2022-05-03, 15:05
Bannlyst
Varfr funkar inte rvpanna fr mig p denna?
Gr helt rtt och tagit rvpannor p annat frr
Citera
2022-05-04, 04:41
Medlem
RamsjoKilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganjanist
Har du byggt upp tolerans kanske?
Citera
2022-05-04, 09:44
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Ls upp 1g p en meter s ska det svnga p.

r du sker p att du gr rtt? Jag har tagit rvoannor ibland fr lnge sedan d mina vener inte funka och ibland funka det vldigt bra och ibland knappt knnbart. Vinkla den in emot sidan.
Citera
2022-05-30, 11:00
Medlem
RamsjoKilles avatar
Citat:
Lste du ditt problem?
Citera
2022-06-17, 15:36
Medlem
Tropexs avatar
Hur lng tid efter snort kan man snyta sig? Fr att skona nsvggarna s mycket som mjligt. Efter 20 min borde allt i en snort tagits upp, va? Eller ca var 30-40 min innan varje pfyllning. Vad tror ni?

Kpte nyss 2 g, brjade med en bomb p ca 300 mg, en timme efter nstan en hel pizza. Aldrig bombat frut s ska bli intressant att jmfra. Sen tog jag ca 100-150 mg i snoken nyss, ska nog fylla p med lika mycket snart.
Senast redigerad av Tropex 2022-06-17 kl. 15:39.
Citera
2022-06-20, 02:31
Medlem
Gaspatroninnas avatar
Har nu p vg 3MMC.

*Vad r skillnaden och vilken r tygnst?
*Vad har jag att vnta mig. Aldrig provat nn av dom.
*Hade tnkt prova ett g hur mkt ska jag ta som frsta dos?

Tnkte ven bomba ta oralt istllet fr nasalt vill inte frta mina slemhinnor. Kommer heller inte ta de p helt tom mage. Har respekt fr den hr just fr att den frtande.
har inte hllt p s mkt med CS droger senaste ren. Gr p voxra vilket tydligen gr att amfetamin och cola blir man mer pverkad av.

Vad jag lst har 3cmc en liknande molekyl som voxras.
Mvh
Senast redigerad av Gaspatroninna 2022-06-20 kl. 02:37.
Citera
2022-06-20, 03:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gaspatroninna
Har nu p vg 3MMC.

*Vad r skillnaden och vilken r tygnst?
*Vad har jag att vnta mig. Aldrig provat nn av dom.
*Hade tnkt prova ett g hur mkt ska jag ta som frsta dos?

Tnkte ven bomba ta oralt istllet fr nasalt vill inte frta mina slemhinnor. Kommer heller inte ta de p helt tom mage. Har respekt fr den hr just fr att den frtande.
har inte hllt p s mkt med CS droger senaste ren. Gr p voxra vilket tydligen gr att amfetamin och cola blir man mer pverkad av.

Vad jag lst har 3cmc en liknande molekyl som voxras.
Mvh

Likheterna mellan 3-MMC och 3-CMC r slende, nstintill identiska. 3-MMC r enligt mig snppet vassare och mer t det empatogena hllet medan 3-CMC besitter en mer tjackig och smutsigare knsla. 3-MMC r vldigt lik sin fretrdare 4-MMC/mefedron men tyvrr skulle jag dock tro kvaliteten nu r smre n back in the day.

Finns likheter med MDMA i och med stark pverkan av serotonin men r tillrckligt mycket t dopaminhllet att ruset r ltt att hantera och rikta mot ett specifikt hll. Dosera som amfetamin. Med andra ord, bde oralt och nasalt intag fungerar men jag hade fredragit nasalt. Min knsla fr dosering fljer hr nedan. Det gr bra att fylla p flera gnger men det r en bra id att brja med en strre dos och sedan eventuellt fylla p med mindre doser. Men brja lgt om du knner dig osker och klttra uppt.

