2022-06-18, 08:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Vemdalen62
Tycker du att kvittorna på alla hotellrum hon spenderat med andra män medans hon var gift ska läggas ut här? Eller vad menar du för bevis?
Det vore väl egentligen inte mer än rätt.
Lydia Barth är en dömd mördare.
Innan hon mördade, levde hon inte ett ordnat liv, snarare tvärtom.
Polare, sex och party. Otrohet och svek.
Det finns dokumenterat vad människor som haft Lydia Barth i sin ofrivilliga närvaro behövt genomgå och uppleva. Totalt oskyldiga människor.
Att ens kalla Lydia för en kärleksfull mamma, är skrattretande. Hon älskar och ömmar för sina barn lika mycket som "Lilla Hjärtat", Esmeraldas biologiska mamma, uppvisade för "sin" dotter
2022-06-19, 00:55
Medlem
Citat:
Även gängkriminella, massmördare och våldtäktsmän har vänner och släkt som frenetiskt försvarar och vittnar om vilka fina människor dom var. HUR dom studerade.. HUR fina liv dom levde... HUR omtänksamma dom var..
Hur kunde detta hemska hända just denna fina, ordentliga människa ..

Patetiskt inlägg anser jag. Så du jämför nu Lydia med massmördare, våldtäcksmän, gängkriminella m.m?
Om du hade haft någon insikt i det hela, hade du lätt kunnat se att exempelvis en person som får en psykos, kan göra mycket. Både fel och rätt, det vet man aldrig. Detta även om personen är en ordentlig människa.
2022-06-19, 00:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Ett år har nu gått, sen Lydia Barth avrättade en annan människa, som sa ifrån. Han hade fått nog och ville inte ha mer med henne att göra. Hon skulle lämna hans hus dagen efter, en sista natt fick hon stanna.
Lydia Barth skulle få honom att lyda henne, han sa ifrån, det kostade honom sitt liv.

Har Lydia Barth någon gång bett den mördade mannens anhöriga och barn om ursäkt?
Nej, hon anser inte att hon gjort någonting fel.
Det anser däremot hela Sveriges rättssystem, hon fick dock en förmildrande dom, endast 18 år och inte livstid.

Vila i frid Emil

Och tänk, hon ville lämna honom också.
Och det är även patetiskt av dig att skriva att hon ej bett om ursäkt m.m Tror du på fullaste allvar att de anhöriga hade tagit denna ursäkt? Om du tror det, är du verkligen dum, för det vet vi alla att om hon hade bett om ursäkt, ja då hade det varit fel på det.
2022-06-19, 01:01
Medlem
Citat:
Tycker du att kvittorna på alla hotellrum hon spenderat med andra män medans hon var gift ska läggas ut här? Eller vad menar du för bevis?

Vad i allsin dar skulle en bunte kvitto bevisa? Inte ett dugg vill jag påstå. Det skulle endast bevisa att en person skulle ha betalt ett hotelrum m.m, inte ett dugg om vem som varit där mer än personen som hade kvittona. Personen kan ju ha varit där med vem som helst.
Återigen, det finns inga bevis för dina påstående! Enbart en massa hörsägen och förtal!
2022-06-19, 01:07
Medlem
Citat:
Det vore väl egentligen inte mer än rätt.
Lydia Barth är en dömd mördare.
Innan hon mördade, levde hon inte ett ordnat liv, snarare tvärtom.
Polare, sex och party. Otrohet och svek.
Det finns dokumenterat vad människor som haft Lydia Barth i sin ofrivilliga närvaro behövt genomgå och uppleva. Totalt oskyldiga människor.
Att ens kalla Lydia för en kärleksfull mamma, är skrattretande. Hon älskar och ömmar för sina barn lika mycket som "Lilla Hjärtat", Esmeraldas biologiska mamma, uppvisade för "sin" dotter

Ja, lägg fram dom bara. Ska bli väldigt intressant hur ni kan koppla kvitton till Lydia när ni hela tiden säger att hon levde på andra. Ska bli VÄLDIGT intressant att få se det.
2022-06-19, 01:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lasseliten2
Patetiskt inlägg anser jag. Så du jämför nu Lydia med massmördare, våldtäcksmän, gängkriminella m.m?
Om du hade haft någon insikt i det hela, hade du lätt kunnat se att exempelvis en person som får en psykos, kan göra mycket. Både fel och rätt, det vet man aldrig. Detta även om personen är en ordentlig människa.
Lydia hade ingen psykos, hon var fullt medveten om sina handlingar, trots en så pass hög promillehalt, som skulle föranlett magpumpning/medvetslöshet.
Varför detta pumpande av inlägg, på årsdagen av när Lydia Barth fick lägga till mördare på sitt CV?

