2022-06-19, 19:03
Avstängd
DrunkenZealots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HermanLundborg
Han skrev "otrevliga kommentarer" inte "negativa frågor".

Istället för att bara skriva "du dyrkar en pedofil!" fråga: Hur ser du på att profeten Muhammed gifte sig med Aisha när hon var 7 år gammal men han väntade tills hon var 9 innan han hade sex med henne?
Jag kan svara på detta. I kristendomen så finns det ett ansvar att skydda de svaga, detta gäller speciellt gamla och barn.

Då islam tillber den sten som fanns i templet för Diana(läs apg), alltså den svarta sten som symboliserar satan, så är det alltså satan som de tillber.

Därför går det som det går med muslimer, men visst, de får kraft från satan, men allt de gör mynnar ut i bråk och aggressivitet.
2022-06-19, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrunkenZealot
Jag kan svara på detta. I kristendomen så finns det ett ansvar att skydda de svaga, detta gäller speciellt gamla och barn.

Då islam tillber den sten som fanns i templet för Diana(läs apg), alltså den svarta sten som symboliserar satan, så är det alltså satan som de tillber.

Därför går det som det går med muslimer, men visst, de får kraft från satan, men allt de gör mynnar ut i bråk och aggressivitet.
´
Är du uppväxt i ett "utsatt område" och är muslim? För annars skriver du i fel tråd.
2022-06-19, 19:04
Medlem
hah99s avatar
Citat:
Och vad tror du att det beror på?

Om jag skulle hävda att jag var nazist, tror du inte att jag skulle fått ganska många negativa kommentarer och hat då med?

Eftersom vissa tycker att Islam mot allt och vi muslimer ligger bakom allt som händer i världen.

Du kanske får lite hat men inte mycket om du har startat upp en tråd om Islam
2022-06-19, 19:07
Medlem
Bonnatorps avatar
Är pingvin halal?

Vad tycker du om att kvinnor förväntas dölja sitt hår inom islam? Och hur gammal tycker du att en flicka/kvinna bör vara innan hon börjar med slöja/burqa?
2022-06-19, 19:09
Avstängd
DrunkenZealots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hah99
Eftersom vissa tycker att Islam mot allt och vi muslimer ligger bakom allt som händer i världen.

Du kanske får lite hat men inte mycket om du har startat upp en tråd om Islam
Om nassar och muslimer får hat, så kanske det beror på något? Aldrig lurat på det?
2022-06-19, 19:15
Medlem
eatshiets avatar
Vad tycker du om att Shia och Sunni muslimer inte kan komma överens och således dödar varandra?
2022-06-19, 19:16
Medlem
hah99s avatar
Citat:
Om nassar och muslimer får hat, så kanske det beror på något? Aldrig lurat på det?

Eller så kanske Islam är den rätta vägen och därför försöker alla hata på.
2022-06-19, 19:22
Avstängd
DrunkenZealots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hah99
Eller så kanske Islam är den rätta vägen och därför försöker alla hata på.
Har du tänkt igenom det där ordentligt? För i så fall kanske nazismen var rätt väg med, då alla verkar hata den.

Nu är ju det så att man måste ha IQ noll för att vara muslim. Alla vet var Gud är, till och med muslimer pekar uppåt när man frågar. Ändå ligger ni med röven emot Gud och näsan emot en svart sten. Inte undra på att ni är så arga och vill skada människor. Ni har ingen frid.
2022-06-19, 19:24
Medlem
PC-Dators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R5A
Ur vetenskapens perspektiv så är dock Islam mer accurate och det kan många forskare bekräfta. Neil Degrasse Tyson pratar ständigt om vad islamiska världen gjorde för vetenskapen fram tills att ottomanerna kom.

Och självklart återkom du aldrig när jag bad dig ta fram hur islam är mer korrekt än vetenskap samt exakt vad den muslimska världen gjort för vetenskapen.

Du blev tyst snabbt för det finns inget konkret eller ens verklighet bakom dina ord.
2022-06-19, 19:26
Medlem
Varför är du muslim om du är född och uppväxt i Sverige, du borde ju vara upplyst?
2022-06-19, 19:30
Avstängd
DrunkenZealots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R5A
Vem har sagt att jag är muslim?
Ur vetenskapens perspektiv så är dock Islam mer accurate och det kan många forskare bekräfta. Neil Degrasse Tyson pratar ständigt om vad islamiska världen gjorde för vetenskapen fram tills att ottomanerna kom.
Så det är vetenskapligt att flyga på en åsna menar du?
2022-06-19, 19:40
Medlem
Sane?s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sne.chilenare
Hej! Som rubriken lyder!

Uppväxt i ett av Sveriges mest segregerade bostadsområden. (Malmö - Gbg)

Jag föredrar Islam som religion och finns nu till er tjänst för era frågor gällande det ni undrar över.

Personliga påhopp och annat otrevligt som kommenteras om Islam och religion besvaras ej!
Hur kan man se Muhammed som den perfekta människan OCH samtidigt veta att han knullat en nioåring samt mördat hela byar med oskyldiga?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in