Citat:
Ursprungligen postat av
Mumsbulle
Det tackar jag för, jag väljer mina vänner med omsorg
Lydias bakgrund, den som inte får nämnas, utan ska förskönas in absurdum? Dax att vakna nu? Hon har en historik utan dess like, men det är hemligt? Trots många som vittnat om hennes vidriga utnyttjande av andra människor
Glöm inte kondom bara
Man blir som man umgås
Mina direkta svar är understrukna
Jag syftar inte på någon antroposofi eller sånt. Jag syftar på läkarstudier internationellt, böcker som är skrivna av experter på området, folk som kan sina saker liksom.
Och jo, jag känner Lydia mycket väl, och jag vet exakt vad hon gick igenom.
Jo allt var ordnat med barnen, finns dokumenterat hos soc. Men du kanske vill kalla dom lögnare nu också, vad vet jag.
Lydia har inte alls utnyttjat andra och våldfört sig på någon. Däremot kan jag lugnt säga tvärt om, och det finns det bilder på dessutom.
Nu är du där igen med ditt skitsnack och lögner. Bedragit sina exmakar, pojkvänner m.m. När du skriver så, så förstår man att du inte känner till hela historier. Har du tänkt på att dessa män kanske också har bedragit henne i samma vevor? Nää, så långt kan du kanske inte tänka.
Försummat sina barn? På vilket sätt då? Han har alltid ställt upp för sina barn, dom har alltid haft det bra, utan tvekan, och det är heller ingen tvekan om att de fortfarande älskar sin mamma.
Men det kanske är något du inte förstår.
Och vad i helvete är det för synsätt du har? Måste man ha kondom på sig när man umgås med vänner? Alltså man måste inte ha sex med alla man känner och är vänner med. Du är ju riktigt sjuk i huvudet.