2022-06-20, 20:46
Medlem
NewWorldDisorders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elvurion
Jag jobbar på JH och trivs bra. Jag tycker det är bra betalt per meddelande, bra bonusar vid högtider, vissa nätter och helger. Vet inte vad det är för sidojobb du pratar om?
De flesta betalar ut varje vecka, hos JH behöver du nå 50 euro för att få utbetalt.
Ett sådant sidojobb som h*n kanske menar är att du måste logga väldigt mycket. Du måste även logga ifall någon före dig har glömt att logga.
2022-06-20, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Atreyum
Hur märkte du att dina vänner pysslade med det? Kände du igen deras sätt att skriva eller något annat?

Nej men tillexempel för något år sedan när jag hade en vän som var arbetslös som sa att hon jobbade extra online med att skriva, ville inte säga med vad, men hon fick pengar en gång i veckan till paypal tror jag det var då. Sen bara små saker egentligen, hon kunde skriva lååånga sms på sekunder 😂 samma sak med en killkompis, fast där såg jag inloggssidan när han skulle visa en sak på sin dator, men det förstod ju inte jag då vad det var.
2022-06-20, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NewWorldDisorder
Ett sådant sidojobb som h*n kanske menar är att du måste logga väldigt mycket. Du måste även logga ifall någon före dig har glömt att logga.

Aha, make sense
2022-06-20, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elinjohanssons
Nej men tillexempel för något år sedan när jag hade en vän som var arbetslös som sa att hon jobbade extra online med att skriva, ville inte säga med vad, men hon fick pengar en gång i veckan till paypal tror jag det var då. Sen bara små saker egentligen, hon kunde skriva lååånga sms på sekunder 😂 samma sak med en killkompis, fast där såg jag inloggssidan när han skulle visa en sak på sin dator, men det förstod ju inte jag då vad det var.
Haha, okej, fan vad lustigt! Blev också så sjukt snabb på att skriva när jag hade "jobbat extra online" ett tag
2022-06-21, 19:26
Medlem
intesomdetsyness avatar
* Vi svarar på ALLA frågor från kunden och undviker inte dom
* Vi visar intresse för kunden och det han vill skriva om
* Vi ska alltid visa respekt för kunden och vi bråkar inte med honom
* Vi stödjer och visar intresse för kundens fantasier/fetischer

Någon som gör detta?
När mongot kommer med 10 frågor och vill ha strumpbyxor på sig och vi ska loooova att träffas direkt, svarar ni på alla frågor?

Respekt för kunden, en del är ju peddon för fan.
2022-06-21, 19:30
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intesomdetsynes
* Vi svarar på ALLA frågor från kunden och undviker inte dom
* Vi visar intresse för kunden och det han vill skriva om
* Vi ska alltid visa respekt för kunden och vi bråkar inte med honom
* Vi stödjer och visar intresse för kundens fantasier/fetischer

Någon som gör detta?
När mongot kommer med 10 frågor och vill ha strumpbyxor på sig och vi ska loooova att träffas direkt, svarar ni på alla frågor?

Respekt för kunden, en del är ju peddon för fan.
100% visst måste man logga att grannes hund sket på min uppfart med. Sedan får man absolut inte glömma att sopbilen kom 22 minuter senare på tisdagen. Allt för att kunden ska vara nöjd. Höjdaren är när man får hela hans liv på 1 meddelande med hur många barn hundar bilar han har, Vilken utbildning han har och vilket mack han tankar på. Absolut viktigt att tänka på att grabben bara vill ha action.
Ha en trevlig kväll.
2022-06-21, 20:19
Medlem
intesomdetsyness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian66
100% visst måste man logga att grannes hund sket på min uppfart med. Sedan får man absolut inte glömma att sopbilen kom 22 minuter senare på tisdagen. Allt för att kunden ska vara nöjd. Höjdaren är när man får hela hans liv på 1 meddelande med hur många barn hundar bilar han har, Vilken utbildning han har och vilket mack han tankar på. Absolut viktigt att tänka på att grabben bara vill ha action.
Ha en trevlig kväll.

Ditt svar är alltså "Nej" ?
2022-06-21, 21:11
Medlem
Luftgevars avatar
Alla chattoperatörer som är aktiva på Jobba-Hemifrån är välkommen in till den officiella personal discorden. Vi är ca 70 kollegor hittills.
https://discord.gg/bGfcS33

Det går snack om att vi kanske bör genomföra en strejk för att få bättre arbetsvillkor samt breda löneökningar i kamp mot den stundande inflationen.
Tillsammans är vi starkare
2022-06-21, 21:11
Medlem
Sonny00s avatar
Vad kostar det för kunderna att delta i denna märkliga aktivitet?
2022-06-21, 21:12
Medlem
Luftgevars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonny00
Vad kostar det för kunderna att delta i denna märkliga aktivitet?
Går rykten om att det är 15-30 kr per mess. Och vi chattoperatörer får 1.2 till 2 kr per mess av den kakan 🙂
2022-06-21, 22:01
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luftgevar
Alla chattoperatörer som är aktiva på Jobba-Hemifrån är välkommen in till den officiella personal discorden. Vi är ca 70 kollegor hittills.

Det går snack om att vi kanske bör genomföra en strejk för att få bättre arbetsvillkor samt breda löneökningar i kamp mot den stundande inflationen.
Hahaha. Lägg ner nu och jobba i stället.
2022-06-21, 23:11
Medlem
intesomdetsyness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luftgevar

Genomför den strejken nu till midsommar, så finns det en chans.
Gör det nu, och gå all in. Jag har fixat popcorn.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in