Citat:
Ursprungligen postat av
Granit66
Din kritik är lika svag som för alla andra pedofiler som hänger här. Är det verkligen så svårt att hitta på någon vettig kritik att komma med?
Dumpen bryter faktiskt mot lagen men ni peddosar är för fega att göra något åt det.
Anser du att alla som inte validerar deras arbetsmetoder är pedofiler?
Ja eller nej?
Om ja, så antar jag att alla eminenta personer, exempelvis Bodström som har kritiserat Sjöberg också är pedofil, eller? Var lite konsekvent nudå...
Hade du förväntat dig någon tung kritik ifrån någon som har sett ett par klipp sporadiskt

?
Men om kritiken är så svag,
plocka fram bevis som styrker att deras arbetsmetoder leder till att mindre barn blir utsatta eller något liknande.
Jag kanske inte har någon stark kritik förutom en personlig sådan, men jag tror inte du har någon saklig fakta som stödjer att deras arbetsmetoder gör skillnad för barn.
Om du har 0 saklig fakta att stödja deras arbetsmetoder mer så är ditt stöd lika svagt som min kritik.
Källa:
https://childhood.se/nyheter/childhoods-prioritet-ar-alltid-att-skydda-barn-fran-overgrepp/
Hoppsan då, inte bara jag och Bodström som inte är så positiva till tillvägagångssätten. Utan även en stiftelse i världsklass.