Citat:
Ursprungligen postat av
liksom-fb
Frågan är om alla som skall sälja har gjort det nu.
Det vore en from förhoppning.
Det kommer att vara supernervöst framåt tyvärr.
Nu har Ilijan stärkt kassan med nytt obligationslån.
https://www.di.se/nyheter/hogre-kostnad-nar-sbb-fyller-pa-kassan/
Så länge DI serverar oss dagliga nyheter kan du lugnt räkna med att småspararna kommer att trejda hej vilt. SBB är nya Evo liksom.
Men jag tror väl att kursen framåt hösten blir lugnare och somnar in på denna nivån ungefär. Precis som Evo lugnat sig 900 - 1000 så kan SBB komma att röra sig i en korridor som jag gissar blir ca 18 - 20.
Det är i alla fall hur min kaffesump såg ut i morse.