2022-06-22, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlexandraIda
Det ryktas om att det varit otrohet inblandat. Ändå ganska oväntat då de pratat ut i tv om hur kära och lyckliga de är.
Vem?
Citera
2022-06-22, 18:17
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlexandraIda
Det ryktas om att det varit otrohet inblandat. Ändå ganska oväntat då de pratat ut i tv om hur kära och lyckliga de är.

Otrohet, då skulle man tippa på Dominika som startade en otrohets-dejtingsida.

Tror dock mer på att Anders gjort bort sig eftersom 50+ kvinnor inte bryr sig om sex (inte ens Dominika) då de hamnat i klimakteriet.

Dessutom är det nästan alltid kvinnan som vill skiljas, mannen behöver markservicen.
Citera
2022-06-22, 18:27
Medlem
fendadens avatar
Kanske den mest uppenbara "jag såg det komma" av offentliga skilsmässor man upplevt.
Citera
2022-06-22, 18:28
Medlem
FidoDidos avatar
Helikoptern har kanske varit ute och fladdrat i fel sammanhang
Citera
2022-06-22, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gärningsmannen
Varför skiljer de sig?
Att det sker utan betänketid, vad tyder det på?
Har Anders ballar ur på en fest igen?

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...ki-skiljer-sig

Kändes aldrig stabilt. Anders bytte ut sin mångåriga fru mot Dominika. Vilket nedköp, hon lär ju inte vara balanserad.
Citera
2022-06-22, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
Tror ni hon gillar yngre för jag står redo.

Min första tanke
Citera
2022-06-22, 18:41
Medlem
Bizmarcks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
Tror ni hon gillar yngre för jag står redo.

På alla fyra?
Citera
2022-06-22, 18:44
Medlem
När deras skärgårdsöfest var så ritade jag en teckning, typ Kalle kissar på bilmärke.
Fast med Anders Borg sedd ifrån sidan/bakifrån med brallorna nere, hästsvans och en pratbubbla som säger: slampa

Den teckningen hänger än i dag på min kylskåpsdörr.

https://www.google.se/search?q=kalle...h=597&biw=1242
Citera
2022-06-22, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Agitatze
Dominika är passionerad och kåt. Anders torr och sur.

Mycket möjligt att ett gräl uppstått där Anders, med sin milda autism och knepiga känsloliv, då handlat i affekt genom att dela ut en örfil, och därmed avslutat äktenskapet.

Säkert, men hörde Dominika i en diskussion med 4 andra kvinnor på TV4 för något år sedan. Hon verkade höggradigt grandios. Hon höll låda hela tiden, avbröt och kunde inte lyssna. Lät som om hon älskade sin egen röst och framstod väldigt van att ta över allt utrymme.
Citera
2022-06-22, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dziwne
Tror inte någon människa på den här planeten kan stå ut med Percyinski i längden. Maken till mer dryg och osympatisk människa får man leta efter, besatt av pengar och prestige, solklart fall av narcissism.
Japp därför hon skapade porrfilm med miakel eklöf under pir59 tiden antar att hon trodde hon skulle bli miljonär
Citera
2022-06-22, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AClD
Samma här.

Hon klagade på att de hade delad ekonomi och separat huskassa och att var och en betalar för sig själv även på semestern. Han är tydligen snål ska hon ha sagt, och han ska ha sagt om henne att hon inte är vidare ekonomisk av sig..
Slutade väl med att hon vägrade "röra" vid honom om han inte gav en peng. Sexuella tjänster mot betalning?
Citera
2022-06-22, 19:16
Medlem
KlappMungons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hanspippi
Kanske hon bara var ute efter hans helikopterpengar?

Helikoptern kanske kommit ut som stjärtrotor?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in