2022-06-21, 23:24
Medlem
JuniorDahlens avatar
Går det att använda mobilen? Känns inte så kul att använda jobbdatorn.
2022-06-22, 00:07
Medlem
NewWorldDisorders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JuniorDahlen
Det går, men inget jag hade rekommenderat.
2022-06-22, 00:12
Medlem
JuniorDahlens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NewWorldDisorder
Det går, men inget jag hade rekommenderat.

Varför? Förutom av anledningen att man säkert skriver snabbare på dator, då.
2022-06-22, 00:18
Medlem
NewWorldDisorders avatar
Citat:
Varför? Förutom av anledningen att man säkert skriver snabbare på dator, då.
Just av den anledningen.
2022-06-22, 01:12
Medlem
NewWorldDisorders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonny00
Vad kostar det för kunderna att delta i denna märkliga aktivitet?
Där har du priserna > https://www.hetaflirten.com/pricing

Det ser ungefär likadant ut på varenda sajt som används.
2022-06-22, 04:36
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intesomdetsynes
Ditt svar är alltså "Nej" ?
Orkar någon ens detta att logga allt svara på 7 frågor som kunden ställer? Sedan kanske han inte ens hör av sig haha så svaret är nej. Skugga kör en simpel variant vem orkar läsa 400 tecken och en memoar när kunden ändå sällan bryr sig. Jag läser 1.5 rad sedan blir det som det blir ett simpelt svar.
2022-06-22, 04:43
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luftgevar
Alla chattoperatörer som är aktiva på Jobba-Hemifrån är välkommen in till den officiella personal discorden. Vi är ca 70 kollegor hittills.
https://discord.gg/bGfcS33

Det går snack om att vi kanske bör genomföra en strejk för att få bättre arbetsvillkor samt breda löneökningar i kamp mot den stundande inflationen.
Tillsammans är vi starkare
Har en sak ni kanske ska tänka på i detta läge med strejk. Var försiktiga för coacherna och ägarna kan sätta er på pottan med om ni skulle starta en strejk gemensamt. Även att det är små skitpengar man får så är det ganska nimt för ett simpelt skitarbete trots allt. Det finns folk som går arbetslösa utan akassa och andra varianter. Arbetet är soft man blir skadat gods efter 1 tag men du arbetar när du vill hur du vill. Om du är van soft och bra som operatör kan du göra feta pengar på detta även att du BARA har småkornen. En bra operatör lägger i regel 80-130 mess per timme. Räkna om du lägger 6 timmar på detta då landar din lön trots allt på. 130 spänn/Timme. Du behöver ingen utbildning bara hyfsad svenska och lite fantasi. Men det är såklart den som har lite vill ha mer. Den som har mycket vill ha mer. Den som inte har vill ha mer.
2022-06-22, 12:25
Medlem
Suchkas avatar
Citat:
Gör ett typing test och räkna ut ditt wpm på telefonen och sen på ett tangentbord så ser du antagligen vilket grovt nedköp det är.
2022-06-22, 12:50
Medlem
JuniorDahlens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Suchka
Gör ett typing test och räkna ut ditt wpm på telefonen och sen på ett tangentbord så ser du antagligen vilket grovt nedköp det är.

Jo alltså det förstår jag. Men testade just via mobilen och satte 68 ord per minut med 96,6% accuracy. Vet inte riktigt hur det skulle mottas på jobbet att använda jobbets dator för att sitta och chatoperera.

Fast man kanske tjänar så dåligt att det inte lönar sig att sitta och skriva med mobilen samtidigt som man har sitt vanliga jobb ändå?
Senast redigerad av JuniorDahlen 2022-06-22 kl. 12:57.
2022-06-22, 17:45
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intesomdetsynes
Genomför den strejken nu till midsommar, så finns det en chans.
Gör det nu, och gå all in. Jag har fixat popcorn.
Jag tycker också att dom ska strejka. Upp till kamp och kör på nu.
2022-06-22, 18:38
Medlem
Suchkas avatar
Sen blir det en counter-protest från ledningen som hotar med att outa alla players
2022-06-22, 19:26
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luftgevar
Alla chattoperatörer som är aktiva på Jobba-Hemifrån är välkommen in till den officiella personal discorden. Vi är ca 70 kollegor hittills.
https://discord.gg/bGfcS33

Det går snack om att vi kanske bör genomföra en strejk för att få bättre arbetsvillkor samt breda löneökningar i kamp mot den stundande inflationen.
Tillsammans är vi starkare
Man kan undra hur många coacher som håller koll på den nya tråden Det kanske kan bli bakslag och en smäll på näsan med och dom sänker lönen, Lågkonjukturen kan innebära att kunder drar in på mess sparar på smöret bensinen etc etc. Ni har ändå högre betalt än andra länder som ligger på under 0.12 euro per mess. Var på vakt ibland kanske man kan bita sig i röva. För jag är 100 på att alla coacher har koll på vad som skrivs på fb och på andra ställen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in