2022-06-22, 15:29
Medlem
PK-befriads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ola Schubert
Storkrig ja, om man kan smula sönder den ryska cancersvulsten snabbt, inklusive dess kärnvapen.

Men ingen jävla invasion och ockupation, förutom av Kaliningrad. En invasion av den ryska cancersvulsten är nämligen det enda som kan ena de 80-90 procent av befolkningen i Ryssland som är enskilda cancerceller.
Jösses, om Ukrainska paramilitärer varit bara hälften så folkmordiska som du så var ju Rysslands ingripande befogat.
Citera
2022-06-22, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PK-befriad
Jösses, om Ukrainska paramilitärer varit bara hälften så folkmordiska som du så var ju Rysslands ingripande befogat.
Och med tanke på hur folkmordiskt och primitivt det ryska statsskicket samt deras förspråkare och deras militär är, så är NATO's kommande ingripande fullständigt befogat. Ukraina blev beviset på vad så många av oss har vetat om i 60 år, men utav ödmjukhet och hopp hållt lite tyst om. Men aldrig mer skall jag titta snett på dem runt mig här som alltid sagt - commie bastards. Sanningen har aldrig visat sig mer öppet än i Ukraina. Det som en gång ruttnat kan endast hållas från att ruttna mer, men inte gro förrens det tynat bort helt och blivit mylla för nya frö att spira
Senast redigerad av OnceUponACreek 2022-06-22 kl. 16:04.
Citera
2022-06-22, 15:38
Medlem
PK-befriads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OnceUponACreek
Och med tanke på hur folkmordiska och primitiva de ryska statsskicket samt deras förspråkare och deras militär är, så är NATO's kommande ingripande fullständigt befogat. Ukraina blev beviset på vad så många av oss har vetat om i 60 år, men utav ödmjukhet och hopp hållt lite tyst om. Men aldrig mer skall jag titta snett på dem runt mig här som alltid sagt - commie bastards. Sanningen har aldrig visat sig mer öppet än i Ukraina. Det som engång ruttnat kan endast hållas från att ruttna mer, men inte gro förrens det tynat bort helt och blivigt mylla för nya frö att spira
Propagandan bubblar i ditt huvud ser jag. Sverige är mer kommunistiskt/marxistiskt än vad Ryssland är idag.
Citera
2022-06-22, 15:40
Medlem
Arnstads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Det är PK att hävda kriget handlar om rasism.
Kriget handlar om gas.

Det är också PK att hävda att Ukraina har något att vinna på fortsatta strider.
Senast redigerad av Arnstad 2022-06-22 kl. 15:47.
Citera
2022-06-22, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PK-befriad
Propagandan bubblar i ditt huvud ser jag. Sverige är mer kommunistiskt/marxistiskt än vad Ryssland är idag.
Nej jag behöver inte propaganda för att känna till min historia. Sedan skiter jag ett stort stycke i om Sverige skulle råka vara helt målat i rosa, eller skapat utav utomjordiska nazister i denna tråden. Ännu mer skiter jag i det om det dessutom kommer från din mun. Fullständigt OT är det oavsett, så var vänlig och ta ditt Sverige hat med någon polare i förorten eller åtminstone en annan tråd
Citera
2022-06-22, 15:46
Medlem
Folket i Kherson har gripit ett par av de ryska fascisterna.
https://mobile.twitter.com/mdmitri91/status/1539593906630926338
Citera
2022-06-22, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arnstad
Det är också PK att tro att Ukraina har något att vinna på fortsatta strider.
Världen har att vinna på fortsatta strider, det är det det handlar om. Att visa att annekteringar och förtryck för egen vinnings skull inte är accepterat i den CIVILISERADE världen. Sedan att det är Ryssland som är den parten som kommer bestridas gör det endast det hela mer angeläget och njutningsbart. Uppstädningen har börjat, och ukrainarna skall minnas som folket i fören för morgondagens frihet
Citera
2022-06-22, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arnstad
Det är också PK att hävda att Ukraina har något att vinna på fortsatta strider.

Det här handlar inte om Ukraina, utan om att stoppa ryssen och i förlängningen kinesen.
Det är bättre att Ukraina utplånas än att det återigen blir ryskt.
Citera
2022-06-22, 16:00
Medlem
SpOeNdis avatar
🇺🇸🇺🇦The American mercenary called the situation in the AFU a "circus" and a "madhouse".

The correspondence with him was published on Twitter by journalist Seth Harp.

The mercenary told how his squad got involved in a two-hour battle, and then it turned out that they exchanged fire with the Ukrainian special forces.

In addition, the American noted that he had visited many places of hostilities and made disappointing conclusions for Ukraine. According to him, Ukrainians have no prospects if they continue to act in the same way.

😅😅
Citera
2022-06-22, 16:02
Medlem
SpOeNdis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ModeratSkeppet
Det här handlar inte om Ukraina, utan om att stoppa ryssen och i förlängningen kinesen.

Så vad händer om Ukraina blir utplånad? Jo garanterat hel ryskt då 🤦
Citera
2022-06-22, 16:05
Medlem
psychicsailors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ModeratSkeppet

Det är såna här påståenden som får mig att tro att de som "håller på Ukraina" saknar all verklighetskoppling. Om Ukraina skulle utplånas så är det jämförbart i antal döda med första världskriget.

Det här kan eller hade kunnat vara vara en relativt begränsad konflikt där Ryssland (felaktigt överdrivet) markerat mot USA att de inte tolererar att ha dem för nära sin gräns. Risken finns att det utvecklas till en total katastrof.

Men det spelar ingen roll, för det var Ryssland som började?
Citera
2022-06-22, 16:11
Medlem
SpOeNdis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ola Schubert
Storkrig ja, om man kan smula sönder den ryska cancersvulsten snabbt, inklusive dess kärnvapen.

Men ingen jävla invasion och ockupation, förutom av Kaliningrad. En invasion av den ryska cancersvulsten är nämligen det enda som kan ena de 80-90 procent av befolkningen i Ryssland som är enskilda cancerceller.

Lycka till, NATO å gänget klarar ju inte ens av 200k gubbar med gammalt skrot
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in