2022-06-20, 09:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lasseliten2
Ledsen, men precis allt tyder starkt på det.
Ja, jag väljer också mina vänner med omsorg. Därav min vänskap med Lydia exempelvis!
Då kanske du borde ta ett steg tillbaka och försöka ta in att du blivit blåst.
Lydia har inte lyckats lura rättspsyk, kriminalvård eller domstolsväsendet iallafall.
Hon är otroligt beräknande och har en stor rosa offerkofta som passar fint till kardborreskorna i gummi.
2022-06-20, 10:18
Medlem
Mercedes avatar
Citat:
Ja, jag väljer också mina vänner med omsorg. Därav min vänskap med Lydia exempelvis!
Wow häftigt!
Du vet alltså bättre än de psykologer och läkare som jobbar där, skulle absolut söka jobb på rättspsyk om jag var du.
För du är väl inte bara en hobbypsykolog med foliehatt?

Personer med diagnos söker sig ofta till likasinnade, just saying..
2022-06-20, 10:55
Avslutad
Citat:
Ja, det finns många, allt för många gånger som läkarna här i Sverige har fel dessvärre. Så ursäkta mig för att jag inte ger ett ruttet lingon över vad de har sagt.
Det finns som sagt, enormt många böker och avhandlingar av experter som förklarar saker och ting.

[I]om du syftar på antroposofi och alternativmedicin, så är inte hokuspokus, vidarkliniken eller analdoktorn mfl, medicinmän, häxbrygder, riktigt godkänt [/i]
Och som sagt, du kan inte känna Lydia särskilt om du inte ser hur hon är.

Det tackar jag för, jag väljer mina vänner med omsorg

Citat:
Var har jag skrivit att någon ska behöva bli det? Var?
Vad jag har för bevis för mina påståenden? Ja det finns kan du tro. Men man kan ju börja med att säga att de större barnen alltid bott med Lydia, om man nu räknar bort tiden efter maj månad. Men allt var ordnat dessutom.

Det stämmer inte.
Jag, andra vänner och familj har sett hur väl hon tar hand om sina och andras barn.
Lydia har lyckats lura er, hon har uppvisat en liten teater/charader. Men det är inte långvarit, det vet du också. Lydia tycker barn är äckliga, smutsiga, hon vill inte ens att hennes kläder ska tvättas ihop med barnens..

Jag och flera andra vänner har sett hur hon har blivit utnyttjad av andra. Inte av alla nu, men absolut av vissa svin, som för övrigt även har slagit henne.

vilka fina vänner ni var som bara lät det fortgå. Varför lät ni henne utnyttja och våldföra sig mot oskyldiga?

Men det är strunt samma, för enligt min mening så handlar detta inte om dessa svinen. Men om man hela tiden försöker dra upp hennes bakgrund, bör man kanske känna till den andra sidan också innan man yttrar sig.

Lydias bakgrund, den som inte får nämnas, utan ska förskönas in absurdum? Dax att vakna nu? Hon har en historik utan dess like, men det är hemligt? Trots många som vittnat om hennes vidriga utnyttjande av andra människor

Citat:
Absolut, så är det.
Man kan vara fortsatta vänner även om man verkligen ogillar det hon har gjort.

Eh, om man verkligen ogillar att hon avrättat en människa? Försummat sina barn? Bedragit sina exmakar, pojkvänner, lurat och förstört människor genom sin framfart?

Men eftersom man vet hur hon egentligen är så ser man den andra sidan också, och ser då att något utöver det vanliga måste ha hänt som gjort att hon gjorde det hon gjorde.

jodå, hon är sannerligen någonting utöver det vanliga

Men som sagt, att ha fortsatt kontakt är inte fel.
Glöm inte kondom bara

Citat:

Man blir som man umgås

Mina direkta svar är understrukna
2022-06-20, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Det tackar jag för, jag väljer mina vänner med omsorg

Lydias bakgrund, den som inte får nämnas, utan ska förskönas in absurdum? Dax att vakna nu? Hon har en historik utan dess like, men det är hemligt? Trots många som vittnat om hennes vidriga utnyttjande av andra människor

