2022-05-26, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemdalen62
BrandsläckarLydia visar genom bla fupen att hon är kapabel till mer än vad dom flesta människorna är.. Och mer därtill eftersom hon laddade ett gevär och avrättade den hon bodde med...
Bara en eskalering av hennes liv och leverne som slutade med 18 års fängelse. Tack och lov är hon inlåst nu!

Är du är så jävla felknullad att du inte begriper att det finns faktiskt människor som ser Lydia på ett annat sett en du och mumsbulle. Att Emil skulle vara en sorts juvel tar jag så här..... hahahahahahaha.
Emil var ett alkoholistkräk och en idiot som fortsatte filma även fast Lydia sa ifrån och om det skulle ha varit jag som blev filmad så har polisen även hittat Emils mobil nedkörd i halsen på fanskapet.
2022-05-27, 09:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lasseliten2
Jag har inte läst om en enda som har beskrivit i ord vad den har blivit utsatt för av henne. Det har hela tiden varit "jag känner, jag har hört m.m". Det är inget annat än skvaller och skitsnack. Men absolut, det finns säkert de som har blivit brända av henne när hon har brytit med en person. Men är det verkligen något att klaga över? Uppbrott finns det gott om i detta samhälle, och inget att bli sur över.
Som sagt, jag har inte hört någon klaga över något hon har gjort den personen som klagar.
Men sen är det som så också, det är inte bara jag som påstår att det är skitsnack, det finns många i tråden som säger det.
Så kom med bevis på det ni anklagar!
Bevis? Du vill att människor ska legitimera sig och ha bildbevis eller?
Du tror inte att människor som haft med Lida/Lydia att göra aktar sig väldigt noga från att uppröra henne, hon leker inte med andra snälla människor, att bli utsatt för hennes blickfång och "vänner" talar för sig självt, i just avsaknad av människor som offentligt går ut och berättar och "bevisar"

Du försöker ihärdigt att lägga skuld på brottsoffret och hans familj, medan Barth är utsatta för förtal?

Jag har inte farit med osanning, har dokumentation över det jag framfört som "bevis", att andra skribenter hävdar att jag måste lägga ut bevisen, annars är jag en lögnare, tar jag inte mycket för.

Du däremot påstår väldigt mycket och kräver bevis, men kan inte bemöta en så saklig fråga som vad Lydia arbetat med?

Du borde känna till det jag påstått om brodern, istället kontrar du med "ah, men hans bror då!"
Vad menar du då?
Emils bror och ex har outat sig i denna tråd och berättat om honom, inte helt smickrande saker, men de har gjort det, för att få människor att förstå vem Emil var.
Lydia däremot, är bara en stackare som träffat på bad boys...
Jag gillar även din och fleras upprepade "hon sköt och för det ska hon straffas"
Det är lite mer bakgrund om Lydia som andra skribenter försöker nysta i, men då blir man stenad av somliga och den ena lögnen efter den andra kastas mot brottsoffret.
2022-05-27, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hans66
Är du är så jävla felknullad att du inte begriper att det finns faktiskt människor som ser Lydia på ett annat sett en du och mumsbulle. Att Emil skulle vara en sorts juvel tar jag så här..... hahahahahahaha.
Emil var ett alkoholistkräk och en idiot som fortsatte filma även fast Lydia sa ifrån och om det skulle ha varit jag som blev filmad så har polisen även hittat Emils mobil nedkörd i halsen på fanskapet.

ja ja kan erkäna att lillen inte allti va så just mot brudarna o hade strul me spriten men ingen behövs skjutas för de.
2022-05-27, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Bevis? Du vill att människor ska legitimera sig och ha bildbevis eller?
Du tror inte att människor som haft med Lida/Lydia att göra aktar sig väldigt noga från att uppröra henne, hon leker inte med andra snälla människor, att bli utsatt för hennes blickfång och "vänner" talar för sig självt, i just avsaknad av människor som offentligt går ut och berättar och "bevisar"

Du försöker ihärdigt att lägga skuld på brottsoffret och hans familj, medan Barth är utsatta för förtal?

Jag har inte farit med osanning, har dokumentation över det jag framfört som "bevis", att andra skribenter hävdar att jag måste lägga ut bevisen, annars är jag en lögnare, tar jag inte mycket för.

Du däremot påstår väldigt mycket och kräver bevis, men kan inte bemöta en så saklig fråga som vad Lydia arbetat med?

Du borde känna till det jag påstått om brodern, istället kontrar du med "ah, men hans bror då!"
Vad menar du då?
Emils bror och ex har outat sig i denna tråd och berättat om honom, inte helt smickrande saker, men de har gjort det, för att få människor att förstå vem Emil var.
Lydia däremot, är bara en stackare som träffat på bad boys...
Jag gillar även din och fleras upprepade "hon sköt och för det ska hon straffas"
Det är lite mer bakgrund om Lydia som andra skribenter försöker nysta i, men då blir man stenad av somliga och den ena lögnen efter den andra kastas mot brottsoffret.

Om man kommer med så grova anklagelser som prostitution, knark och vapengömma i lägenhet m.m som vissa har gjort, ja då anser jag absolut att det måste läggas fram bevis på detta.
Jag har aldrig bett personer att legitimera sig, skulle inte göra det heller.
Aktar sig för att uppröra henne, alltså vad i hela fridens namn tror du, att hon är en maffia dam eller? Och du vet ingenting om mig heller för den delen, men jag kan lova dig att jag är en ”snäll” människa.

