Citat:
Ursprungligen postat av
Gaspatroninna
Har nu p vg 3MMC.
*Vad r skillnaden och vilken r tygnst?
*Vad har jag att vnta mig. Aldrig provat nn av dom.
*Hade tnkt prova ett g hur mkt ska jag ta som frsta dos?
Tnkte ven bomba ta oralt istllet fr nasalt vill inte frta mina slemhinnor. Kommer heller inte ta de p helt tom mage. Har respekt fr den hr just fr att den frtande.
har inte hllt p s mkt med CS droger senaste ren. Gr p voxra vilket tydligen gr att amfetamin och cola blir man mer pverkad av.
Vad jag lst har 3cmc en liknande molekyl som voxras.
Mvh
Likheterna mellan 3-MMC och 3-CMC r slende, nstintill identiska. 3-MMC r enligt mig snppet vassare och mer t det empatogena hllet medan 3-CMC besitter en mer tjackig och smutsigare knsla. 3-MMC r vldigt lik sin fretrdare 4-MMC/mefedron men tyvrr skulle jag dock tro kvaliteten nu r smre n back in the day.
Finns likheter med MDMA i och med stark pverkan av serotonin men r tillrckligt mycket t dopaminhllet att ruset r ltt att hantera och rikta mot ett specifikt hll. Dosera som amfetamin. Med andra ord, bde oralt och nasalt intag fungerar men jag hade fredragit nasalt. Min knsla fr dosering fljer hr nedan. Det gr bra att fylla p flera gnger men det r en bra id att brja med en strre dos och sedan eventuellt fylla p med mindre doser. Men brja lgt om du knner dig osker och klttra uppt.
Mild dos: 50-100 mg
Mellan: 200-300 mg
Stor: 300 mg +
Det dr med voxra var ny information fr mig. Lter klokt att ha der i tanke och mjligtvis dosera frsiktigare. Eftersom du vill bomba r det nog bttre att inte ta det med full mage, r det inte bara en risk att en del gr till spillo?