2022-06-23, 11:48
Medlem
karlinges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Overmind
Dominika ger mig intrycket att hon är en falsk människa och en golddigger som byter pojkvän när det gagnar henne. Anders är gårdagens nyhet.

Jag är inte ens 0.001% förvånad. Det där förhållandet kändes väldigt ytligt. Borgen fick lite yngre kött att ligga ovanpå och gå loss på och Dominika fick lite rampljus, pengar och underhåll.

Jag får totalt motsatta vibbar av henne.
Citera
2022-06-23, 11:59
Medlem
Urk, jag förstår inte attraktionen till stora våningar i gamla sekelskifteshus. Ja, det är najs med stor yta men för totalt överpris? Sekelskifte innebär ju fortfarande lyhördhet och allt det där. Och jag blir fan deprimerad av den gamla stilen.

Antar att jag inte har någon smak, men jag föredrar helt klart nyproduktioner. Slipper man asbest och blåbetong också
Citera
2022-06-23, 12:01
Medlem
LoffeLarssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JymdKjam
En kändisförsäljning står för dörren: superkommunikatören Dominika Peczynski och f d finansministern Anders Borg avyttrar sitt bo:

https://www.perjansson.se/objekt/linnegatan-42-1-tr/#

Vad kan anledningen till försäljningen vara? Toppar bostadsmarknadens priser just nu och det är dags för vinsthemtagning?

Vart går flyttlasset?

De ska splitta, har Anders viftat med kuken nu igen 😉👌
Citera
2022-06-23, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LoffeLarsson
De ska splitta, har Anders viftat med kuken nu igen 😉👌
Tydligen ångrat sig nu

https://www.expressen.se/nyheter/dominika-peczynskis-angrar-skilsmassan-jag-blev-sur/
Citera
2022-06-23, 12:16
Medlem
BorgeHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Overmind
Dominika ger mig intrycket att hon är en falsk människa och en golddigger som byter pojkvän när det gagnar henne. Anders är gårdagens nyhet.

Jag är inte ens 0.001% förvånad. Det där förhållandet kändes väldigt ytligt. Borgen fick lite yngre kött att ligga ovanpå och gå loss på och Dominika fick lite rampljus, pengar och underhåll.

Instämmer!

Är Anders Borg det minsta intelligent tackar hans nu sin goda lycka att sluppit ifrån Dominika Peczynski bara lite tilltufsad. Han är nu fri från hennes tentakler och spindelväv. Fantastiskt att hon tog på sig skulden till skilsmässan! Nu kan han ju känna sig fri från skuld till uppbrottet och behöver inte framstå i dålig dager!

Hoppas han inte förlorar för mycket pengar i uppbrottet, hoppas verkligen de hade äktenskapsförord.

Nej, det han borde göra nu är att radera hennes telefonnummer och totalt "ghosta" henna. Det finns gott om villiga begagnade fruntimmer i denna ålder. Varför hålla fast vid denna person?

Citat:
Ursprungligen postat av karlinge
Jag får totalt motsatta vibbar av henne.

Googla lite på henne. Hon har ett mycket brokigt förflutet. I en tråd här på FB beskrivs hur hon agerade lockbete för en liga som rånade torskar på Malmskillnadsgatan. Hon sägs också ha finansierat sitt liv med tveksamma tjänster...

Hennes vistelse i USA har också en del intressanta episoder...

Allvarligt talat, vad gjorde hon i popgruppen "Army of lovers" annat än att minimalt klädd visa upp sin kropp? Kan hon sjunga?

Administrerade hon inte otrohetssiten Victoria Milan när den gifte Anders Borg registrerade sig där? Vad det inte så de träffades?

Nej, denna kvinna skall nog alla med självbevarelsedrift hålla sig långt borta ifrån!
Citera
2022-06-23, 12:29
Medlem
bomhulls avatar
Läste för ett tag sen att dp ville ta hand om ukrainska kvinnor som flytt. Kanske kunde inte anders hålla fingrarna i styr.
Once a cheater...
Citera
2022-06-23, 12:34
Medlem
Z.Topeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barents
Jo, men efter TRE år ? Hur dålig personkännedom kan man ha i deras ålder? Har du varit gift 10 gånger, eller?
Folk har skilt sig efter kortare tid än så, Inger märkvärdigt alls.
Citera
2022-06-23, 12:46
Medlem
Barentss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Z.Topelius
Folk har skilt sig efter kortare tid än så, Inger märkvärdigt alls.
Det är som att byta den gamla villan som man letade efter i 20 år efter tre år. "Måste ha nytt kök", "Det var lite för bullrigt från vägen". Fokuserade personer kollar upp detta redan innan köpet. Dyrt att byta villa.
Citera
2022-06-23, 12:51
Medlem
Shakiragirls avatar
– Han gav mig ingen uppmärksamhet, jag blev sur och övertalade Anders att skilja sig.

Men ännu vid 10-tiden på torsdagen hade ansökan inte dragits tillbaka i Stockholms tingsrätt.

– Jag vill fortfarande vara ihop med honom, men inte som hans fru – utan hans tjej, säger Dominika Peczynski.

Vad säger ni flashbackare?
Citera
2022-06-23, 12:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Shakiragirl
– Han gav mig ingen uppmärksamhet, jag blev sur och övertalade Anders att skilja sig.

Men ännu vid 10-tiden på torsdagen hade ansökan inte dragits tillbaka i Stockholms tingsrätt.

– Jag vill fortfarande vara ihop med honom, men inte som hans fru – utan hans tjej, säger Dominika Peczynski.

Hon låter som en riktig borderlinare. Att hon dessutom går ut med uppgifterna offentligt på Facebook säger ganska mycket, hon är rejält känslostyrd. En vettig människa sköter sånt där privat.
Citera
2022-06-23, 12:59
Medlem
MyJustices avatar
Att hon knullar omkring .
Uppenbart
Och vill göra så framöver .
Hon vill dock gärna ta del av hans inkomster .även som skilt .
Det är vad hon skriver.
Citera
2022-06-23, 13:00
Medlem
GustavAdams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shakiragirl

Det hon säger är att hon inte står ut med, det i hennes ögon, hans sämsta egenskaper.
Har har dock fördelar som hon vill fortsätta dela.
Kan tänka mig att hon inte vill mista sexet med honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in