Vad för skuld försöker jag lägga på Emil och hand familj? Hans familj har inte med detta att göra, så ej heller Lydias familj, trots att ni hela tiden försöker dra upp det.
Jag känner hennes bror och alla kan själva gå in på Lexbase och se, han är dömd för ett narkotikabrott och sen för en skuld, inget annat.
Är inte Lydia dömd för att hon har skjutit Emil då? Blev hon dömd för något annat i detta mål, som exempelvis uppsåt, planering, lögn m.m Nej, det blev hon inte!
Självklart kan man luska i en persons bakgrund, men då ska det vara sant också det som kommer fram.
Allt ni har dragit fram, allt från att hon skulle vara en knarkare, ligga runt med alla, inte ha arbetat m.m stämmer ju dåligt.
Jag kan visst berätta för er vad hon har haft för arbete, men ni kommer ju ändå inte tro mig eller klanka ner på det man kommer med och säga att det var inget yrke m.m. Så därför skrev jag nu senast, fråga Skattemyndigheten om hennes deklaration, det är offentligt, så kan man se vart hon har jobbat.
Och sen kan man ju också säga att hon var sjukskriven och fick ut en bra slant på det. Det får du inte om du inte har haft ett ordentligt arbete, för sjukpengen baseras mycket på vad du tidigare har tjänat. Bara som exempel.
2022-05-27, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Det är därför det lämpar sig så bra att de egenföretagande exmännen kunnat göra en hitte-på-anställning med en schabloninkomst.. vågat, särskilt med tanke på tidigare bokföringsbrott...
Och en sak till, Lydias brorsa förekommer i fem olika fall, där han dömts. Det är brott mot knivlagen, cannabis, lsd, osv
En riktig stjärna👏

Att du inte skäms! Du nedvärderar nu alla familjeföretag, ingen partner kan arbeta i familjeföretaget, för då är det helt plötsligt "hitte-på-anställning". Så alla svenska företag som börjat som familjeföretag är bedragare m.m. Återigen, att du inte skäms!
Brodern är dömd för ett narkotika brott och för ett lån, inget annat.

Så du har återigen visat vad du går för Mumsbulle, vilket är ingenting, så patetisk.

Men eftersom du envisas så med att dra upp brodern m.m, så kanske man skulle dra upp vad Emil var för någon. Killen som inte kunde ta ett nej av en tjej m.m.
2022-06-16, 03:16
Medlem
Cedderiks avatar
Citat:
Det stämmer inte det du tror. Jag har mött människor som just då var utsatta för hennes galenskap och vidlyftighet Som hon betedde sig kan man inte kan förklara/försvara med ord!!!!
Vidrigt beteende
Varför avfärdar du alla som inte tycker som dig som skitsnack och skvaller?
Många i tråden har vittnat om hennes Inteokej leverne...
Ändå fortsätter du att försvara allt som hon gjort mot andra människor
Menar du att ALLA som blivit lidande /upplevt hennes vidlyftiga utnyttjande otrogna eller på annat sätt blivit drabbade av denna kvinna ljuger?
Det fetade: Har inte sett en enda som vittnat om det mer än hörsägen och du har sett många vittna om det? 🤔
2022-06-16, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cedderik
Det fetade: Har inte sett en enda som vittnat om det mer än hörsägen och du har sett många vittna om det? 🤔
Fundera lite till varför alla"rykten" om Lydia som du påstår har uppkommit har uppkommit ..
Varför skulle vi alla här som skrivit om henne hitta på?
Fundera lite till på det du Cedderik

Ingen rök utan eld som man brukar säga....
2022-06-17, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cedderik

Precis. Det finns en massa hörsägen och påhittade historier verkar det som. Men aldrig några bevis för något av det.
2022-06-17, 20:19
Medlem
Citat:
Fundera lite till varför alla"rykten" om Lydia som du påstår har uppkommit har uppkommit ..
Varför skulle vi alla här som skrivit om henne hitta på?
Fundera lite till på det du Cedderik

Ingen rök utan eld som man brukar säga....

Ja det undrar man verkligen, varför ni hittar på en massa skit, vad är syftet, vad är målet?
2022-06-17, 23:57
Medlem
Citat:
Ja det undrar man verkligen, varför ni hittar på en massa skit, vad är syftet, vad är målet?
Även gängkriminella, massmördare och våldtäktsmän har vänner och släkt som frenetiskt försvarar och vittnar om vilka fina människor dom var. HUR dom studerade.. HUR fina liv dom levde... HUR omtänksamma dom var..
Hur kunde detta hemska hända just denna fina, ordentliga människa ..
Senast redigerad av Vemdalen62 2022-06-18 kl. 00:14.
2022-06-18, 01:52
Avslutad
Citat:
Precis. Det finns en massa hörsägen och påhittade historier verkar det som. Men aldrig några bevis för något av det.

Citat:
Ett år har nu gått, sen Lydia Barth avrättade en annan människa, som sa ifrån. Han hade fått nog och ville inte ha mer med henne att göra. Hon skulle lämna hans hus dagen efter, en sista natt fick hon stanna.
Lydia Barth skulle få honom att lyda henne, han sa ifrån, det kostade honom sitt liv.

Har Lydia Barth någon gång bett den mördade mannens anhöriga och barn om ursäkt?
Nej, hon anser inte att hon gjort någonting fel.
Det anser däremot hela Sveriges rättssystem, hon fick dock en förmildrande dom, endast 18 år och inte livstid.

Vila i frid Emil
2022-06-18, 07:39
Medlem
Citat:
Tycker du att kvittorna på alla hotellrum hon spenderat med andra män medans hon var gift ska läggas ut här? Eller vad menar du för bevis?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in