Citat:
Ursprungligen postat av
HepCat-X
Det är, allmänt talat, ingen idé här på forumet att diskutera med NATO-kramande konton som har reggats under de senaste tre månaderna eller så. Alltför stora chanser att de är nystickade sockor för någon annan.
Så , där var gränsen för vad hon fick skriva ??, får inte Pilla 74 berätta varför hon inte gillar Putin , bestämmer du över henne ? Hon skriver att hon inte gillar Putin , jag frågar varför , då går du in o bryter samtalet ???!försöker du censurera henne ? Hon kan väl tala för sig själv , utan förmyndare