2022-06-21, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mineralvatten91
Så länge något sker via samtycke och båda personerna i könsmogna. Så borde det inte spelar någon roll. Och till de som tycker att det gör det,Så handlar det bara om moral. Dessa män som har hängt sig till dumpen har inte haft någon tanke att våldta någon. De har sökt sex via samtycke, även om det är under lovlighets åldern. Och tror inte de är speciellt farlig ärligt talat, de bara tror att de har chans på unga tontjejerna när de inte har det.
De riskerar alltså att dömas för våldtäkt om det dykt upp en riktig 14-åring som efter möte berättat vad som hänt för personal på HBV- hem eller för någon annan som gör en polisanmälan.
De väljer att ta risken att hamna i fängelse dömda för våldtäkt mot barn när de kunde ha valt att ta kontakt med någon som nått tillåten ålder lär finnas mängder av 17-18-åringar på nätet
Citera
2022-06-21, 12:46
Medlem
KebabOchBearnaises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ko-vid-19
Dumpen åstadkommer ingenting av värde

https://www.expressen.se/kultur/mart...ting-av-varde/

Bra artikel!

Synd bara att Flashback får sig en känga. Precis som om alla här är frälsta swishande Dumpen-runkare.

"Den smällfeta galten Flashback rapar förnöjt."

Jahaaaa så nu ska Martina Montenius ge sig in i diskussionen om Dumpen också. Jag kan inte ta Martina Montenius seriöst efter hennes medverkande i debatt SVT...

https://m.youtube.com/watch?v=uGDogIaWvO0
Citera
2022-06-21, 12:46
Citat:
Ursprungligen postat av JuniorDahlen
Jodå, det kan man. Det går faktiskt utmärkt.

Resonerar du likadant när det gäller andra sidor med utgivningsbevis?

https://amp.svt.se/nyheter/gransknin...lig-inspelning

”Uääääh!! Det går faktiskt inte att säga att inte Securitaschefen förstod att samtalet spelades in och spelade med i spelet!!!!”
Whataboutism är ett agrumentationsfel och din slutledningsförmåga är kass.
Citera
2022-06-21, 12:50
Citat:
Ursprungligen postat av Ko-vid-19
Dumpen åstadkommer ingenting av värde

Bra artikel!

Synd bara att Flashback får sig en känga. Precis som om alla här är frälsta swishande Dumpen-runkare.

"Den smällfeta galten Flashback rapar förnöjt."
Bra och klok text
Citera
2022-06-21, 13:02
Medlem
Hun skriver:
Citat:
Så här är det: Dumpen åstadkommer ingenting av värde. Alls. Den har ingen som helst funktion som samhällsinsats mot övergrepp.

Det er feil!
Dumpen har reddet en 2 åring fra hennes aktive incestpedofile pappa.
https://dumpen.se/2022/06/03/uppdatering-fran-haktet/

De har også gitt alle som leser et innblikk i vidrigheten til gjeddene og hva barna utsettes for på nett.
Citera
2022-06-21, 13:04
Medlem
JuniorDahlens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qaaq
Whataboutism är ett agrumentationsfel och din slutledningsförmåga är kass.

Whataboutism är något håriga vänstertjejer skriker så fort någon säger något de inte vill
Citera
2022-06-21, 13:06
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qaaq
Bra och klok text

De har räddat småbarn från sexuella övergrepp.
Var en snubbe som ville dela med sig sin bebis till andra. Jag tror att du och den som delade artikeln skulle hoppa från en bro om de skrev det, eller så är ni pedofiler. Pick one.
Citera
2022-06-21, 13:06
Medlem
Ko-vid-19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KebabOchBearnaise
Jahaaaa så nu ska Martina Montenius ge sig in i diskussionen om Dumpen också. Jag kan inte ta Martina Montenius seriöst efter hennes medverkande i debatt SVT...

https://m.youtube.com/watch?v=uGDogIaWvO0
Vet inte vem det är men 1 + 1 är 2 även om en idiot säger det.
Citera
2022-06-21, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av armashellkovaara
Kan bara instämma: (FB) Är det lagligt att hänga ut kvinnor nakna med utgivningsbevis?

Ut med fnasken !! Bra gjort Dumpen !!

Jag vet inte om du är lågbegåvad. Men din tråd där du vill filma prostitution har ingenting att göra med dumpen som hänger ut pedofiler.

Är du en pedofil som greppar efter halmstrån ?
Citera
2022-06-21, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeCastle
De har räddat småbarn från sexuella övergrepp.
Var en snubbe som ville dela med sig sin bebis till andra. Jag tror att du och den som delade artikeln skulle hoppa från en bro om de skrev det, eller så är ni pedofiler. Pick one.

Dom håller varandras ryggar. Helt klart. Även högt uppsatta vill inte se hårdare straff som i USA annars hade det blivit av.......
Citera
2022-06-21, 14:20
Bannlyst
Varför kan inte sådana grupper som dumpen och liknande bara och fokusera på att fånga såna som faktiskt vill träffa barnen, och då menar jag det riktiga barn. Visst 14 och under är ju olagligt. Fast de inget bra att ha skett, så tycker jag inte de har rätten att hänga ut dem som tänker begå brott.

I så fall skulle de lika väl kunna låtsas vara en knarklangare och sälja knark till folk och sedan hänga ut dem som tänker köpa knarket. Hur många skulle var intresserad av att se detta? De vill hänga ut så kallade Gäddor för att de vet att det är någonting som folk eventuellt vill se.Och något som folk stör sig på, folk stör sig inte på knark på samma sätt. Även om båda dessa brott egentligen är på samma nivå. Sara och Patrik för den delen skiter fullständigt i vad som är lagligt och inte, däremot en lag vilka man får ha sex med och inte få sex med den ska de tydligen se till att andra följer. Vilka hycklare! Hoppas dem fören senare åker dit så det står härliga till.
Citera
2022-06-21, 14:25
Medlem
Amors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mineralvatten91
Varför kan inte sådana grupper som dumpen och liknande bara och fokusera på att fånga såna som faktiskt vill träffa barnen, och då menar jag det riktiga barn. Visst 14 och under är ju olagligt. Fast de inget bra att ha skett, så tycker jag inte de har rätten att hänga ut dem som tänker begå brott.

I så fall skulle de lika väl kunna låtsas vara en knarklangare och sälja knark till folk och sedan hänga ut dem som tänker köpa knarket. Hur många skulle var intresserad av att se detta? De vill hänga ut så kallade Gäddor för att de vet att det är någonting som folk eventuellt vill se.Och något som folk stör sig på, folk stör sig inte på knark på samma sätt. Även om båda dessa brott egentligen är på samma nivå. Sara och Patrik för den delen skiter fullständigt i vad som är lagligt och inte, däremot en lag vilka man får ha sex med och inte få sex med den ska de tydligen se till att andra följer. Vilka hycklare! Hoppas dem fören senare åker dit så det står härliga till.

De personerna som är med i videorna , tycker du det är bra eller dåligt för omgivningen att få den informationen om dem?

Jag tycker självklart det är bra! Vänsterdrevet mot Dumpen som pågår nu är väldigt patetiskt. Man diskuterar massa sidofrågor och försöker blanda bort korten för själva huvudfrågan att sätta dit pedofiler.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in