någon som kan ladda upp rätt eller är det de som finns i tråden?

Du har nog bara missat att delar av den laddats upp i olika omgångar. Lägger upp FUP och lite annat bonusmaterial samlat här på ett ställe.

Malmö tingsrätt:
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in