Citat:
Ursprungligen postat av
Nibiru2011
Nej det är det du som gör som klistrar åsikter på mig som jag inte har och så ältar du om att sanktionerna fungerar som avsett när de inte alls gör det..
Jag klistrar inget på dig !, du skriver att sanktionerna ej skadar Ryssland , OK, fine ,,varför ältar du då detta med sanktioner ? , borde vara en ickefråga för dig.