Citat:
Ursprungligen postat av
Mineralvatten91
Varför kan inte sådana grupper som dumpen och liknande bara och fokusera på att fånga såna som faktiskt vill träffa barnen, och då menar jag det riktiga barn. Visst 14 och under är ju olagligt. Fast de inget bra att ha skett, så tycker jag inte de har rätten att hänga ut dem som tänker begå brott.
I så fall skulle de lika väl kunna låtsas vara en knarklangare och sälja knark till folk och sedan hänga ut dem som tänker köpa knarket. Hur många skulle var intresserad av att se detta? De vill hänga ut så kallade Gäddor för att de vet att det är någonting som folk eventuellt vill se.Och något som folk stör sig på, folk stör sig inte på knark på samma sätt. Även om båda dessa brott egentligen är på samma nivå. Sara och Patrik för den delen skiter fullständigt i vad som är lagligt och inte, däremot en lag vilka man får ha sex med och inte få sex med den ska de tydligen se till att andra följer. Vilka hycklare! Hoppas dem fören senare åker dit så det står härliga till.
De personerna som är med i videorna , tycker du det är bra eller dåligt för omgivningen att få den informationen om dem?
Jag tycker självklart det är bra! Vänsterdrevet mot Dumpen som pågår nu är väldigt patetiskt. Man diskuterar massa sidofrågor och försöker blanda bort korten för själva huvudfrågan att sätta dit pedofiler.