Citat:
Ursprungligen postat av
XtraX
Dricker väl inte varje dag, har inte sett mer än en denna veckan.
Gör han ju, är det inte öl (antingen vid grillen, till maten, framför tvn eller på uteplatsen) så är det bubbel.
Det ligger 2 storys med öl på hans instagram just nu så du kanske ska kolla synen haha