2022-06-21, 23:33
Medlem
Swingexpertens avatar
Ingen trading idag, lät fonderna jobba istället. Min bästa fond blev ”MS INVF US Advantage” som steg med +3,1% 🏆 Jämför med OMXS30 som steg med +0,4%.
Citera
2022-06-22, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DekadentThaitorsk
Jag önskar alla börshajar lycka till i sommar. Det har blivit dags för mig att ta lite välförtjänt semester på andra sidan jorden i landet där alla ler och kvinnorna är vackra. Ska göra ett allvarligt försökt att inte logga in på Avanza en enda dag under den tiden och glömma börsen helt. Sol, bad och dekadens väntar.
Det gör du rätt i! Idag är ingen rolig dag på börsen!
Citera
2022-06-22, 14:48
Medlem
Black.Panthers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Vad spår du för utveckling för Norwegian? Vad har du för horisont där? Det är ett bolag jag inte tror på men de är väl trots allt sannolikt bättre än ett annat stort skandinaviskt flygbolag.

Jag har väl inga större förhoppningar egentligen, tycker mest det är lite roligt att ha aktier i ett flygbolag. Borde ju börja gå lite bättre snart nu när restriktionerna har släppt. Tror nästa år kan bli lite bättre. Sj?

Idag köpte jag aktier i Husqvarna b, intrum, humana och sats.
Citera
2022-06-22, 22:14
Medlem
Swingexpertens avatar
Ännu en fantastisk dag på börsen! Avanza-portföljen +21% 🏆 Jämför med OMXS30 -0,4%.
Citera
2022-06-24, 00:32
Medlem
Jag sitter på en massa bull gas, bull omx och råvaruaktier lol.

Hur blir man knarklangare?
Citera
2022-06-24, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av folkgemenskap
Jag sitter på en massa bull gas, bull omx och råvaruaktier lol.

Hur blir man knarklangare?
Då är du helt rätt positionerad.
Hoppas du har högt häv också.
Citera
2022-06-24, 16:22
Medlem
happilappis avatar
Japp då börjar det bli dags att tanka aktier faktiskt. Överviktar bra tech företag som har rasat mest och industri. Köper på mig mer vid typ 10%+ dippar om det skulle ske.

Man vill inte missa rallyt om marknaden redan nu är insiktat på kommande räntesänkningar.
Citera
2022-06-24, 22:32
Avslutad
torsdag + fredag gav en ökning på 930%. Jämför med OMXS30 som steg(?) med... nånting.

IG turbowarranter.
Citera
2022-06-24, 22:54
Medlem
Västkustskts avatar
Eftersom det visat sig omöjligt för mig att tjäna pengar på börsen så kommer jag i fortsättningen bara köpa aktier så att det går åt helvete med hela skiten.

Antingen kraschar hela ekonomin eller också tjänar jag pengar.
Citera
2022-06-26, 16:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Swingexperten
Ännu en fantastisk dag på börsen! Avanza-portföljen +21% 🏆 Jämför med OMXS30 -0,4%.

Vilken Avanza portfölj har ökat med 21%?
Citera
2022-06-26, 22:20
Medlem
I morgon lär vi få en fin uppgång då NASDAQ steg med mer än 3 % i fredags. Ligger bra positionerad och det ska bli spännande att se om det här bara blir en kort körare uppåt eller om det är en mer permanent vändning till en ny uppgångarnas. Alla verkar tro på en kortare uppgång följd av ytterligare nedgångar, men jag är inte så säker. Tekniskt tycker jag GOOGL och Note ser bra ut. Tror på en bra vecka och portföljen upp kanske 5%.
Citera
2022-06-26, 22:38
Medlem
S.O.Stolps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SWAG99
I morgon lär vi få en fin uppgång då NASDAQ steg med mer än 3 % i fredags. Ligger bra positionerad och det ska bli spännande att se om det här bara blir en kort körare uppåt eller om det är en mer permanent vändning till en ny uppgångarnas. Alla verkar tro på en kortare uppgång följd av ytterligare nedgångar, men jag är inte så säker. Tekniskt tycker jag GOOGL och Note ser bra ut. Tror på en bra vecka och portföljen upp kanske 5%.
Hoppas du får rätt. Det har varit lite väl blodrött ett bra tag nu. Man är ju snart helt knäckt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in