2022-06-17, 19:33
  #4465
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hallihallo123
Varje dag ser man öl på hans story, med hög procenthalt. Vet inte om det är alkoholfritt bubbel dom dricker nästintill dagligen också.. Sen vet man ju inte vad som sker ”bakom stängda dörrar”
Tvivlar starkt att det är alkoholfritt bubbel. Nej det vet man inte. Tror inte jag vill veta det heller.
Citera
2022-06-17, 19:39
  #4466
Medlem
Med tanke på Linns syn på alkohol så känns det konstigt att han dricker alkohol och framförallt när han är med barnen.

Senaste vloggen sa Linn att Simme har långt ifrån några alkolistproblem Tyckte det var en märklig kommentar..
Citera
2022-06-17, 20:05
  #4467
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Dricker väl inte varje dag, har inte sett mer än en denna veckan.

Gör han ju, är det inte öl (antingen vid grillen, till maten, framför tvn eller på uteplatsen) så är det bubbel.
Det ligger 2 storys med öl på hans instagram just nu så du kanske ska kolla synen haha
Citera
2022-06-17, 20:08
  #4468
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hallihallo123
Gör han ju, är det inte öl (antingen vid grillen, till maten, framför tvn eller på uteplatsen) så är det bubbel.
Det ligger 2 storys med öl på hans instagram just nu så du kanske ska kolla synen haha

Vem tar inte en öl eller två en fredag. Är verkligen inget fan av varken Linn eller Simon men att kalla han blivande alkoholist är lite väl.
Citera
2022-06-17, 20:13
  #4469
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Vem tar inte en öl eller två en fredag. Är verkligen inget fan av varken Linn eller Simon men att kalla han blivande alkoholist är lite väl.
Så många ölbilder han visar den senaste tiden har jag inte druckit på ett halvår 😂
Citera
2022-06-17, 20:16
  #4470
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loversingame
Så många ölbilder han visar den senaste tiden har jag inte druckit på ett halvår 😂

😁😁, laestadian?
Citera
2022-06-17, 21:01
  #4471
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Vem tar inte en öl eller två en fredag. Är verkligen inget fan av varken Linn eller Simon men att kalla han blivande alkoholist är lite väl.

Jag har inte kallat han blivande alkoholist.
Citera
2022-06-17, 21:02
  #4472
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loversingame
Så många ölbilder han visar den senaste tiden har jag inte druckit på ett halvår 😂

Nu ser det ut som någon dricker rött vin också 😅
Citera
2022-06-17, 21:54
  #4473
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hallihallo123
Nu ser det ut som någon dricker rött vin också 😅

Rödvin till Simon och pepsi Max till den ammande tingeLinn..😂 se där ja..
Citera
2022-06-17, 22:31
  #4474
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvalster69
Rödvin till Simon och pepsi Max till den ammande tingeLinn..😂 se där ja..

Tragiskt att hon är så desperat efter att ha förhållande och en sk kärnfamilj att hon ändrat åsikt om alkohol kring barn. Vad gör man inte för sin image 🤦🏼😂
Citera
2022-06-17, 22:40
  #4475
Medlem
Den äldsta dottern som hon har ,Jag skulle aldrig säga att ett barn inte är fint och gör det inte nu heller men … hon har verkligen ett utseende som människor med dvärgväxt har 🤔 att hon skelar har inget med det att göra och gissar hon kommer få glasögon på sikt ! Men titta på de som föds med dvärgväxt så är hon väldigt lik dessa människor .
Citera
2022-06-17, 22:43
  #4476
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sthlmboogie
Tja, smaken är som baken. Förstår inte varför det ena skulle vara mer relevant än det andra, men okej. En sista sak bara innan jag lämnar denna helvetestråd. Har du något positivt att säga om Linn? Något hon har gjort bra eller är duktig på? Någon fin egenskap? Försök!

Och vara så ung och redan tre barn m tre olika pappor ! Varav två lämnade henne … konstigt 🤔
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in