2022-06-22, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JuniorDahlen
Jo alltså det förstår jag. Men testade just via mobilen och satte 68 ord per minut med 96,6% accuracy. Vet inte riktigt hur det skulle mottas på jobbet att använda jobbets dator för att sitta och chatoperera.

Fast man kanske tjänar så dåligt att det inte lönar sig att sitta och skriva med mobilen samtidigt som man har sitt vanliga jobb ändå?
Visst inte att ni på Samhall hade jobb datorer, nya tider antar jag, men om du tror att det är hållbart att skriva på mobil är du nog för dum för att jobba på Samhall tyvärr.

Gör så här.

Säg upp dig på Samhall. Gå till soc. Ansök om dator för att söka jobb. Få check till dator. Köp liten Chromebook med "snabbt" tagentbord (knappar som är lätta att trycka ner typ ja du fattar).

Börja smattra, gå på soc samtidigt. Lev livet som höginkomstagare fram till dess att du trillar dit. Fly landet för att slippa sitta. Bli internationellt efterlyst. Åk till Thailand (Pataya). Fest. Två thai gfs, en columbiansk extra gf av din gfs. Hamna i skuld. Åk till Shanghai. Jobba med import export. Fan, komunist partiet är på dig. Åk till L.A. Bli manlig porr stjärna. Grattis, du har nu nått dina drömmars mål.
2022-06-22, 20:28
Medlem
JuniorDahlens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BronyFurry
Visst inte att ni på Samhall hade jobb datorer, nya tider antar jag, men om du tror att det är hållbart att skriva på mobil är du nog för dum för att jobba på Samhall tyvärr.

Gör så här.

Säg upp dig på Samhall. Gå till soc. Ansök om dator för att söka jobb. Få check till dator. Köp liten Chromebook med "snabbt" tagentbord (knappar som är lätta att trycka ner typ ja du fattar).

Börja smattra, gå på soc samtidigt. Lev livet som höginkomstagare fram till dess att du trillar dit. Fly landet för att slippa sitta. Bli internationellt efterlyst. Åk till Thailand (Pataya). Fest. Två thai gfs, en columbiansk extra gf av din gfs. Hamna i skuld. Åk till Shanghai. Jobba med import export. Fan, komunist partiet är på dig. Åk till L.A. Bli manlig porr stjärna. Grattis, du har nu nått dina drömmars mål.

Hej!

Vad är ”jobb datorer”?

Hejdå!
2022-06-23, 02:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JuniorDahlen
Hej!

Vad är ”jobb datorer”?

Hejdå!
Detta är fb inte en jävla doktors av handling så jag sär skriver hur mycket jag vill precis som du gjorde i sär skolan
2022-06-23, 07:31
Medlem
JuniorDahlens avatar
Citat:
Detta är fb inte en jävla doktors av handling så jag sär skriver hur mycket jag vill precis som du gjorde i sär skolan

Ok! Hejdå!
2022-06-23, 08:15
Medlem
kbb-ogs avatar
Citat:

Låter som en plan, where do I sign up?
2022-06-23, 08:42
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kbb-og
Låter som en plan, where do I sign up?
JH Jobba hemma eller Cloudworkers hittar du på sociala medier och på google.
Svårare än så kan det inte vara.
Senast redigerad av sebastian66 2022-06-23 kl. 09:05.
2022-06-23, 21:22
Medlem
Suchkas avatar
Även om du jobbar för en "statlig myndighet" (klassiker) så kör du VPN + incognito i Chrome. Däremot är det som du säger inte så värt det. Har provat några gånger och kommit upp i ca 20-50 mess per timma. Dessutom får du smisk på stjärten om du ertappas med att maska på jobbet (på jobbet).
2022-06-24, 10:40
Medlem
Mopsans avatar
Glad midsommar flickor
2022-06-24, 20:49
Medlem
Suchkas avatar
Det är ju inte ens tillstymelse till kö. Har gubbarna somnat redan? Var mer hålligång förra helgen. Det här var ju en rejäl besvikelse.
2022-06-24, 21:17
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Suchka
Det är ju inte ens tillstymelse till kö. Har gubbarna somnat redan? Var mer hålligång förra helgen. Det här var ju en rejäl besvikelse.
Pengarna är slut jordgubbarna är dyrare operatörer har fått klagan alla är på tårna. Jobba jobba arbeta på dina tider fuska inte
2022-06-25, 00:00
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian66
Pengarna är slut jordgubbarna är dyrare operatörer har fått klagan alla är på tårna. Jobba jobba arbeta på dina tider fuska inte
Det vore bra om fler strejka så får vi ta hand om gubbarna.
2022-06-25, 00:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Det vore bra om fler strejka så får vi ta hand om gubbarna.
LOL du är enda i tråden som vill ha mer kö verkar det som

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in