Mild dos: 50-100 mg
Mellan: 200-300 mg
Stor: 300 mg +

Det dr med voxra var ny information fr mig. Lter klokt att ha der i tanke och mjligtvis dosera frsiktigare. Eftersom du vill bomba r det nog bttre att inte ta det med full mage, r det inte bara en risk att en del gr till spillo?
Senast redigerad av Skogsvandring 2022-06-20 kl. 04:11.
Citera
2022-06-20, 14:39
Medlem
Gaspatroninnas avatar
Jag hller med dig att de gr till spillo.

Problemet r att de r ju rtt frtande och min mage blir strulig av att bara bomba vanlig tjack s vill hellre ta de skert och ta lite mer n att fucka upp mgen
Citera
2022-06-24, 22:25
Medlem
Varfr finns det ingen FAQ p i denna trd start?
Kan ngon svara p fljande frgor.

r 3cmc beslktad med kola?

Hur skiljer det sig ifrn andra CS? Fr jag har hrt att det r sknare och naturligare rus utan eller mindre avtndningar som man fr frn exempelvis kola. Stmmer det?

Brukar ni ha benso tillhands fr att landa p den ifall om det uppstr avtndande effekter?

Vad r det ni lskar och hatar med denna substans?
Citera
2022-06-24, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halv8hosmig
Varfr finns det ingen FAQ p i denna trd start?
Kan ngon svara p fljande frgor.

r 3cmc beslktad med kola?

Hur skiljer det sig ifrn andra CS? Fr jag har hrt att det r sknare och naturligare rus utan eller mindre avtndningar som man fr frn exempelvis kola. Stmmer det?

Brukar ni ha benso tillhands fr att landa p den ifall om det uppstr avtndande effekter?

Vad r det ni lskar och hatar med denna substans?
3-CMC r en Katinon och drmed inte beslktad med Kokain.
Till skillnad frn mnga andra cs s gr den hr p bde starkt p serotonin, dopamin och noradrenalin vilket gr den mera toxisk n renodlade serotonerga/dopaminerga substanser.

Avtndningen kan vara mild vid sm doser men kan vara rtt s grov efter ngra gram.
Kokain ger annars knappt mrkbar avtndning s lnge man inte brjar blanda med alkohol.

Jag krde den ganska hrt nr den var laglig under 2015 och jag behvde alltid benso fr att klara av kraschen. Tips r ju att ha det till hands iaf.
Citera
2022-06-24, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rvrvrp
3-CMC r en Katinon och drmed inte beslktad med Kokain.
Till skillnad frn mnga andra cs s gr den hr p bde starkt p serotonin, dopamin och noradrenalin vilket gr den mera toxisk n renodlade serotonerga/dopaminerga substanser.

Avtndningen kan vara mild vid sm doser men kan vara rtt s grov efter ngra gram.
Kokain ger annars knappt mrkbar avtndning s lnge man inte brjar blanda med alkohol.

Jag krde den ganska hrt nr den var laglig under 2015 och jag behvde alltid benso fr att klara av kraschen. Tips r ju att ha det till hands iaf.

Jaha s den r toxicare n andra CS.

Brukar man inte dricka alkohol tillsammans med 3cmc fr att f maximal rus? Jag menar annars frbrukar man ju ltt hela psen p kvllen om man ska ta det bara s utan alkohol och d har man fuckat sina receptorer.

Hur lnge hller rusen?

Vad r skillnaden mellan 3mmc o denna?
Citera
2022-06-25, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halv8hosmig
Jaha s den r toxicare n andra CS.

Brukar man inte dricka alkohol tillsammans med 3cmc fr att f maximal rus? Jag menar annars frbrukar man ju ltt hela psen p kvllen om man ska ta det bara s utan alkohol och d har man fuckat sina receptorer.

Hur lnge hller rusen?

Vad r skillnaden mellan 3mmc o denna?
Det funkar nog rtt bra och det r nog vanligare n utan. Jag fredrar alltid cs utan alkohol.

Ganska kort rus. Nu var det ju sju r sen jag krde sist men vill minnas att peaken varade i 1,5 h och sen vill man fylla p igen.

Det jobbigaste var att man blev s sjukt kt under ruset, mycket vrre n p tjack.
Senast redigerad av Rvrvrp 2022-06-25 kl. 00:04.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in