2022-06-18, 18:13
Medlem
Mukkyhalsarmukawis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guerramorte33
Edu verkligen från Malmö och bland dessa kretsarna så vet du att han ej blev pangad av shahin det är bara människor på Flashback som sprider lögner

Hörde samma, däremot va det en varning enligt rykten. Dessa personer siktar annars på ansikten. Men vem fan bryr sig? Hur har det med knivskärningen att göra?

Hört att det va le*n som knivade bägge för att dem lekt att dem skulle böta han efter en blåsning? Hur kan inte polisen hitta en halv sprängd människa?
Citera
2022-06-18, 19:57
Avslutad
Så en snubbe med en arm utan alla fingrar kvar, blind på ett öga och haltande på ena benet lyckades ensam hugga ihjäl en och skada den andre?

Haha va
Citera
2022-06-18, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sickmyduck
Så en snubbe med en arm utan alla fingrar kvar, blind på ett öga och haltande på ena benet lyckades ensam hugga ihjäl en och skada den andre?

Haha va

Verkar inte klokt, nej.

Hur vet vi att L3on är GM?
Citera
2022-06-18, 22:50
Medlem
Citat:
Edu verkligen från Malmö och bland dessa kretsarna så vet du att han ej blev pangad av shahin det är bara människor på Flashback som sprider lögner
Tror inte de stämmer dem är nog bara vänner ! Han har gjort ett par jobb åt shahin mer än de är det ikke
Citera
2022-06-19, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mukkyhalsarmukawi
Hörde samma, däremot va det en varning enligt rykten. Dessa personer siktar annars på ansikten. Men vem fan bryr sig? Hur har det med knivskärningen att göra?

Hört att det va le*n som knivade bägge för att dem lekt att dem skulle böta han efter en blåsning? Hur kan inte polisen hitta en halv sprängd människa?
Leon va tydligen där när de killarna blev knivade men det va adi* som knivade killarna adi* han är 05a alltså 17,
Citera
2022-06-19, 00:16
Medlem
Citat:
Leon va tydligen där när de killarna blev knivade men det va adi* som knivade killarna adi* han är 05a alltså 17,
Skitsnack killen skryter själv om att det var han som döda lilla killen och är stolt över det! Vet du vill skydda han men synd om dem döda! Han ville bara gå emellan så fick han flera hugg av Leeon en armade parasiten
Citera
2022-06-19, 02:52
Medlem
Stämmer. Det var adi* som högg dessa och inte leon, dock borde leon försvinna så blir alla nöjda
Citera
2022-06-19, 04:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MenedX
Skitsnack killen skryter själv om att det var han som döda lilla killen och är stolt över det! Vet du vill skydda han men synd om dem döda! Han ville bara gå emellan så fick han flera hugg av Leeon en armade parasiten
Jag vill skydda Leon hahahahahah varför ska jag skydda en armad neger det va inte han som knivhugg killen hade det varit han så hade man inte varit efter adib jag har märkt ni alla snackar bajs på Flashback
Citera
2022-06-19, 04:23
Medlem
Citat:
Jag vill skydda Leon hahahahahah varför ska jag skydda en armad neger det va inte han som knivhugg killen hade det varit han så hade man inte varit efter adib jag har märkt ni alla snackar bajs på Flashback

Den enarmade banditen kanske och du kanske har ett förflutet ihop, ni kanske varit djungel bröder?
Citera
2022-06-19, 06:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MenedX

Varför skulle han skydda nån som själv skryter om att ha begått mordet?

Leon verkar tillräckligt korkad, störd och uppmärksamhetskåt för att ta cred för ett mord han inte begått.
Citera
2022-06-19, 10:03
Medlem
Citat:

Kan du bokstavera fullständiga namnet på @di?
Citera
2022-06-19, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anonn
Varför skulle han skydda nån som själv skryter om att ha begått mordet?

Leon verkar tillräckligt korkad, störd och uppmärksamhetskåt för att ta cred för ett mord han inte begått.

Det märks att ni alla bara är små Flashback gangsters och inte har någon som helst koll på vad som faktiskt hänt. Ni måste ha riktigt jävla tråkiga liv med tanke på att ni sitter och hittar på massa skit 24/7
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in