2022-06-21, 21:11
Medlem
Protienpulvers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ballografen66
Ganska saftigt blåmärke Alva har på underarmen i senaste videon. Runt 14:32 min in i videon när de snackar om missfallet.

Också livsfarligt snack från Alva som säger att Alex ville sluta köra när hon blev gravid. Ännu en kvinna som kommer skaffa barn för att få sin man sluta knarka. Att Alex har barn sen innan visar bara att det inte stämmer att han vill sluta fucka up för barn skull.

Oj!!! Det har jag inte sett innan. Undra om han slagit på henne 😨
Citera
2022-06-21, 22:07
Medlem
Eller så var graviditeten bara en lögn för clickbait?
Citera
2022-06-21, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Jättekonstigt. Om Alva blev gravid innan resan alltså, och Alex då drar fram crackpipan och tycker att det här är ett bra tillfälle att smurfa runt

Nu vet jag att missfall är väldigt vanligt speciellt i första veckorna. Men misstänker att både stress och alkohol kan orsaka missfall också?
Alva lär väl ha varit rejält stressad när Alex visar tendenser om att en horsemacka i armvecket snart kan bli verklighet

Ifall Alva blev gravid när Alex kom ut så var det inte ett missfall hon fick utan en vanlig mens.

En graviditet syns inte förens efter missad mens (dvs efter ca 5 veckor) och ett positivt test blir inte negativt på tre dagar (vilket hon påstod) bara för att man fått ett missfall heller.
Hormonerna finns kvar i kroppen och syns på ett test i upp till två veckor efter missfall.
Hon ljuger. Hon fick mens och låtsades att det var missfall.
Hon fejkade graviditeten säkert för att få Alex att sluta punda.
Slug liten bulle den där bruden.
Eller så har någon annan befraktat henne ett par veckor innan han kom ut 😬 Veckorna stämmer helt enkelt inte.
Citera
2022-06-21, 23:19
Medlem
Jag tycker synd om hans två tidigare barns mamma som får sitta och ta allt ansvar över dom tidigare barnen ensam, medans deras ”pappa” pundar loss med en kortväxt tjockis på youtube och planerar nya barn mitt i ett återfall.

Fyfan vilken ångest hon lär leva med.
Stackars ungar.
Han känns så omogen för sin ålder.
Lite efter i utvecklingen.
Han verkar ha fastnat i ålder någonstans kring 20-22 års åldern.
När man tänker på det sättet så blir det lättare att förstå hur han står ut med att umgås med tröga Alva. Dom är på samma mentala nivå.
Citera
2022-06-22, 12:10
Medlem
zzahirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swineflu
Ifall Alva blev gravid när Alex kom ut så var det inte ett missfall hon fick utan en vanlig mens.

En graviditet syns inte förens efter missad mens (dvs efter ca 5 veckor) och ett positivt test blir inte negativt på tre dagar (vilket hon påstod) bara för att man fått ett missfall heller.
Hormonerna finns kvar i kroppen och syns på ett test i upp till två veckor efter missfall.
Hon ljuger. Hon fick mens och låtsades att det var missfall.
Hon fejkade graviditeten säkert för att få Alex att sluta punda.
Slug liten bulle den där bruden.
Eller så har någon annan befraktat henne ett par veckor innan han kom ut 😬 Veckorna stämmer helt enkelt inte.

Reagerade också på graviditeten. Speciellt biten med att det visade negativt så fort. Som du skriver finns hormonerna kvar i kroppen och visar positivt på stickan ändå ett tag. Kanske beror på att det var tidigt i graviditeten, är inte så insatt.
Citera
2022-06-22, 14:16
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swineflu
Jag tycker synd om hans två tidigare barns mamma som får sitta och ta allt ansvar över dom tidigare barnen ensam, medans deras ”pappa” pundar loss med en kortväxt tjockis på youtube och planerar nya barn mitt i ett återfall.

