Citat:
Ursprungligen postat av
Julle128
Har flera vänner som påstår dom blir bättre av sin. Vissa tar inte längre sin add/vd med eftersom dom får sin sub. Antar det är individuellt.
hur ska man veta när man inte kan jämföra med hur det känns att ta det och ej ha ADD/ADHD?
personligen gör det mig mer fungerbar som människa (ej hög om jag ej blandar rejält med lyrica benso och alkohol)
Det i medicinskt väg som funkat bäst är Attentin (föredetta metamina)
antar att det är så valiga människor mår utan några psykiska problem
kan glömma att få det eller nåt annat utskrivit men den tiden jag fixa av en polare så tog jag enbart 5 mg/dag. Allt annat kändes obekvämt och onödigt
Kunde istället för tjack dela en 20mg på 1 dygn och va vaken på halva (10mg) första 12 timmar och den andra resten 12 timmar. Fick aldrig AT. Numera när jag vet gränsen och inte tar för mycket får jag tex aldrig en tjack AT. Det har ej hänt på år.
0,1-0,2g räcker ett halv dygn för mig medans mina vänner drar i sig 0,5 direkt
jag känner och har aldrig känt nån eufori på amfetamin.
Jag känner mig bara normalt avslappnad. Hatar att bli speedad (överdos och allt mer än mina doser för fokus,hantering av ADD är överflödigt och obekvämt.)
vid sub räcker alltid 1-2 mg.
mer gör mej ej mer go eller mer "hög"
jag blir normal och kan slippa min ångest et tag och prata med andra folk.
Det funkar mer som en medicin för mej. ska jag punda krävs en tilltagen dos benso till och 300-500mg lyrica eller alkohol annars funkar det ej.
tar jag 1-2 mg sub nu och 6mg ikto blir jag bara normal.
som de flesta folk efter 1-3 starköl