2022-06-23, 13:17
Medlem
Trisst, tycket att Anders "storkuken" Borg och kåta Dominika var ett perfekt par.

Dom har en riktigt knullaktig "auroa" över sig.
Citera
2022-06-23, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av debattoer
Eller så är det hon som torkat ut, kärringar i klimakteriet kan ju göra det ibland.
För oss finns blå piller som funkar klockrent.

Men vad i hela helv .... vad pratar du om?

Citat:
Ursprungligen postat av RuneStaxx
Tydligen ångrat sig nu

https://www.expressen.se/nyheter/dominika-peczynskis-angrar-skilsmassan-jag-blev-sur/

Fast när artikeln skrevs hade inte någon skilsmässa dragits tillbaka. Nu vill hon var flickvän till honom. Undrar om det är något ekonomiskt över det hela. De får det att se ut om om de verkligen skilde sig på riktigt och inte för att det skulle ge någon ekonomisk fördel. Fast jag har svårt att se vad det skulle vara, men så är jag inte en fd finansminister eller Dominika.
Citera
2022-06-23, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BorgeH
Instämmer!

Är Anders Borg det minsta intelligent tackar hans nu sin goda lycka att sluppit ifrån Dominika Peczynski bara lite tilltufsad. Han är nu fri från hennes tentakler och spindelväv. Fantastiskt att hon tog på sig skulden till skilsmässan! Nu kan han ju känna sig fri från skuld till uppbrottet och behöver inte framstå i dålig dager!

Hoppas han inte förlorar för mycket pengar i uppbrottet, hoppas verkligen de hade äktenskapsförord.

Nej, det han borde göra nu är att radera hennes telefonnummer och totalt "ghosta" henna. Det finns gott om villiga begagnade fruntimmer i denna ålder. Varför hålla fast vid denna person?

Googla lite på henne. Hon har ett mycket brokigt förflutet. I en tråd här på FB beskrivs hur hon agerade lockbete för en liga som rånade torskar på Malmskillnadsgatan. Hon sägs också ha finansierat sitt liv med tveksamma tjänster...

Hennes vistelse i USA har också en del intressanta episoder...

Allvarligt talat, vad gjorde hon i popgruppen "Army of lovers" annat än att minimalt klädd visa upp sin kropp? Kan hon sjunga?

Administrerade hon inte otrohetssiten Victoria Milan när den gifte Anders Borg registrerade sig där? Vad det inte så de träffades?

Nej, denna kvinna skall nog alla med självbevarelsedrift hålla sig långt borta ifrån!

Kan hon sjunga? Det gjorde ingen av dem. De var ingen musikgrupp. De underhöll folk med att uppträda och det var playback.
Citera
2022-06-23, 13:52
Medlem
Overminds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BorgeH
Instämmer!

Är Anders Borg det minsta intelligent tackar hans nu sin goda lycka att sluppit ifrån Dominika Peczynski bara lite tilltufsad. Han är nu fri från hennes tentakler och spindelväv. Fantastiskt att hon tog på sig skulden till skilsmässan! Nu kan han ju känna sig fri från skuld till uppbrottet och behöver inte framstå i dålig dager!

Hoppas han inte förlorar för mycket pengar i uppbrottet, hoppas verkligen de hade äktenskapsförord.

Nej, det han borde göra nu är att radera hennes telefonnummer och totalt "ghosta" henna. Det finns gott om villiga begagnade fruntimmer i denna ålder. Varför hålla fast vid denna person?

Precis. Anders Borg borde sparka ut na nu. Hoppas han icke skrivit över delar av sin förmögenhet till henne och andra saker. Hon verkar riktigt barnslig. En abstinent tonåring än en 45+are som borde vara mogen och lite vis. Söker uppmärksamhet och spammar sociala medier känns det som. Riktigt kortsiktigt att gå ut på sociala medier sedan nån timme senare ångra sig.
Citera
2022-06-23, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sommarbukett
Men vad i hela helv .... vad pratar du om?

Det var väl fråga om anledningen till skilsmässan?
Någon föreslog svajballe men det finns kärringar som blir torra som fnöske vid en viss ålder.
Vad är det du inte fattar?
Citera
2022-06-23, 13:58
Medlem
Det var ju inte så länge sedan de var med i tv och berättade om sitt förhållande, hur hett och passionerat det var. Kan känslor bara försvinna sådär? Något måste ju ha hänt?
Citera
2022-06-23, 14:03
Medlem
Apones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shakiragirl
– Han gav mig ingen uppmärksamhet, jag blev sur och övertalade Anders att skilja sig.

Men ännu vid 10-tiden på torsdagen hade ansökan inte dragits tillbaka i Stockholms tingsrätt.

– Jag vill fortfarande vara ihop med honom, men inte som hans fru – utan hans tjej, säger Dominika Peczynski.

Vad säger ni flashbackare?

Never ever put your dick in crazy. Jag hade sprungit därifrån.
Citera
2022-06-23, 14:06
Medlem
Parallaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apone

Hon kanske borde ta sig en funderare på varför han gick med på skilsmässa så snabbt och lättvindligt när hon flippade på honom...
Citera
2022-06-23, 14:06
Medlem
Hussefars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apone

Som man bäddar får man ligga.
Citera
2022-06-23, 14:37
Medlem
Rompers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Parallax
Hon kanske borde ta sig en funderare på varför han gick med på skilsmässa så snabbt och lättvindligt när hon flippade på honom...
Har " Han" gått med på det, signat under?

Ett skenögt luder som promotatas av Alexander "luktar gammelfarbror" (stackars injekterade barn) och en hårdhatting Jeaan pjirre Bardaa i tjockholm som skulle "Ta allt" men flyttade till likvärdiga i Israel när det blev Varmt på Birger Dahls gatan.

Fortsätt att tro att Bonniers skulle ens fnysa åt den SK." Hov reportern"

Skilsmässa sa Bill, Ja dom säljer ju lyan sa Bull, Stoppa pressarna.

När levererade det Apbladet något vettigt senast?

Varje klick = Ge fan i det
Citera
2022-06-23, 14:40
Medlem
Vem drar nitlotten i denna skilsmässa? De beter sig som barnungar, ångrar sig jo tjena.

Dominika Peczynski egna moderbolag, Mafioso PR AB
https://www.allabolag.se/5566217237/bokslut

Anders Borg egna moderbolag, Economic and Financial Management Anders Borg AB
https://www.allabolag.se/5569949448/bokslut
+ övriga bolag med styrelseuppdrag
Senast redigerad av BOLS 2022-06-23 kl. 14:44.
Citera
2022-06-23, 15:10
Medlem
buddy99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Parallax
Svaret har hon ju fått,nu gäller det "kvinnans existens".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in