Glöm inte kondom bara

Man blir som man umgås

Mina direkta svar är understrukna

Jag syftar inte på någon antroposofi eller sånt. Jag syftar på läkarstudier internationellt, böcker som är skrivna av experter på området, folk som kan sina saker liksom.
Och jo, jag känner Lydia mycket väl, och jag vet exakt vad hon gick igenom.
Jo allt var ordnat med barnen, finns dokumenterat hos soc. Men du kanske vill kalla dom lögnare nu också, vad vet jag.
Lydia har inte alls utnyttjat andra och våldfört sig på någon. Däremot kan jag lugnt säga tvärt om, och det finns det bilder på dessutom.
Nu är du där igen med ditt skitsnack och lögner. Bedragit sina exmakar, pojkvänner m.m. När du skriver så, så förstår man att du inte känner till hela historier. Har du tänkt på att dessa män kanske också har bedragit henne i samma vevor? Nää, så långt kan du kanske inte tänka.
Försummat sina barn? På vilket sätt då? Han har alltid ställt upp för sina barn, dom har alltid haft det bra, utan tvekan, och det är heller ingen tvekan om att de fortfarande älskar sin mamma.
Men det kanske är något du inte förstår.
Och vad i helvete är det för synsätt du har? Måste man ha kondom på sig när man umgås med vänner? Alltså man måste inte ha sex med alla man känner och är vänner med. Du är ju riktigt sjuk i huvudet.
2022-06-20, 13:47
Avslutad
Citat:
Jag syftar inte på någon antroposofi eller sånt. Jag syftar på läkarstudier internationellt, böcker som är skrivna av experter på området, folk som kan sina saker liksom.
Jo allt var ordnat med barnen, finns dokumenterat hos soc. Men du kanske vill kalla dom lögnare nu också, vad vet jag.
Lydia har inte alls utnyttjat andra och våldfört sig på någon. Däremot kan jag lugnt säga tvärt om, och det finns det bilder på dessutom.
Nu är du där igen med ditt skitsnack och lögner. Bedragit sina exmakar, pojkvänner m.m. När du skriver så, så förstår man att du inte känner till hela historier. Har du tänkt på att dessa män kanske också har bedragit henne i samma vevor? Nää, så långt kan du kanske inte tänka.
Försummat sina barn? På vilket sätt då? Han har alltid ställt upp för sina barn, dom har alltid haft det bra, utan tvekan, och det är heller ingen tvekan om att de fortfarande älskar sin mamma.
Och vad i helvete är det för synsätt du har? Måste man ha kondom på sig när man umgås med vänner? Alltså man måste inte ha sex med alla man känner och är vänner med. Du är ju riktigt sjuk i huvudet.
Att Lydias föräldraskap brister, finns väl dokumenterat hos sociala myndigheter.
Hade hon inte överlåtit sina barn till nuvarande person, hade dem placerats.

En sk. Mamma, som bedövar sig med tabletter och alkohol, inte kan ta han om eller ens försörja sig själv, skulle "ha allt ordnat"..
Hon har bränt alla broar, hoppat från famn till famn, lämnat barnen åt sitt öde, inte "orkat".
Det finns absolut ingenting positivt som Lydia Barth har klarat av i sitt liv, hon bygger inga klosstorn, hon river dem.
2022-06-20, 13:55
Avslutad
Citat:
Vid umgänge med Lydia kan det rekommenderas.

Du påstår att jag snackar skit och sprider lögner.

Berätta då, motbevisa de påståenden som kommit fram sen Lydia Barth fick en egen tråd på flashback.

Dina påståenden om all bevisning, foton, dokument och inspelningar, är lika trovärdiga som Amber Heards påståenden

Likheterna mellan de borderlinestörda kvinnorna är otroligt många.

"Barnen älskar sin mamma"

Ja, det brukar barn göra, det är naturligt.

Däremot älskar inte Lydia "sina" barn, då hade hon inte utsatt dem för all skit genom hela deras liv.
2022-06-20, 14:12
Medlem
Citat:
Att Lydias föräldraskap brister, finns väl dokumenterat hos sociala myndigheter.
Hade hon inte överlåtit sina barn till nuvarande person, hade dem placerats.

En sk. Mamma, som bedövar sig med tabletter och alkohol, inte kan ta han om eller ens försörja sig själv, skulle "ha allt ordnat"..
Hon har bränt alla broar, hoppat från famn till famn, lämnat barnen åt sitt öde, inte "orkat".
Det finns absolut ingenting positivt som Lydia Barth har klarat av i sitt liv, hon bygger inga klosstorn, hon river dem.

