2022-06-19, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AmunRa
Google Design Cafe, Sturenkatu 26, 00510 Helsinki . Da kommer det opp flere forslag. Velg Yelp.com sitt og klikk på denne. Scroll nedover til du finner et forslag om å anmelde flere. Da kommer en grønn logo med teksten bunnpris Iladalen. Eller er det bare jeg som får den opp?

Jeg får det værtfall ikke. Er på i edge på windows. Ikke prøvd med ios.
Citera
2022-06-19, 22:33
Medlem
Citat:
Google Design Cafe, Sturenkatu 26, 00510 Helsinki . Da kommer det opp flere forslag. Velg Yelp.com sitt og klikk på denne. Scroll nedover til du finner et forslag om å anmelde flere. Da kommer en grønn logo med teksten bunnpris Iladalen. Eller er det bare jeg som får den opp?

Kan det være du får dette som forslag pga din egen søkehistorikk?
Citera
2022-06-19, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lookielook
Kan det være du får dette som forslag pga din egen søkehistorikk?
Det kan selvfølgelig være en mulighet, jeg kan ingenting om slike saker. Får du opp siden?
Senast redigerad av AmunRa 2022-06-19 kl. 22:38. Anledning: .
Citera
2022-06-19, 22:49
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Det kan selvfølgelig være en mulighet, jeg kan ingenting om slike saker. Får du opp siden?

prova en annan webbläsare och se om du får samma resultat då, jag sökte och fick inte samma resultat som du...
Citera
2022-06-19, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten
prova en annan webbläsare och se om du får samma resultat då, jag sökte och fick inte samma resultat som du...
Nei, jeg får samme resultat når jeg søker med Yelp.com. Sikkert ikke så viktig, men samme adresse reklamerer også for å tilby adresser for virtuelt kontor. For 50€ pr.mnd kan du leie denne adressen for ditt fiktive firma.
Citera
2022-06-19, 23:33
Medlem
Citat:
Nei, jeg får samme resultat når jeg søker med Yelp.com. Sikkert ikke så viktig, men samme adresse reklamerer også for å tilby adresser for virtuelt kontor. For 50€ pr.mnd kan du leie denne adressen for ditt fiktive firma.

Jeg får ikke så det er google historikken din som overstyrer det.
Citera
2022-06-20, 09:41
Medlem
Citat:

Nei
Citera
2022-06-20, 12:29
Medlem
GG99Slayers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ambador
https://www.lovo.ai/enterprisecustomvoice
Denne nettsiden, tror den er koreansk, lover å lage en voicebot med stemmen og personligheten til hvem du måtte ønske.

Eneste de trenger er at personen leverer en 15 minutter lydprøve fra at man leser et manuskript.

Finnes sikkert mange leverandører, med voiceboter av ulik kvalitet.

Teknologien finnes. AEH sine anrop kan være voicebot. Noen har nevnt at smsene hun skrev denne morgenen ikke hadde emojis heller, noe hun visstnok brukte vanligvis.

Dette har hele tiden vært teorien min også, men at både MB og TEH juger er også ett alternativ.
Citera
2022-06-20, 13:19
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ambador
https://www.lovo.ai/enterprisecustomvoice
Denne nettsiden, tror den er koreansk, lover å lage en voicebot med stemmen og personligheten til hvem du måtte ønske.

Eneste de trenger er at personen leverer en 15 minutter lydprøve fra at man leser et manuskript.

Finnes sikkert mange leverandører, med voiceboter av ulik kvalitet.

Teknologien finnes. AEH sine anrop kan være voicebot. Noen har nevnt at smsene hun skrev denne morgenen ikke hadde emojis heller, noe hun visstnok brukte vanligvis.

Citat:
Ursprungligen postat av GG99Slayer
Dette har hele tiden vært teorien min også, men at både MB og TEH juger er også ett alternativ.

detta är en möjlighet så bra att sådana länkar faktiskt postas i tråden så att informationen blir tillgänglig för oss alla...
Citera
2022-06-20, 13:19
Avslutad
Interessant at Katiska-saken har ledetråder i retning HA (ref politiets beslag i saken).

Det gjør at vitneobservasjonene (2 vitner) i Ås er desto mer interessant
; "Den røde BMWen og AEH i Brekkeveien i Ås den 31 10 18", dagen AEH forsvant.

HA hadde lokaler i Brekkeveien 14 på dette tidspunktet:

"Ap ville kaste dem ut av kommunen. Nå flytter MC-klubben fra Ås" (ref Østlandets Blad Aug 9, 2020).

"Devils Choice MC Aasgard, tidligere Stokers, startet sin virksomhet i Ås i 1991. MC-klubben har holdt til i lokaler i Brekkeveien i Ås."

https://www.nrk.no/osloogviken/hells-angels-inn-i-eiendomsmarkedet-1.7019764

"Mange medlemmer i MC-gjengen Hells Angels i Oslo er involvert i selskap innen eiendom og i byggebransjen."

"Dette gjør det vanskeligere å ha kontroll, og det gjør det enklere for miljøet, hvor hovedtyngden er kriminelle, å hvitvaske penger. Det kan være snakk om svarte penger eller penger som er kommet fra narkotikavirksomhet eller annet, sier Roll-Mathisen."

"Hovedbekymringen er at de er involvert i internasjonal organisert kriminalitet: narkotika, pengeutpressing og bruk av vold og trusler. Men vi ser også en stigende tendens til at de involverer seg i det mer tradisjonelle næringslivet, sier Roll-Mathisen."
Citera
2022-06-20, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
Jeg får ikke så det er google historikken din som overstyrer det.

Jeg har aldri brukt Yelp.com eller søkt på bunnpris Iladalen.
Citera
2022-06-20, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Interessant at Katiska-saken har ledetråder i retning HA (ref politiets beslag i saken).

Det gjør at vitneobservasjonene (2 vitner) i Ås er desto mer interessant
; "Den røde BMWen og AEH i Brekkeveien i Ås den 31 10 18", dagen AEH forsvant.

HA hadde lokaler i Brekkeveien 14 på dette tidspunktet:

Det ene vitnet (Gro) så bilen et stykke forbi Brekkeveien 14. (Ved Brekkeveien 22) Hun var den minst troverdige av de to vitnene, så man skal aldri si aldri.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in