Citat:
Ursprungligen postat av
slemhog
Sekelskifte villa, mumma.
Det bor där en ensam kärring på 86 år. Tippade på en adlig sådan först men så var inte fallet.
En ensamboende lyxpensionär som nu måste sälja av. Såhär ser det ut i många äldre närförortvillor i Stockholm, ensamboende lyxpensionärer(som ska bo i en 2a max) och varför en progressiv fastighetskatt borde införas så de inte har råd och de inte upptar ett helt hus och skapar enorm bostadsbrist. Liksom-fb favorit klientel han värnar om.
Ja, en ensam kärring på 86 år som klarar av att göra rätt för sig och betala ska naturligtvis få bo kvar där. Finns exakt inget problem med att hon bor där.
(De enda som har problem med att hon bor där är extrema superegoister som vill stjäla villan av henne).
Citat:
Ursprungligen postat av
slemhog
Hon borde kastas ut med huvudet före!
200 kvadratmeter för en liten förkrympt kärring. Orkar ens 86-åringen med artrit röra sig runt på denna enorma yta? dra åt helvete, jäkla fasoner.
Den store människoälskaren slemhog berättar hur han vill hantera 86 år-iga kvinnor med artrit, som har saker han vill stjäla av dom.
Citat:
Ursprungligen postat av
slemhog
Nej, jag vill ha ett samhälle med låga huspriser
Det är som jag brukar säga enkelt ordnat. Du bara öppnar din plånbok och bygger bostäder och säljer billigt.
Det är väl inte så att kommunisten slemhog menar att det är
någon annans sak att ordna?
Citat:
Ursprungligen postat av
slemhog
Personligen hade jag kastat ut henne, om hon var min farmor/mormor,
...
Inte fan hade jag hjälpt till med snöskottning, gräsklippning och underhåll iaf för att hon själv är för gammal att orka.
Kommunisten slemhog berättar vilken god medmänniska han är.
Ingen skall komma och tro att slemhog endast gör sådant som gynnar slemhog.