Hon är där hon hör hemma, i fängelse, dömd till 18 års fängelse för MORD
2022-06-19, 14:30
Medlem
Citat:
Du anser alltså att allt vi påstår är fel?
Att den stackars Lydia bara varit utsatt för fel människor som behandlat henne fel/illa? Bara ett offer för omständigheter?
Ärligt talat... Undrar vem som är patetisk?
2022-06-19, 16:31
Medlem
Citat:
Lydia hade ingen psykos, hon var fullt medveten om sina handlingar, trots en så pass hög promillehalt, som skulle föranlett magpumpning/medvetslöshet.
Varför detta pumpande av inlägg, på årsdagen av när Lydia Barth fick lägga till mördare på sitt CV?

Hon är där hon hör hemma, i fängelse, dömd till 18 års fängelse för MORD

Det vet du ingenting om hon hade eller ej då du uppenbarligen inte känner henne, ej vet hur hon är i normala fall.
Kan rekomendera dig att läsa på angående psykoser, finns extremt många böcker och handlingar i ämnet. Och det finns väldigt mycket som talar för att hon fått det.

Däremot finns det ingen här inne som har sagt något annat än att hon ska sitta i fängelse för det hon har gjort.
Jag struntar fullständigt i när jag skriver mina inlägg eller ej. Menar du på fullt allvar att man inte får skriva här inne på vissa tidpunkter? Löjligt ju.
2022-06-19, 16:37
Medlem
Citat:
Du anser alltså att allt vi påstår är fel?
Att den stackars Lydia bara varit utsatt för fel människor som behandlat henne fel/illa? Bara ett offer för omständigheter?
Ärligt talat... Undrar vem som är patetisk?

Ja det är väl klart att jag gör, när det enda du kommer med är påståenden, skitsnack, hörsägen m.m. Aldrig uppbackat av bevis. Är det så måttstocken skall vara enligt dig.
Så om jag skulle höra talas om att exempelvis du skulle vara en pedofil, då är det okej för mig att döma dig för det utan att ha några bevis för det. Hör du inte hus sinnessjukt det är?

Hon har inte bara blivit utsatt för fel personer, hon har faktiskt många vänner, även om de inte skriver här inne. Men ja, hon har också råkat ut för skitstövlar, och jag tar alla kvinnor i försvar som råkat ut för sådana idioter. Ingen ska behöva ta emot sån skit som hon har tagit emot, INGEN! Men det är en annan femma.
2022-06-19, 16:44
Avslutad
Citat:
Det vet du ingenting om hon hade eller ej då du uppenbarligen inte känner henne, ej vet hur hon är i normala fall.
Kan rekomendera dig att läsa på angående psykoser, finns extremt många böcker och handlingar i ämnet. Och det finns väldigt mycket som talar för att hon fått det.

Däremot finns det ingen här inne som har sagt något annat än att hon ska sitta i fängelse för det hon har gjort.
Jag struntar fullständigt i när jag skriver mina inlägg eller ej. Menar du på fullt allvar att man inte får skriva här inne på vissa tidpunkter? Löjligt ju.
Psykiatriläkarna bedömde inte att Lydia hade en psykos, när hon sköt, innan eller efter.
2022-06-19, 19:12
Medlem
Citat:
Ja det är väl klart att jag gör, när det enda du kommer med är påståenden, skitsnack, hörsägen m.m. Aldrig uppbackat av bevis. Är det så måttstocken skall vara enligt dig.
Så om jag skulle höra talas om att exempelvis du skulle vara en pedofil, då är det okej för mig att döma dig för det utan att ha några bevis för det. Hör du inte hus sinnessjukt det är?

Hon har inte bara blivit utsatt för fel personer, hon har faktiskt många vänner, även om de inte skriver här inne. Men ja, hon har också råkat ut för skitstövlar, och jag tar alla kvinnor i försvar som råkat ut för sådana idioter. Ingen ska behöva ta emot sån skit som hon har tagit emot, INGEN! Men det är en annan femma.
INGEN ska behöva bli mördad av en Psykobrud .. INGEN!!!
Du är fan inte sann...
Vad har du själv för bevis att hon är den ängeln/offret du påstår? INGA!!!
Hon har inte ens kunnat ta hand om sina egna barn!
Senast redigerad av Vemdalen62 2022-06-19 kl. 19:44.
2022-06-19, 20:17
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:

T.o.m. SD-politikern som styckade sin nära vän i bitar och spred ut honom runt om i Stockholm har en vän som kommer hälsa på honom i fängelset (enligt egen utsago i förhör med polisen).
Jag förstår inte varför det är en så stor grej i just denna tråden att GM faktiskt har familj/vänner som väljer att fortsätta ha kontakt?

Det betyder ju inte automatiskt att man på nåt vis ’godkänner’ vad dom sitter för.
Men vissa vill iaf fortsätta ha kontakt, är väl knappast nåt konstigt att intagna får besök?

Är knappast bara Lydia som har vänner som besöker henne.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in