Du anar inte hur fel du har.
Saker är offentliga handlingar, kanske du borde läsa dessa. Eller det vågar du kanske inte?
Hon har långt, långt ifrån bränt alla broar kan jag be att få tala om. Bara ännu mer lögner från din sida ju.
2022-06-20, 14:16
Avslutad
Citat:
Du anar inte hur fel du har.
Saker är offentliga handlingar, kanske du borde läsa dessa. Eller det vågar du kanske inte?
Hon har långt, långt ifrån bränt alla broar kan jag be att få tala om. Bara ännu mer lögner från din sida ju.
Jag vet att det är offentliga handlingar. Jag upplyste någon annan i tråden om det, som inte var så insatt. Det gäller att veta vart man ska leta.
Jag vet mer än jag skulle önska om Lida Lydia Barth
2022-06-20, 14:26
Medlem
Citat:
Jag vet att det är offentliga handlingar. Jag upplyste någon annan i tråden om det, som inte var så insatt. Det gäller att veta vart man ska leta.
Jag vet mer än jag skulle önska om Lida Lydia Barth

Ja men berätta då vad som står i dessa handlingar, för det visar klart och tydligt inte på det du slänger ur dig ju!
2022-06-20, 21:02
Medlem
Citat:
Stackars lilla mörderskan Lydia
Vilken otur hon haft hela livet med allt.. Bara idioter till män. Varit otrogen med all rätt. Lämnat bort sina barn med all rätt... Inte haft ett riktigt arbete och försörjt sig själv med all rätt..
Till sist skjutit en annan människa men det finns en försvarande omständighet till det med...
ALLT är alla andra idioters fel...

Stackars dig Lasseliten. Du är såååå grundlurad av en manipulativ kvinna. Det är inte bara andra som är dumma i huvudet
Senast redigerad av Vemdalen62 2022-06-20 kl. 21:06.
2022-06-20, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemdalen62
Stackars lilla mörderskan Lydia
Vilken otur hon haft hela livet med allt.. Bara idioter till män. Varit otrogen med all rätt. Lämnat bort sina barn med all rätt... Inte haft ett riktigt arbete och försörjt sig själv med all rätt..
Till sist skjutit en annan människa men det finns en försvarande omständighet till det med...
ALLT är alla andra idioters fel...

Stackars dig Lasseliten. Du är såååå grundlurad av en manipulativ kvinna. Det är inte bara andra som är dumma i huvudet

Du som inte ens känner Lydia bör nog kontrollera mer än en gång till vart du får din info ifrån.
Jag har aldrig sagt att hon varit oskyldig. Men visst finns det män som inte har behandlat henne gott. Som info, sånt finns dokumenterat, hos myndigheter dessutom.
Men du är kanske någon som tycker om män som slår kvinnor m.m. Det säger en hel del om dig får jag ju säga.
Jag vet, mina vänner vet, min familj vet exekt hur Lydia är. Hon har under alla år ej visat något sådant beteende som ni påstår i era fantasier.
Kanske det kan vara så att de personer som ni får info ifrån, ej accepterat att de blivit brädade av Lydia. För det osar avundsjuka låååång väg.
2022-06-20, 21:35
Medlem
Citat:
Du som inte ens känner Lydia bör nog kontrollera mer än en gång till vart du får din info ifrån.
Jag har aldrig sagt att hon varit oskyldig. Men visst finns det män som inte har behandlat henne gott. Som info, sånt finns dokumenterat, hos myndigheter dessutom.
Men du är kanske någon som tycker om män som slår kvinnor m.m. Det säger en hel del om dig får jag ju säga.
Jag vet, mina vänner vet, min familj vet exekt hur Lydia är. Hon har under alla år ej visat något sådant beteende som ni påstår i era fantasier.
Kanske det kan vara så att de personer som ni får info ifrån, ej accepterat att de blivit brädade av Lydia. För det osar avundsjuka låååång väg.
Du kan inte ens nämna vad hon jobbat med för att försörja sig själv.
Kom med några bevis själv nån gång!!!
INGET har du bevisat att det är sant.. Bara dravel du hört från lögnerskan

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in