Citat:
Ursprungligen postat av
Overmind
Dominika ger mig intrycket att hon är en falsk människa och en golddigger som byter pojkvän när det gagnar henne. Anders är gårdagens nyhet.
Jag är inte ens 0.001% förvånad. Det där förhållandet kändes väldigt ytligt. Borgen fick lite yngre kött att ligga ovanpå och gå loss på och Dominika fick lite rampljus, pengar och underhåll.
Instämmer!
Är Anders Borg det minsta intelligent tackar hans nu sin goda lycka att sluppit ifrån Dominika Peczynski bara lite tilltufsad. Han är nu fri från hennes tentakler och spindelväv. Fantastiskt att hon tog på sig skulden till skilsmässan! Nu kan han ju känna sig fri från skuld till uppbrottet och behöver inte framstå i dålig dager!
Hoppas han inte förlorar för mycket pengar i uppbrottet, hoppas verkligen de hade äktenskapsförord.
Nej, det han borde göra nu är att radera hennes telefonnummer och totalt "ghosta" henna. Det finns gott om villiga begagnade fruntimmer i denna ålder. Varför hålla fast vid denna person?
Citat:
Ursprungligen postat av
karlinge
Jag får totalt motsatta vibbar av henne.
Googla lite på henne. Hon har ett mycket brokigt förflutet. I en tråd här på FB beskrivs hur hon agerade lockbete för en liga som rånade torskar på Malmskillnadsgatan. Hon sägs också ha finansierat sitt liv med tveksamma tjänster...
Hennes vistelse i USA har också en del intressanta episoder...
Allvarligt talat, vad gjorde hon i popgruppen "Army of lovers" annat än att minimalt klädd visa upp sin kropp? Kan hon sjunga?
Administrerade hon inte otrohetssiten Victoria Milan när den gifte Anders Borg registrerade sig där? Vad det inte så de träffades?
Nej, denna kvinna skall nog alla med självbevarelsedrift hålla sig långt borta ifrån!