Fyfan vilken ångest hon lär leva med.
Stackars ungar.
Han känns så omogen för sin ålder.
Lite efter i utvecklingen.
Han verkar ha fastnat i ålder någonstans kring 20-22 års åldern.
När man tänker på det sättet så blir det lättare att förstå hur han står ut med att umgås med tröga Alva. Dom är på samma mentala nivå.

Bra skrivet! Helt enig.

Just nu sitter Alex och gaddar hela bröstet i Turkiet. Ser förjävligt ut. Kolla hans IG stories
Citera
2022-06-22, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vaxad
Bra skrivet! Helt enig.

Just nu sitter Alex och gaddar hela bröstet i Turkiet. Ser förjävligt ut. Kolla hans IG stories

Är det någon som har länken till den sida där man kan se instagram inlägg samt storys utan att själv ha instagram?
Den har varit postad i tråden innan men jag är sämst och hittar den inte.

EDIT: Hittade länken, https://gramhir.com/profile/alexceesay444/4008747345
Senast redigerad av Boanders266 2022-06-22 kl. 17:16.
Citera
2022-06-22, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vaxad
Bra skrivet! Helt enig.

Ser ut som en fjäril med ett lejongap med ett träd i munnen?
Citera
2022-06-22, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boanders266
Ser ut som en fjäril med ett lejongap med ett träd i munnen?

Tar tillbaka det där med liknelsen av en fjäril efter tagit mig tiden att fylla linjerna lite själv:
https://imgur.com/a/sl5RMAT

Blir helt klart intressant att se slutresultatet!
Citera
2022-06-22, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zzahir
Reagerade också på graviditeten. Speciellt biten med att det visade negativt så fort. Som du skriver finns hormonerna kvar i kroppen och visar positivt på stickan ändå ett tag. Kanske beror på att det var tidigt i graviditeten, är inte så insatt.

Har haft en vän vars tjej var gravid och förlorade barnet så snabbt

1. Man får inte svar så snabbt
2. Hormonerna är kvar så jag förstår verkligen inte vad hon säger
3. Vilken människa som helst skulle till sjukhuset för att bara kolla att allt är som det ska ändå.
4. Jag tror att hon hittade på det. Det finns verkligen ingen chans att allt gick så snabbt på mindre än 1 månad. Men deras IQ befriade följare kommer nog gå på det. Vem dricker och röker när man är gravid?
Vem vill ha barn med någon som inte ens kan ta hand om dem han hade tidigare?
Dem här två är bara hur konstiga som helst
Citera
2022-06-22, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boanders266
Tar tillbaka det där med liknelsen av en fjäril efter tagit mig tiden att fylla linjerna lite själv:
https://imgur.com/a/sl5RMAT

Blir helt klart intressant att se slutresultatet!
En uggla med kaninöron mot en bakgrund av granskog och en burk med en träd-logga på framför ugglan?
EDIT: Han pratar om djur, natur en björn och vikingar... Kanske vikingasköldar?
Senast redigerad av TigerKid2 2022-06-22 kl. 21:26.
Citera
2022-06-22, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TigerKid2
En uggla med kaninöron mot en bakgrund av granskog och en burk med en träd-logga på framför ugglan?
EDIT: Han pratar om djur, natur en björn och vikingar... Kanske vikingasköldar?

Först när du sa uggla så tänkte jag bah: - "Givetvis!, jag är fan blind."
Sedan kollande jag igen och det är nog en salig blandning av det du nämner, viking och djur.
Hoppas han blir nöjd iaf och att den blir klar snart så gåtan blir löst.
Tatueringen utan mitt kladd på den:https://imgur.com/a/aTweQeE

EDIT: Well, jag drog hanns storys "baklänges" och den var visst redan klar:
https://imgur.com/a/u2gZJxb

Har svårt att se hur han någonsin kommer kunna sluta knarka med den på brösten resten av livet.
Senast redigerad av Boanders266 2022-06-22 kl. 21:51.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in