2022-06-13, 13:27
Medlem
Är det så att rövhatten skickas in istället för Sveavägen 68s försvarare varje gång ett ämne tas upp som handlar om vänstern, flyktingar eller nykter åskådning saker o ting?
Den lille kommunsitrunkaren havererar ju tråd efter tråd. Han verkar bitter, har han insett hur irrelevant han blivit sen kriget dominerar bloggen?
Tycker bloggaren det är bra? Han vill ju annars bara ha ryggdunkare i kommentarsfältet?
Citera
2022-06-13, 17:43
Medlem
Prisbelönt bästsäljande författare och bloggare

https://twitter.com/Cornubot/photo

Imponerande...
Citera
2022-06-13, 21:45
Medlem
Kvillebacken1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Lasses "expertområden" är alldeles för många
för att han skall hinna med att ligga i topp
och framkant på på alla dessa områden samtidigt.

Tur då att han fylla ut bloggen och twitter med återkommande inlägg om hustrun Lena som är deltidsbrandman och åker ner med gamla ambulanser till Ukraina.
Citera
2022-06-15, 15:22
Medlem
Typiskt Wilderäng att helt ignorera svensk underrättelsetjänsts fiasko där man säger till regeringen att Ryssland inte kommer invadera Ukraina. Detta är alltså samma underrättelsetjänst som skall varna om Ryssland är på väg att attackera Sverige. Det duger inte att hänvisa till att vi skall hålla ihop i kristider eftersom ett sånt mjäkigt agerande riskerar cementera de strukturer hos spiontjänsten som misslyckades förutsäga det ukrainska kriget.
Citera
2022-06-18, 16:28
Medlem
Nå ?
Har "experten" Lars haft något att säg om detta ?

https://www.gp.se/ekonomi/nu-krascha...rna-1.75113154

"Äkkspärtten"... ;-)
Citera
2022-06-21, 11:39
Medlem
Är den lille rättshaveristen i kommentars fältet blockad en tid eller är inne på avgiftning igen?
Han har inte kommenterat ett par dar nu.
Eller sammanfaller det med bloggarens arbetsbörda?
Citera
2022-06-21, 23:13
Medlem
Nu har han börjat igen, avgiftningen vara tydligen inte så länge.
Citera
2022-06-25, 18:36
Medlem
Med tanke på skillnaden i kvaliteten och sättet att kommentera börjar jag undrar följande:

Är Rövhatten som sönderbombar kommentarsfältet med oförskämdheter antingen flera personer, därav skillnaden i sättet att argumentera/kommentera/attackera. Eller en mycket, mycket tragisk och psykiskt labil person som går på tunga psykofarmaka och därmed framstår som olika personligheter.

Oavsett så undrar jag vad fjanten har för hake på bloggaren som låter denne stolle får fortsätta? Flera börjar tröttna på hur trådarna förstörs en efter en.
Citera
2022-06-25, 21:08
Jag undrar om Sätila-Tintin tycker det är lungt att deportera alla högprofilerade kurder i Sverige om Erdogan ber om detta. Skulle i övrigt vara spännande att höra vilka eftergifter han tycker Sverige skall göra till Turkiet för att säkra ett NATO-medlemskap.
Citera
2022-06-25, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CamLem
Nu har han börjat igen, avgiftningen vara tydligen inte så länge.

Ben Dover? Som jag för övrigt tror är samma person som Tintin... Intressant att jag en inte är ensam om den tesen.
Citera
2022-06-25, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marcandrew
Ben Dover? Som jag för övrigt tror är samma person som Tintin... Intressant att jag en inte är ensam om den tesen.
Jag tror inte att det är samma person, däremot tror jag att bloggaren vet och kanske känner personen och därför låter idioten härja fritt. Det är just sånna som kan förstöra för en hel blogg, har sett exempel på hur det spårar ur och dödar alla diskussioner.
Citera
2022-06-25, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CamLem
Jag tror inte att det är samma person, däremot tror jag att bloggaren vet och kanske känner personen och därför låter idioten härja fritt. Det är just sånna som kan förstöra för en hel blogg, har sett exempel på hur det spårar ur och dödar alla diskussioner.

Ok. Ja, din teori låter inte så tokig.

Förövrigt även om folk hackar på Lars så har bloggen ett underhållningsvärde.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in